Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
En het is slecht omdat je tijd nodig hebt om te herstellen. Wat dus minimaal wel 48 uur duurt. Maar de sticky's helpen je daarmee wel opweg.
Benen trainen = gainen. Je zal sneller spiermassa aankomen overal in je lichaam! Dit komt omdat als je benen traint er een soort groeihormoon door je lichaam verspreid word. Natuurlijk zal het niet stukken sneller gaan, maar alle beetjes helpen. Maar voor de basis alleen al moet je ook je benen erbij pakken. Dit hoort gewoon simpelweg bij je lichaam.
Ik weet er echt niet veel van ofzo, maar ik kan in die sticky's niks vinden over de voordelen hiervan dus als jullie het allemaal zo goed weten? Geef maar een link dan..
Ik weet er echt niet veel van ofzo, maar ik kan in die sticky's niks vinden over de voordelen hiervan dus als jullie het allemaal zo goed weten? Geef maar een link dan..
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment