Originally posted by 1BJK903
View Post
Drie dagen training; goed genoeg?
Collapse
X
-
Originally posted by 1BJK903 View PostJuistem, dat is het nou... Ik wil dat voorlopig niet doen. Ik hoef geen bodybuilder te worden of echt massale spieren te krijgen. Zolang ik maar afgetraind ben. Ik zie nu al heel wat verandering, ondanks het feit dat ik 'slechts' machines gebruik.Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostLimburger hè ? Je kan alle "tot" vervangen door "dat". Je vergallopeerd je regelmatig in topics, hou het gewoon basic en draag bij met dingen waar je van de hoed en de rand weet.
---------
Verder komt in dit soort discussies altijd vaak een verwijzing naar voorbeelden waar uit moet blijken dat iets onnodig is. Er zit een verschil tussen noodzaak en iets dat bewezen goed werkt. (bijv een video waarin Yates zegt dat ie nooit squat, ik zie nooit in waarom dit relevant is in een inhoudelijke discussie).
Of "ieder lichaam is anders" klopt uiteraard maar dan kun je net zo goed in iedere discussie alles van tafel vegen en daarmee beginnen.
Gordon Banks een van de beste keepers ooit was aan een oog blind, zou toch niemand aanraden met ooglap te spelen.
Het stukje tekst Dat/tot ieder lichaam anders is, werd bedoeld: wat voor de een werkt, hoeft voor de ander nog niet te werken. Dit is een kwestie van uitproberen in de praktijk...installing muscles....please wait
Comment
-
Ik train graag op deze manier:
Maandag:
Borst - biceps
Dinsdag:
Benen - buik
Donderdag:
Rug - triceps
Vrijdag:
Schouders - traps
Ik vind persoonlijk dit het beste als, als je op deze manier traint met bijna enkel compounds pak je veel van je spier een keer hard en een keer "zacht". Ook de timing tussen 2 dezelfde ligt op deze manier zover mogelijk uit elkaar.-- Pain is weakness, leaving your body. --
Comment
-
Originally posted by Mavrickske View PostIk vind persoonlijk dit het beste als, als je op deze manier traint met bijna enkel compounds pak je veel van je spier een keer hard en een keer "zacht". Ook de timing tussen 2 dezelfde ligt op deze manier zover mogelijk uit elkaar.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by aktito View PostHij heeft het over z'n armen... waarbij die z'n triceps overigens 3 keer aanspreekt maar vraag me of of hij dat überhaupt door heeft.-- Pain is weakness, leaving your body. --
Comment
-
Sommige mensen trainen dezelfde spiergroep 2 keer per week. Ik wou alleen maar aantonen dat ik het voor mij prettiger vind om elke spiergroep 1keer in de week direct aan te spreken en 1 keer per week indirect. Waarom dat je de de directe en de indirecte trainingen het best zo ver mogelijk uit elkaar houd, dat kan je zelf wel raden denk ik-- Pain is weakness, leaving your body. --
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...3 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment