hulp gezocht arm spieren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hulp gezocht arm spieren

hallo,

ik doe al 2 jaar nu aan fitnis ongeveer, (opbouwend) ga steeds meer doen, zit nu aan 3 a 4 keer in de week.
    ben trouwens 16 en een half nu.
    165 lang en 53 kilo
    maar kwa borst spieren en schouder enzo gaat alles goed,
    alleen me arme worden zegmaar niet dik en groot.
    ik do everschillende oefeningen en wissel ook vaak af, meeste doe ik biceps en triceps

zelf denk ik dat het licht omdat ik nog maar 16 ben dat ze zo dun blijven, maar weet iemand hier meer over?

alvast bedankt

mvg joris

Je bent 16 zeg je. Train lekker bouw een goede basis, en maak je later druk om spiergroepen die achterlopen. Je zit nog volop in de groei. Je kan dus nog niet echt zeggen dat ze niet hard genoeg groeien. Dit kan zomaar eens veranderen naarmate je ouder word langer traint etc.

Comment

eet je ook genoeg ?

Comment

ja meer als genoeg en neem ook voor het sporte proteine shake(niet een volle maar een halve)

Comment

Waarom ervoor? En niet erna?
          je lichaam heeft vooral eiwitten nodig na het trainen.

Comment

Originally posted by Bigdude View Post
            Je bent 16 zeg je. Train lekker bouw een goede basis, en maak je later druk om spiergroepen die achterlopen. Je zit nog volop in de groei. Je kan dus nog niet echt zeggen dat ze niet hard genoeg groeien. Dit kan zomaar eens veranderen naarmate je ouder word langer traint etc.
            langer zal ik niet worde want ben al de langste in de familie haha.

maarja ik wacht daar zegmaar al een jaar op tot me arme biginnen te groeien maar duurt nu wel lang :P

Comment

Originally posted by rudie View Post
              Misschien voor afgifte tijdens de training. Ik zelf pak ook liever m'n shake na de training voor de training eerder een maaltijd

Comment

Originally posted by rudie View Post