Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik heb eens ergens een studie gelezen maar vind ze niet meer dat je nooit buikspieroefeningen mag doen na een krachttraining omdat dan het stresshormoon cortisol zou te hoog worden met alle gevolgen van dien.
zoals ik al zei, ik vind het niet terug, maar 3xl heeft dit ook eens gezegd en heb hem een mail gestuurd met de vraag of hij het stukje nog kan vinden of misschien opgeslagen heeft, dus afwachten
Mij lijkt het simpel, het moment dat je gaat trainen gaat je lichaam meer anabolen/androgene hormonen aanmaken (test, gh,...). Na 30min. neemt dit af,en na 45min. begint je lichaam catabole hormonen aan te maken (cortisol ed). Na ongeveer 1uur is de verhouding anabool/catabool doorgeslagen naa de catabole kant. Als je dan nog crunches gaat doen die druk plaatsen op de solar plexus die op zijn beurt de bijnierschors aanzet tot de verhoogde cortisol afgifte. Je bent al in catabole toestand na de krachttraining en dan nog eens druk leggen gaat de cortisol door het dak
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment