Originally posted by inferno_0666
View Post
Massa workout basic
Collapse
X
-
Originally posted by mascotte View Postals jij een schema wil (fullbody) en je wil heel vaak trainen
kijk hier even , wel meer voor de ervaren trainee
Intermediate/Advanced Routine - Revision 1 - Bodybuilding.com Forums
ziet er leuk uit alleen ik snap de reps/sets niet 10,3,3,3 reps??
Staat er
Comment
-
Originally posted by Jwz123 View PostMaar waarom dat al die fitness models dan splits gebruiken? Ik zie nooit iemand een fullbody gebruiken, als een fullbody het beste is dan wil ik dst zeker doen"Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."
Comment
-
Originally posted by mascotte View Postals jij een schema wil (fullbody) en je wil heel vaak trainen
kijk hier even , wel meer voor de ervaren trainee
Intermediate/Advanced Routine - Revision 1 - Bodybuilding.com ForumsOriginally posted by generation_iron View Postgebruik je ook dezelfde dingen als hun?
Comment
-
Waarom jezelf vergelijken met anderen? Eet jij hetzelfde als hun? Heb jij dezelfde genen? Ervaar je dezelfde stress als hun? Je zegt zelf dat je maar wat aan zit te kloten?
Hier heb je waarschijnlijk wel wat aan: Victor Mooren Krachttraining: categorie
Comment
-
Originally posted by generation_iron View PostWaarom jezelf vergelijken met anderen? Eet jij hetzelfde als hun? Heb jij dezelfde genen? Ervaar je dezelfde stress als hun? Je zegt zelf dat je maar wat aan zit te kloten?
Comment
-
-
Originally posted by generation_iron View PostWaarom jezelf vergelijken met anderen? Eet jij hetzelfde als hun? Heb jij dezelfde genen? Ervaar je dezelfde stress als hun? Je zegt zelf dat je maar wat aan zit te kloten?
Comment
-
De generic bulking routine lijkt me interresant ik heb het even gelezen, en ik denk dat ik het dus beter kan bouwen me lichaam als beginner fullbody en iets meer gevordere ub/lb en gevordert split, alhoewel ik fullbody goed vind ga ik gewoon nog even deze ub/lb afmaken , miss aanpassen naar de generic bulking routine die klinky erg goed! En erna dus me fb oppak! In de generix bulking routine staat 3-4 sets van 6-8 reps is alles 4x8 aan te raden is juist 3x8?
Comment
-
Originally posted by generation_iron View PostAls je het wilt snappen is het een kwestie van myoreps intypen bij google Maar vergeet dat schema maar, heb je nog helemaal niet nodig.
enige nadeel dat ik kapot ging van de rugbelasting + ik herstelde heel slecht van de RDL's
ik kan nog enorm veel progressie maken met een gewoon schema waarom zou ik dan een advanced schema doen
jezus christ look at me
<=======================You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
-
Originally posted by Jwz123 View PostZoals er al staat krachttrraining, ik will massa ik weet dat je door kracht meer massa kan kweken, maar ik heb al genoeg kracht traininge gedaan ben opzoek naar massa workoutI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Push/pull/legs anders? Komt neer op een driedaagse split en die kun je tot twee keer per week doen. Drie dagen trainen een dag rust, enzovoort."People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 uur geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
2 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
5 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...5 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment