Originally posted by NickP
View Post
Sixpack
Collapse
X
-
Originally posted by BroodjeKip View PostIk vroeg me af of het nodig is om je buik te trainen voor een zichtbare sixpack.
Ik train nu anderhalf serieus en ben nog steeds bezig met de cut.
Mijn lengte is 1.65 en ik weet 60kg met een vetpercentage van 9.
Als ik me buik ontspan heb ik lichte lijntjes en ik moet erbij vermelden dat ik geen buik train.
Als ik jou was zou ik eerst maar flink gaat trainen zodat je wat meer vlees op je botten krijgt, i.p.v., je zorgen zitten maken over een zichtbare sixpack.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by BroodjeKip View Postdus squat en deadliften pakken je buik niet genoeg aan?
Ik doe momenteel alleen maar compound oefeningen, in combinatie met één buik oefening, lees: plank holds of abs rollout als laatste oefening. Voor de rest laat ik de keuken het werk doen.
Ik heb net als inferno een hekel aan buikoefeningen. Vooral omdat veel oefeningen die bij ons in het "buikspierkwartiertje" voorkomen, ervoor zorgen dat ik last krijg van men nek als ik een mindere dag heb.Last edited by Wietse90; 10-07-2013, 12:45.
Comment
-
Originally posted by Wietse90 View PostJe vraag is eigenlijk of het voldoende is om met dit soort oefeningen massa te creëren voor een sixpack? Handig om voortaan te posten wat voor oefeningen je nu doet voor je om advies vraagt. Anders krijg je rare reacties, zoals je kan zien. Blijf ik toch wel jammer vinden van dit forum.
Ik doe momenteel alleen maar compound oefeningen, in combinatie met één buik oefening, lees: plank holds of abs rollout als laatste oefening. Voor de rest laat ik de keuken het werk doen.
Ik heb net als inferno een hekel aan buikoefeningen. Vooral omdat veel oefeningen die bij ons in het "buikspierkwartiertje" voorkomen, ervoor zorgen dat ik last krijg van men nek als ik een mindere dag heb.
Dragon flyes voor buikinstalling muscles....please wait
Comment
-
Buiten het feit dat ik er een hekel aan heb om buikspieroefeningen te doen, zou ik die ook nog eens moeten doen nadat ik heb zitten of staan zwoegen met die compounds. Vreselijk! Ik moet mezelf al flink motiveren om dumbell curls te doen tegen het einds van een trainingsessie. Omdat sterkere biceps nodig zijn ter ondersteuning van compounds. Mijn core is tot nu toe gelukkig geen beperkende factor, dus daar doe ik momenteel geen speciale oefeningen voor.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostBuiten het feit dat ik er een hekel aan heb om buikspieroefeningen te doen, zou ik Ik moet mezelf al flink motiveren om dumbell curls te doen tegen het einds van een trainingsessie.installing muscles....please wait
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
12 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
18 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
14 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
18 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment