hulp gezocht arm spieren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hulp gezocht arm spieren

hallo,

ik doe al 2 jaar nu aan fitnis ongeveer, (opbouwend) ga steeds meer doen, zit nu aan 3 a 4 keer in de week.
    ben trouwens 16 en een half nu.
    165 lang en 53 kilo
    maar kwa borst spieren en schouder enzo gaat alles goed,
    alleen me arme worden zegmaar niet dik en groot.
    ik do everschillende oefeningen en wissel ook vaak af, meeste doe ik biceps en triceps

zelf denk ik dat het licht omdat ik nog maar 16 ben dat ze zo dun blijven, maar weet iemand hier meer over?

alvast bedankt

mvg joris

Je bent 16 zeg je. Train lekker bouw een goede basis, en maak je later druk om spiergroepen die achterlopen. Je zit nog volop in de groei. Je kan dus nog niet echt zeggen dat ze niet hard genoeg groeien. Dit kan zomaar eens veranderen naarmate je ouder word langer traint etc.

Comment

eet je ook genoeg ?

Comment

ja meer als genoeg en neem ook voor het sporte proteine shake(niet een volle maar een halve)

Comment

Waarom ervoor? En niet erna?
          je lichaam heeft vooral eiwitten nodig na het trainen.

Comment

Originally posted by Bigdude View Post
            Je bent 16 zeg je. Train lekker bouw een goede basis, en maak je later druk om spiergroepen die achterlopen. Je zit nog volop in de groei. Je kan dus nog niet echt zeggen dat ze niet hard genoeg groeien. Dit kan zomaar eens veranderen naarmate je ouder word langer traint etc.
            langer zal ik niet worde want ben al de langste in de familie haha.

maarja ik wacht daar zegmaar al een jaar op tot me arme biginnen te groeien maar duurt nu wel lang :P

Comment

Originally posted by rudie View Post
              Misschien voor afgifte tijdens de training. Ik zelf pak ook liever m'n shake na de training voor de training eerder een maaltijd

Comment

Originally posted by rudie View Post
                als ik ze ervoor neem heb ik veel meer energie en fitniss ik ook gemiddeld beter en langer.

en heb over gelezen, de ene zegt voor het slape gaan de ander voor het sporte en weer een ander sochtens, dus weet nie goed wat nu het beste werkt vandaar ervoor

Comment

Originally posted by joris1998 View Post
                  langer zal ik niet worde want ben al de langste in de familie haha.

maarja ik wacht daar zegmaar al een jaar op tot me arme biginnen te groeien maar duurt nu wel lang :P
                  Als de rest groeit groeien je armen mee. Kan niet dat je armen nog exact hetzelfde zijn. Verder upload eens een foto ? want ik gok erop dat je eigen verwachtingen/wensen wat hoger liggen dan verwacht kan en mag worden.
                  En niet vergeten de 1 heeft grote armen doet er weinig voor en de ander kleine armen en traint zich suf.
                  Maar een foto geeft veel duidelijkheid

Comment

Veel meer eten begin is met een je onderhoud uitrekenen en opschrijven wat je allemaal eet in een voedingschema. Je eet meer als genoeg dat is wat iedereen roept.
                    http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...xcelsheet.html
                    http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...alculator.html

Comment

image.jpgimage.jpg

excuses voor de slechte kwaliteit

Comment

Originally posted by joris1998 View Post
                        [ATTACH=CONFIG]19369[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]19370[/ATTACH]

excuses voor de slechte kwaliteit
                        Meer eten je eet niet genoeg

Comment

Originally posted by kedamn View Post
                          Veel meer eten begin is met een je onderhoud uitrekenen en opschrijven wat je allemaal eet in een voedingschema. Je eet meer als genoeg dat is wat iedereen roept.
                          http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...xcelsheet.html
                          http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...alculator.html
                          ik heb express geen voedingschema omdat ik me daar nie aan kan houde, onderandere door school en werk nu, eet steeds ook op andere tijdstippen, maar probeer wel zo gezond mogelijk te eten.
                          en sochtens eet ik meer als voldoende(naar mijn mening)

Comment

Beetje moeilijk ze vergelijken met de rest van je upper body. Maar goed hier moet het dus van gedaan worden. Ik zou zeggen prima niks aan de hand, je bent 16 wat had je verwacht al te hebben ?

Comment

Originally posted by kedamn View Post
                              Meer eten je eet niet genoeg
                              ik probeer juist laatste tijd ook minder (vet&suikers) te eten, want heb op me buik zegmaar best veel overtollig vet (ofja veel ben niet dik) maar wil meer een sixpack en daar moet eerst minder vet voor zijn

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X