Originally posted by JimmyFloyd
View Post
Deadlift techniek
Collapse
X
-
Originally posted by skillful058 View PostHeb vandaag weer gedeadlift. Verder van de stang af staan helpt al een bende, maar toch voelt het nog niet helemaal 100... Ik voel me hams amper maar me rug vet erg. Ik probeer me kont ook naar achter te duwen om lager te komen. Kzal wel even een filmpje maken volgende keer.. Iemand voor de tussentijd nog tips?
Slim van je om een filmpje te maken
Comment
-
Originally posted by Protasius View Postik gebruik juist 20kg schijven omdat ik anders de laatste 10cm de stang moet laten vallen ivm het buigen van de rug. omdat ik juist lange benen heb in verhouding.
Comment
-
Originally posted by JimmyFloyd View PostDat doe ik inderdaad ook. Maar in zijn geval omdat hij dieper wilt zakken door zn benen kan hij 10kg schijven er aan doen.
Comment
-
Net wat generation iron zegt !
persoonlijk zou ik eerder voor partials gaan dan voor deficit .
desnoods leg je 3 plates onder je barbell dat hij wat hoger ligt . Zeker met licht gewicht schijven kleinere diameter moet je erg diep bukken . Wat niet aan te raden is voor een beginner. Check mijn topic barbell hoogte deadliftYou gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
-
Deadlift :
1 van de ( zo niet de ) moeilijkste oefening !
Je begint met je rug lichtelijk hol en een rechte nek, je kijkt naar 1 vast positie zonder je hoofd te bewegen !
begin posistie is zo rond parralel ( afhankelijk van lengte en van de gebruikte schijven )
Daarna VANUIT JE BENEN optrekken tegelijkertijd ga je ook rechterop staan ( niet eerst je rug rechten en dan gaan staan ) bovenste deel gooi je je heupen er in
Daarna rustig weer inzakken.. hierbij voel je precies of je het goed of niet doet !! Spanning op je rug = fout.. spanning op de achterkant van je benen / billen = GOED !!
Succes
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
6 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
23 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment