formcheck deadlift
Collapse
X
-
Barbell bouncen heb ik inderdaad een handje van hahaha.
Maar hoe werkt het dan met een touch en go principe?
Bolle rug heb ik vaak inderdaad nog een nijging voor tips en tricks om dit te voorkomen?
Ik moet sowieso mijn ademhaling nog goed op orde brengen waarschijnlijk dat dit dan al een gedeelte zal oplossen?
Comment
-
Wat actiever naar achteren (en Ăets verder naar beneden) met je heupen en probeer zowel je ademhaling te fixen als je borstkas omhoog te forceren (grootste verbeterpunt imo). Zou de boel basically fixen vermoed ik (qua bolling van je rug/ schouders ver over de bar etc.).
Comment
-
Originally posted by Dutchpride View PostBarbell bouncen heb ik inderdaad een handje van hahaha.
Maar hoe werkt het dan met een touch en go principe?
Bolle rug heb ik vaak inderdaad nog een nijging voor tips en tricks om dit te voorkomen?
Ik moet sowieso mijn ademhaling nog goed op orde brengen waarschijnlijk dat dit dan al een gedeelte zal oplossen?
Gecontroleerd aantikken, dus niet met een aardige snelheid op de grond laten komen. Je kan hem ook even een tel dood laten liggen en vanuit daar gaan liften. De rest heeft akito al vermeld
Comment
-
-
Comment
-
Originally posted by NickP View PostOp zulke schoenen deadliften is ook echt een no-go..
Gewoon ff uitdoen
verder ben ik geen deadlift king maar wat mij geholpen heeft is beginnen met rack pulls . net onder kniehoogte starten met niet te zwaar gewicht (uit die positie kan je alles perfect controleren ). steeds de baar lager leggen zodat je uiteindelijk de form onder de knie hebt om een diepe deadlift te doen .
probeer het eensYou gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
-
Wat iedereen al heeft gezegd.
officieel moet ie ook dood liggen bij elke rep (deadlift lol )
en je kan (als je wil) nog veel meer uit de benen halen.Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.
Comment
-
Jah ik zou inderdaad nog eens fatsoenlijke schoenen moeten halen hahaha :$.
Thanks voor de filmpjes ik zal ze eens goed bekijken.
Zal ook wat meer opletten dat ik hem niet teveel zal laten bouncen.
Dat met die rackpulls is inderdaad ook een goed idee!
Bedankt voor alle tips! Daar kan ik weer even mee vooruit!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
15 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
5 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
5 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment