Beste heren/dames van bodynet,
Ik loop tegen het volgende probleem aan, ik loop namelijk al een tijd vast met het bankdrukken (80 kg).
Hier kan ik mij flink aan ergeren omdat het squaten/deadliften wel vooruit gaat.
Voor dat iemand zeg google eerst zelf even..
Dit heb ik gedaan!
Ik ben meerdere dingen tegen gekomen en ben op het volgende uitgekomen:
Volgens mij werd dit destijds gezegd tegen Gespierde Mug die toen ook vastliep.
Ik heb toen gelezen om een stap terug te doen dus ipv. 80 kg op 70% hiervan te gaan zitten, hiermee kom ik uit op 56 kg (voor het gemak 60 kg).
En vervolgens dit per week 5x5x 60 te doen en per week dit gewicht met 2,5 kg te verhogen dus de week erop 5x5x62,5.
- Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben ?
- Is het bovenstaande daadwerkelijk een werkende manier gebleken voor meerdere mensen ?
- zo niet, zou iemand een andere manier kunnen adviseren ?
Natuurlijk zou ik dit zelf eerst ook kunnen proberen ( ben ik ook van plan!) , maar omdat het 8 weken duurt voordat je weer op die 80 kg zit zou ik graag willen weten of dit helpt.
Hoor het graag !
Ik loop tegen het volgende probleem aan, ik loop namelijk al een tijd vast met het bankdrukken (80 kg).
Hier kan ik mij flink aan ergeren omdat het squaten/deadliften wel vooruit gaat.
Voor dat iemand zeg google eerst zelf even..
Dit heb ik gedaan!
Ik ben meerdere dingen tegen gekomen en ben op het volgende uitgekomen:
Volgens mij werd dit destijds gezegd tegen Gespierde Mug die toen ook vastliep.
Ik heb toen gelezen om een stap terug te doen dus ipv. 80 kg op 70% hiervan te gaan zitten, hiermee kom ik uit op 56 kg (voor het gemak 60 kg).
En vervolgens dit per week 5x5x 60 te doen en per week dit gewicht met 2,5 kg te verhogen dus de week erop 5x5x62,5.
- Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben ?
- Is het bovenstaande daadwerkelijk een werkende manier gebleken voor meerdere mensen ?
- zo niet, zou iemand een andere manier kunnen adviseren ?
Natuurlijk zou ik dit zelf eerst ook kunnen proberen ( ben ik ook van plan!) , maar omdat het 8 weken duurt voordat je weer op die 80 kg zit zou ik graag willen weten of dit helpt.
Hoor het graag !
Comment