Trainen en cutten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Niet doen been je heb genoeg tijd ... val gewoon lekker af op de gezonde manier......Ik denk dat je door extra tack te gebruiken meer spier weg gaat werken..dus doe maar niet.....en post is wat fotos van je ik wil wel is weten of cutten voor jouw mogelijk is .
    Greetzz

Comment

ik zal binnen kort is gaan kijken of ik dat mizerige lichaampje op een beetje mooie pic kan zetten
      Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (been @ Okt. 15 2004,10:13)]ik zal binnen kort is gaan kijken of ik dat mizerige lichaampje op een beetje mooie pic kan zetten
        Ik geloof wel dat jij al ee ngoed lichaam heb..Je weet al een hoop van trainingen af etc... Dus dat ken niet mis zijn...

Greetz

Comment

en die kennis zal alleen maar meer worden naarmaten mijn fitness opleiding voorderd
          Who's the Chef

Comment

Dus post dat lichaam eens been o//

Comment

die xeno vraagt altijd om foto's van strakke mannen,valt me op

greetzzz

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (ariekanarie @ Okt. 21 2004,02:01)]die xeno vraagt altijd om foto's van strakke mannen,valt me op

greetzzz
                Je bent wel weer de laatste tijd met me bezig arie...Waar is de vredesslluiting gebleven Of ben je me nu aan het versieren wat je niet gaat lukken ..

Greetzz

Comment

volgens mij heeft ie het al aardig voor elkaar??!??

Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (been @ Okt. 21 2004,12:18)]volgens mij heeft ie het al aardig voor elkaar??!??

Kom jij je weer ermee bemoeien .... w8 maar tot arie het gaat voorzien op jouw jonge bloed...

Greetzz

Comment

Dames graag weer on-topic nu...

Greets...
                      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Curiosio @ Okt. 21 2004,12:32)]Dames graag weer on-topic nu...

Greets...
                        ok ..... Mr.C maar je zag nu wie er begonnen was

Comment

it wasn't me

greetzzz

Comment

ik ben met t zelfde bezig, maar ik gebruik er ook glutamine bij..

Comment

wat doet dat ??
                              is dat energy voor je spieren??
                              Who's the Chef

Comment

Glutamine
                                Glutamine speelt een sleutelrol bij de opbouw van spierweefsel. Met meer dan 64% vormt glutamine het aminozuur met het hoogste aandeel in de spiercel. Tijdens eenintensieve training heeft het lichaam grote hoeveelheden Glutamine nodig die het direct uit de musculatuur haalt. De gevolgen hiervan zijn verlies aan spierweefsel en onvoldoende spierherstel. Onderzoeken bij atleten hebben aangetoond dat de toevoer van Glutamine dit tekort opheft en afbraak van spierweefsel voorkomt, het lichaam wordt hierdoor in staat gesteld om constant in 'opbouw' te blijven. Bovendien stimuleert Glutamine de spiergroei direct door stikstof voor de proteïnesynthese te leveren en het spiercelvolume te vergroten.

De belangrijkste eigenschappen van Glutamine:
                                Glutamine stimuleert, vanaf inname van ongeveer 2000 mg, de afgifte van groeihormoon. Dit is heel belangrijk voor de bouw en de handhaving van de vetvrije massa en de vetverbranding.
                                Glutamine zorgt voor een optimale hydratie van de spiercel. Dat wil zeggen dat glutamine zorgt dat er voldoende water in de cellen komt zodat alle anabole processen zo spoedig mogelijk verlopen. Het voorkomt dat het vocht uit de cel, onder de huid, kruipt waardoor je in een katabole (Spierafbrekende) toestand kunt geraken. Als de spiercel goed is gehydrateerd is, is de eiwitsynthese ook optimaal. De cel die meer water bevat wordt natuurlijk ook groter, dit noemt men celvoluminatie, en dit is voor een bodybuilder natuurlijk een zeer gunstig effect.
                                Glutamine beschermt spiereiwitten tegen afbraak. Als er voldoende glutamine voorradig is hoeven de andere aminozuren geen glutamine te produceren en kunnen ze beschikbaar blijven voor de o zo belangrijke eiwitsynthese. Spierweefsel dat anders gebruikt zou worden voor de productie van glutamine blijft gespaard. Met andere woorden, glutamine is een anti-katabool aminozuur die afsplitsen van de branched-chain aminozuren Leucine, Iso-Leucine en Valine uit spiereiwitten voorkomt.
                                Glutamine versterkt het immuunsysteem. Het zet de Thymus (een klier) aan tot het maken van afweerstoffen.
                                Glutamine beschermt tegen overtraining. Na een flinke training blijft het glutaminegehalte in de spiercel nog ca. 6 uur dalen. Het duur 24 uur om het weer aan te vullen. Maar binnen 24 uur heb je weer een training. Overtraining vindt plaats als herstel tussen de trainingen niet compleet is. Met andere woorden als glutamine voorraden niet volledig worden aangevuld. Suppletie met glutamine preparaten kan overtraining voorkomen.

GRtz..
                                Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X