Jullie hebben vast wel eens die videos gezien van barstarzz, barbrothers, bartendaz enz. Allemaal gekke mooi je trucs doen helemaal strak en gespierd maar is het ook echt mogelijk om zo te worden met alleen maar trainen met je eigen lichaamsgewicht of is dit gewoon een nep zooi? Ik ben van plan het een paar maanden te gaan proberen heeft iemand ervaring met ''calisthenics''?
Is het mogelijk om te traien met je eigen lichaamsgewicht/calisthenics
Collapse
X
-
Ik heb er zelf geen ervaring mee maar het lijkt mij leuk om het naast je normale trainingen te doen maar niet als vervanging.
Het is sowieso erg upper body georienteerd,hoe ga je lower body trainen?
Lunges of squatten met eigen gewicht lijkt me niet echt zwaar namelijk.
Oh,te laat verzonden.Zelfde post als gip.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
benen kan je wel redelijk trainen voorbeeld
one leg squat met knee raise 4x 15-45sec
kneeling jump 4x 6-8
forward lunge met glutekickback 4x 15-20
squat 1x5min ongv 75-120
one leg wall sit met knee raise 4x 30sec
en one leg glute bridge met knee extension 4x30 sec
niet op de spelling letten maar doet dat maar is als je geen gym hebt :PDaar boven op de berg
Comment
-
barbrothers ed ziet er allemaal gelikt uit..let wel dat hun resultaat didnt come overnight ik geloof dat ze zelf 1-2 jr aangeven ofzo..wellicht kun je beter een jaar in de gym knallen met een goed voedings en trainingsschema en dit erbij doen "voor de fun"I don't give a damn what you think..I'm doing this for me, so fuck the world feed it beans, it's gassed up, if it thinks it's stopping me..I'ma be what I set out to be, without a doubt undoubtedly..And all those who look down on me I'm tearing down your balcony.
Comment
-
Originally posted by mohwhip View Postbenen kan je wel redelijk trainen voorbeeld
kneeling jump 4x 6-8
squat 1x5min ongv 75-120
niet op de spelling letten maar doet dat maar is als je geen gym hebt :PDIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Ik denk dat je die trainingen als leuke afwisseling moet zien als effectief massa wil bouwen. Er zitten mooie dingen tussen, maar lang niet alles is nuttig daarvoor.
En daarnaast: zie jij jezelf dat doen in het regenachtige Nederland, op speeltuinen met hondenpoep?
Originally posted by mohwhip View Postbenen kan je wel redelijk trainen voorbeeld
kneeling jump 4x 6-8
squat 1x5min ongv 75-120
niet op de spelling letten maar doet dat maar is als je geen gym hebt :PPassion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Hamvraag is wat het doel en beweegredenen van TS zijn...is het voor fun of resultaat..kun je niet naar de GYM ivm geld/tijd whatever..of..I don't give a damn what you think..I'm doing this for me, so fuck the world feed it beans, it's gassed up, if it thinks it's stopping me..I'ma be what I set out to be, without a doubt undoubtedly..And all those who look down on me I'm tearing down your balcony.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
6 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: