Borst ( binnenkant )

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Comment

Originally posted by Santino88
      Ocharme Santino88. Legt ie het zo goed uit en dan blijft 'de binnenkant-borsttrainings-mythe' nog bestaan.

Geloof hem maar hoor, de binnenkant-borst is echt niet afzonderlijk te trainen.

Comment

idd,er bestaat geen oefening voor,maar je kunt deze wel benadrukken.
        eerst je borst goed laten groeien.
        en hoe smaller je bankdrukken doet,hoe meer je je triceps aanspreekt.

Comment

kan allemaal zo gezegd worden maar 100 % zeker van zijn doe ik niet...
          Last edited by fiedeldiedo; 28-06-2006, 13:41.
          als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

binnenkant kan je niet trainen!.. enigste wat je voelt bij fly's en small bankdrukken zijn de aanhechtingen aan je borstbeen die extra belast worden!

Comment

Originally posted by Bocca
              Ocharme Santino88.

Comment

deze discussie zal altijd blijven bestaan..

Comment

Originally posted by punani
                  deze discussie zal altijd blijven bestaan..
                  Vrees er ook voor en nochtans is er niks om over te discussiëren. Het is gewoon zoals Santino, Samot.. zeiden. De binnenkant van de borst kan niet getraind worden omdat de ligging van de spiervezels in de borst het gewoon niet toelaat. Dan zouden ze verticaal moeten georiënteerd zijn en aangezien ze schuin lateraal liggen en spiervezels enkel kunnen contraheren en relaxeren is er dus gewoon geen sprake van specifiek de binnenkant trainen. Een spiervezel belast en train je gewoon over heel zijn lengte of je belast hem niet, maar een specifiek deel ervan belasten gaat niet.

Comment

ik ben het met jullie eens hoor bocca. zie 1e reactie maar mensen geloven het niet snel

Comment

Originally posted by punani
                      ik ben het met jullie eens hoor bocca.
                      weet ik wel

Comment

om nog even terug te komen op kan niet de binnenkant trainen moet ik even wat kwijt, ik ben nu de fit show aan het kijken Milos Sarcev Chest training. Deze man is meer dan 20 jaar bb en heel wat jaar pro en traint nu de grote pro's, heeft zijn eigen sportschool waar ook pro's trainen en heeft verschillende dvd's op de markt gebracht... en in deze aflevering legt hij borst uit en benadrukt hij nogmaals dat het wel mogelijk is binnenkant te trainen. En hoe je het correct moet doen, wat beter werkt enz.....

Deze vent zal er dan vast wel geen moer verstand van hebben!!!! Raar dat hij dan zo'n vet lichaam heeft genoeg heeft gepresteerd en de pro's traint. hij zal het dan wel allemaal uit zijn duim zuigen Sorry maar ik geloof hem toch wel.....

Comment

En als Milos zegt dat hij naast zijn gewone voeding alleen vitamine C gebruikt geloof je het ook?

Comment

nee natuurlijk niet maar dat heeft toch niets met techniek te maken, het is algemeen bekend dat bb-er er niet voor uitkomen dat ze as gebruiken dus er over liegen, maar de techniek van het trainen is toch wel een heel ander aspeckt en denk dat hij hier toch wel de waarheid over spreekt maar als je dit van zo'n iemand al niet meer kan aannemen dan kan je niemand meer geloven want dan kan alles wat iedereen zegt wel gelul zijn zo naief ben ik ook weer niet.

Comment

Als je denkt dat je binnenkant borst kan trainen doe je dat toch gewoon? Lekker close grip benchen, diepe fly's en cable crossovers doen
                              Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Originally posted by KeepItReal
                                Als je denkt dat je binnenkant borst kan trainen doe je dat toch gewoon? Lekker close grip benchen, diepe fly's en cable crossovers doen
                                Ik zeg niet dat je de binnen kant apart kan trainen hè, maar dat je de effectiviteit kan benadrukken en dat is een hele andere questie.

close grip benchen, diepe fly's hebben minimaal effect op de binnenkant, dat komt omdat het moment op een anderpunt ligt, maar cable heeft meer effect, hier ligt het moment meer aan de binnenzijde...., dus dat wil niet zeggen dat je met cable de binnenkant traint....????

dag mannen ik heb me even iets meer verdiept in dit feit en ben nu ook tot de conclusie gekomen dat jullie helemaal gelijk hebben wat betreft het trainen van de binnenkant borst dit is inderdaad niet mogelijk ik denk ook dat het optisch bedrog is omdat er gebrek aan kennis is bij de gene die het niet weten ( ik was er één van) maar nu snap ik het bedankt voor de pointers.... ik zal niet meer twijfelen over deze discussie.
                                Last edited by fiedeldiedo; 17-07-2006, 14:45.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X