Mijn trainingschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zo, ben blij te horen dat mn schema niet meer traanwekkend is Nogmaals bedankt voor de tips Gen!!

Wat bedoel je met de combinaties? Ivm de spiergroepen? Die kan ik altijd aanpassen... Maar deze combinatie vond ik vaak terug? Enig tegenvoorstel?

Gisteren de borst-triceps sessie gedaan, vond ik niet zo zwaar. Waarschijnlijk omdat ik het niet zo zwaar gemaakt heb voor de eerste keer

Ik ga misschien kijken om een logje op te starten, zo kunnen er nog andere opmerkingen volgen.

Greetz
    The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Gen bedoelde inderdaad spiergroep verdeling van Rug/Schouders en Benen/Biceps. Benen/schouders en Rug/biceps zouden logischer zijn. Maar dan zit je wel dat je erg vaak schouders pakt in de week. En daarom doet men meestal militairy press bij borst dag er bij en eventueel Lateral raise bij de rug. Maar je moet wel voldoende rust tussen de borst en rug dag houden ivm schouders.

Comment

Precies wat Falstyr zegt. Ben benieuwd naar je logje. Borst-triceps is doorgaans ook niet heel zwaar. Rug is afzien, en benen als je het goed doet...
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Benen was op het moment zelf niet zo zwaar. Maar de dagen nadien heb ik afgezien

Het probleem (met mn werk) is dat ik niet altijd een rustdag tussen kan nemen.

Ik zal het zo eens proberen en ondervind ik problemen kan ik nog steeds overschakelen.

Ik ga zo meteen mn logje opstarten!

Greetz
          The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X