hulp gezocht arm spieren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Bigdude View Post
    Beetje moeilijk ze vergelijken met de rest van je upper body. Maar goed hier moet het dus van gedaan worden. Ik zou zeggen prima niks aan de hand, je bent 16 wat had je verwacht al te hebben ?

Gozer ga lekker in de isolaat section lopen spammen als je niks nuttigs te zeggen hebt jeezussss.

@TS Je hebt alleen al aan die foto te zien en je gewicht weinig als basis man. No offence gewoon meer eten.
    Last edited by kedamn; 14-01-2015, 15:48.

Comment

Waar is ruhl als je hem nodig hebt.

Comment

Originally posted by rudie View Post
        Waar is ruhl als je hem nodig hebt.
        Die is meer eten

Comment

Originally posted by kedamn View Post
          Gozer ga lekker in de isolaat section lopen spammen als je niks nuttigs te zeggen hebt jeezussss.

@TS Je hebt alleen al aan die foto te zien en je gewicht weinig als basis man. No offence gewoon meer eten.
          maar met meer eten word me buikvet zegmaar ook meer en dat wil ik juist vermijden

Comment

@TS ik herhaal MEER eten je hebt alleen al aan die foto te zien en je gewicht niks aan een basis man.
            Gast die jongen is 16 !!! Of kun je niet lezen. Op je 16 liggen je verwachtingen gewoon compleet ander op gebied van trainen. Dan moet je er juist plezier in hebben en veel kennis opdoen. MEER eten MEER eten dat is nou lekker makkelijk gezegd tegen een 16 jarige. Slaat totaal nergens op hij geeft al aan zijn best te doen wat betreft eten en dat het lastig is voor hem. Maar daar kedamn om even te vertellen dat ie toch echt meer moet eten.
            Al eens gehoord van een weight gainer ofzo iets voor iemand met weinig tijd . Wat ik vertel is zeer nuttig voor die jongen gaat ie meer aan hebben dan MEER eten.

Comment

Gast die jongen is 16 !!! Of kun je niet lezen. Op je 16 liggen je verwachtingen gewoon compleet ander op gebied van trainen. Dan moet je er juist plezier in hebben en veel kennis opdoen. MEER eten MEER eten dat is nou lekker makkelijk gezegd tegen een 16 jarige. Slaat totaal nergens op hij geeft al aan zijn best te doen wat betreft eten en dat het lastig is voor hem. Maar daar kedamn om even te vertellen dat ie toch echt meer moet eten.
              Al eens gehoord van een weight gainer ofzo iets voor iemand met weinig tijd . Wat ik vertel is zeer nuttig voor die jongen gaat ie meer aan hebben dan MEER eten.

Buiten het feit dat hij betere dingen kan doen dan een weightgainer nemen ( wat is dat lucht? laatste keer dat ik checkte was dat ook voedsel ) Hij zelf zegt te willen groeien en jij komt aan met niks aan de hand "Best tip ever!" nogmaals ga lekker in de iso section spammen.
              Last edited by kedamn; 14-01-2015, 15:54.

Comment

Originally posted by joris1998 View Post
                maar met meer eten word me buikvet zegmaar ook meer en dat wil ik juist vermijden
                Bulken is aankomen en dat kan NOOIT 100% spier zijn kan niet bestaat niet. Wat inhoud dat je toch iets dikker zult worden kun je wel beperken door clean te eten.
                Misschien een leuke vraag wil je ooit wedstrijden gaan doen wat zijn je ambities ? Want als je gewoon traint omdat je het leuk vind zou ik mezelf niet al te druk maken op je 16 al, wil je wedstrijden gaan doen zoek dan een coach die je kan helpen.

Comment

Hij zelf zegt te willen groeien en jij komt aan met niks aan de hand "Best tip ever!" nogmaals ga lekker in de iso section spammen
                  Hallo hij is 16 en ik vraag ook wat had hij zelf verwacht. Ik zie ook wel dat hij meer kan en zou moeten eten. Maar zijn we al zover dat we jongens van 16 meteen als volwassen hardcore fanatieke moeten behandelen ? Ik heb hem ook net gevraagd wat zijn zijn doelen eigenlijk. Is handig om te weten voor je iemand afbrand op zijn of haar voeding.

Comment

Hallo hij is 16 en ik vraag ook wat had hij zelf verwacht. Ik zie ook wel dat hij meer kan en zou moeten eten. Maar zijn we al zover dat we jongens van 16 meteen als volwassen hardcore fanatieke moeten behandelen ? Ik heb hem ook net gevraagd wat zijn zijn doelen eigenlijk. Is handig om te weten voor je iemand afbrand op zijn of haar voeding.
                    ok

Comment

image.jpgimage.jpgIk zie mezelf nu ongee als dit, eb ff plaatjes vereleken maar echte bodybuilderszegmaar hebbe vele bredere arme

Comment

Originally posted by joris1998 View Post
                        Ik zie mezelf nu ongee als dit, eb ff plaatjes vereleken maar echte bodybuilderszegmaar hebbe vele bredere arme
                        Dan ligt het niet aan je armen maar je ogen. Effe realiteit's check je bent 16 en wil er zo uitzien nu want zo zie je jezelf al ? Volgend mij loop je gewoon zwaar te trollen. Dit zou een toekomst doel kunnen zijn, zoek dan maar vast een coach op i'm out

Comment

image.jpg Me sixpack op die foto die heb ik nie zo erg nee maar borspieren zowizo wel en met scjouders/ arm zijn niet zo

Comment

Lekker bulken zou ik zeggen. Niet bang zijn voor vet en gewoon een kleine brede etter worden. Heb je de stickies al gelezen eigenlijk? Staat veel basis info in.

Comment

Originally posted by Tibbers View Post
                              Lekker bulken zou ik zeggen. Niet bang zijn voor vet en gewoon een kleine brede etter worden. Heb je de stickies al gelezen eigenlijk? Staat veel basis info in.
                              NEEE NIET ZEGGEN anders komt bigdude je halen.

Comment

Ok nou gewoon doorgaan met trainen. En inderdaad kijk wat je in je voeding kan doen. Misschien armen 2x per week trainen (voor een korte periode om overtraining te voorkomen)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X