Borst ( binnenkant )

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

De boodschap is duidelik echter dat voorbeeld met zuivel was niet correct. Ik bijvoorbeeld reageer helemaal anders en niet net dan kleine beetje in voorbereiding.. ik krijg er vettige huid van acne minder weerstand, marja laten we ontopic blijven

Comment

Ik ken nu ook iemand die super clean bulkt en ook zuivel uit z'n schema gelaten heeft puur om er droger uit te zien.

Werkt nog ook!

Comment

nog even over die binnekant borst mythe Waarom denken mensen toch dat de breedte waarmee je de stang pakt iets uitmaakt voor je borst Wat maakt dat nou weer uit voor de beweging die je maakt met je arm? Helemaal niks Het enigste verschil is dat als je hem smaller pakt, je de nadruk op je arm veranderd, en dat als je hem zo smal pakt, dat je handen tegen elkaar aan komen, dat je bijna je polsen breekt met het omlaag gaan (bij mij dan)
        VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Originally posted by dav1t0 View Post
          en dat als je hem zo smal pakt, dat je handen tegen elkaar aan komen, dat je bijna je polsen breekt met het omlaag gaan (bij mij dan)
          Zo smal hoeft nu ook weer niet

Comment

Originally posted by dav1t0 View Post
            nog even over die binnekant borst mythe Waarom denken mensen toch dat de breedte waarmee je de stang pakt iets uitmaakt voor je borst Wat maakt dat nou weer uit voor de beweging die je maakt met je arm? Helemaal niks Het enigste verschil is dat als je hem smaller pakt, je de nadruk op je arm veranderd, en dat als je hem zo smal pakt, dat je handen tegen elkaar aan komen, dat je bijna je polsen breekt met het omlaag gaan (bij mij dan)
            ja tuurlijk maakt dat uit. hoe smaller je de stang vast pakt hoe meer triceps je pak. breeder je pakt pak je meer borst. en ik blijf er bij binnenkant borst peck deck jongens de peckdeck

Comment

Dat zijn gewoon je aanhechtingen die je voelt baricade.

Comment

is het niet eerder zo dat je de nadruk bij je tricep veranderd naarmate je smaller of breeder pakt.. Want de arm duwd dat gewicht omhoog hoor, dat doet borst niet, die dat slecht een klein stukje, (soort van flyes gedeelte) en dat blijft toch hetzelfde, of je nou breed pakt of niet..

Comment

ff over zuivel. ik mag zelfs in een clean bulk geen zuivel meer hebben

Comment

Waarom mag je geen zuivel?

Comment

denk dat je voor binnenkant borst wat droger moet worden. dan zie je de 'spleet' beter. voor de rest echt eens met santino. (komt dat er ook nog es van )
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

volgens mij is het onmogelijk om allen de binnen kant bost te trainen je gebruikt altijd je hele borst je kan miss wel ietsjes de nadruk leggen.

verders met mood eens
                        maak je pas druk op accenten in je borst als je met wedstrijden mee draaid en je op 100+ en <4% bf zit
                        Who's the Chef

Comment

maak je pas druk op accenten in je borst als je met wedstrijden mee draaid en je op 100+ en <4% bf zit
                          Kvind dit zowiezo een goeie maatstaf beentje, en niet alleen voor je borst maar voor alle spiergroepen waarvan je vind dat die achterlopen. Van die 4% mag je echter wel 7a8% maken, omdat het grotendeels ''amateur'' bb zijn hiero

Comment

kep er nie super veel verstand van maar ik denk dat het gewoon een bietje netzo ligt als metje buikspieren, je kunt accent op onderkant midden en boven en schuin leggen maar hoe je ook traint de rest train je ook mee..
                            on the road to get huge

Comment

zie je helemaal fout. Borst is een hele andere spier als buik.

Comment

Originally posted by hardcoremenneke View Post
                                kep er nie super veel verstand van maar ik denk dat het gewoon een bietje netzo ligt als metje buikspieren, je kunt accent op onderkant midden en boven en schuin leggen maar hoe je ook traint de rest train je ook mee..
                                Zijkant buikspieren is een aparte spier = obliques.

En buikspieren kan je niet onderverdelen in onderkant , midden & boven het is 1 spier.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X