sowieso 2. Maar zou schouders bij rug steken en benen apart. Zo doe ik het tog.
Welke van deze 2 schemas heeft je voorkeur
Collapse
X
-
Originally posted by marnop View PostBilo, gooi er eens een optie 3 bij ? schouders splitten F en R en buik als optioneel bij benen er in knallen.
Je keuze is wel basic en heel normaal, maar ws is de keuze te beperkt.
Heb het een tijdje zo gedaan, nu isoleer ik ze niet meer en ze lopen mooi mee met de rest.On a long road to insanity.
SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg
Comment
-
4dagen schema zou ook het ideaalste zijn voor mij qua trainingen, hoewel ik een 3 dagen split hanteerde..
bijv. dag 1 borst/triceps
dag 2 rug/schouders/biceps
dag 3 benen en buik
Ik kan het eigenlijk gewoon niet opbrengen om na me benentraining nog een andere spiergroep te slopen..
Maar in het geval van de TS zou ik voor optie 2 gaan"Straight outta gym"
Comment
-
ok;..even de onnodige en nergens over gaande reacties eruit gezeefd;..hou ik nog paar berichten over.
mijn vraag was niet ;..wat is het beste schema voor mij of uberhaupt het beste schema? Ik vroeg me af wat jullie voorkeur had.
Dit omdat ik begrijp dat je groeit als je, zoals marnop zo mooi zegt, je spieren kapot sloopt. Alleen de vraag is juist HOE je dat het beste bereikt. of je nu borst/triceps of borst/biceps doet;...zal voor je borst niet uitmaken. Enige wat je kan zeggen iws dat je dus je triceps meer belast. Maar is dat wel zo? Want ik kan minder gewicht tillen. Want je triceps zijn al vermoeid. Dus bijvoorbeeld:
Borst: gemiddeld 100 kilo
Triceps: gemiddeld 12 kilo
Rug: gemiddeld 100 kilo
Biceps: gemiddeld 12 kilo
is dat beter dan:
Borst: gemiddeld 100 kilo
Biceps: gemiddeld 15 kilo
Rug: gemiddeld 100 kilo
Triceps: gemiddeld 15 kilo
???
Dit is reeel. Ik til meer met mijn triceps na rug dan na borst.
Dus nogmaals: sloop ik de spieren meer met aansluitende spiergroepen dan met meer gewicht??You can not become LEGenDArY without Legday
Comment
-
Zou rug/triceps en borst/biceps niet eerder voor kracht zijn, aangezien je dan inderdaad meer gewicht met je triceps en biceps oefeningen kan pakken als je bijvoorbeeld een laag aantal reps zou hanteren bij deze spiergroepen, hoewel ik dat betwijfel..
Just giving my thoughts though.."Straight outta gym"
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...6 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment