Verbeteringen/vervangingsoefeningen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik ben van plan om volgend jaar te minderen in hobby's zodat ik meer tijd vrij zou hebben om eventueel naar de gym te gaan... En ik heb ook nooit gezegd dat ik bodybuilding op de tweede plaats zet...
    En wat bedoel je nu meer met dat ik zeg dat ik niets kan? Wtf...
    1.77/ 63kg

Comment

Originally posted by Korneel View Post
      Ik doe mijn best om een gym te zoeken, maar ik beschik helaas over een beperkte vrije tijd Kheb nogal veel hobby's...
      Als je niet bereid bent een hobby te laten vallen voor bodybuilding zet je het dus automatisch op de tweede plaats.. Lijkt me vrij logisch.
      Dumbells build a bigger chest
      Barbells build a bigger ego

Comment

Volgend jaar laat ik 2 hobby's vallen om meer tijd te hebben voor bodybuilding ;p
        Dumbbell & Barbell Home Based Workout | Muscle & Strength
        Kan dit iets zijn in afwachting van de start in de gym?
        1.77/ 63kg

Comment

Kan dit iets zijn in afwachting van de start in de gym?
          Ziet er wel redelijk uit (als je voorlopig geen gym kan krijgen)

Comment

Begin augustus ga ik kijken voor een abonnement, want de hele maand juli ben ik weg, en aangezien juni grotendeels examens in zal dat er dan ook wel niet van komen...
            1.77/ 63kg

Comment

Voila kben gebukt.
              Volgend jaar komen er dus nog 2 extra lessen bij in de muziekshool, waardoor het onmogelijk zal worden om naar een fitness te gaan. Al mijn hobby's hebben te maken met muziek, en waarschijnlijk wordt het later mijn beroep, dus kan ik er nu niets van opgeven.
              Wat ik van mijn ouders wel mag is een bench en een squatrack kopen, maar ik weet enkel niet of dit deels als beperkte vervanging van een fitness kan dienen?
              1.77/ 63kg

Comment

Powerrack en losse gewichten kun je juist heel ver mee komen. Paar kleine toevoegingen erbij doen en je kunt een volwaardige training samenstellen, denk aan dip steuntjes.

Comment

Is powerrack is toch zo'n grote kubus waar je volledig instaat? Zoiets is het niet daar heb ik geen plaats voor. En over welke toevoeging heb je het dan juist?
                  En dippen, kan dat niet met een bed?
                  1.77/ 63kg

Comment

OK, in ieder geval dit is een powerrack:
                    BodyCraft F430 Power Rack - Helisports.nl

Ik weet niet wat voor jou te groot is, in ieder geval squat rack kan ook maar dat geeft je minder mogelijkheden, in een powerrack kun je alles doen, ook bankdrukken, toevoegingen bedoelde ik bijvoorbeeld dipsteunen, een bankje en dumbells.

Comment

Dumbbells heb ik al, en ook een barbell. Maar ik zou een squatrack + bench die erin staat kopen. Ik zag dat in de winkel, en dat zag er perfect uit.
                      1.77/ 63kg

Comment

Dumbbells heb ik al, en ook een barbell. Maar ik zou een squatrack + bench die erin staat kopen. Ik zag dat in de winkel, en dat zag er perfect uit.
                        Ik denk dat je beter een gym kan gaan zoeken.

Comment

Voila kben gebukt.
                          Volgend jaar komen er dus nog 2 extra lessen bij in de muziekshool, waardoor het onmogelijk zal worden om naar een fitness te gaan. Al mijn hobby's hebben te maken met muziek, en waarschijnlijk wordt het later mijn beroep, dus kan ik er nu niets van opgeven.
                          Wat ik van mijn ouders wel mag is een bench en een squatrack kopen, maar ik weet enkel niet of dit deels als beperkte vervanging van een fitness kan dienen?
                          .....
                          1.77/ 63kg

Comment

Zoek een sportschool heb je alles bij elkaar.
                            kom je er ook niet mee te zitten dat je oefeningen niet kan doen
                            Als je het antwoord toch al denkt te weten, waarom vraag je het dan ???

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Korneel
                              Voila kben gebukt.

Nogmaals...

Comment

Haha bedankt toch iemand die het leest!
                                1.77/ 63kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X