Huidige Situatie, geen vooruitgang

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by laurens1 View Post
    Maar dan is dit misschien een domme vraag, maar waarom ben ik dan niet droger geworden terwijl ik dus eigenlijk op onderhoud eet en genoeg beweeg. Wat zou ik dan moeten veranderen om droger te worden zodat indd de 6pack te zien is!
    Als je droger wil worden, moet je weer minder eten of meer bewegen. Maar ik zie niet waarom je dat zou willen. 12% is prima en dan kun je deze winter fijn massa erop plakken en dan kun je ongeveer in maart gaan cutten. Sta je voor de zomer weer op 10% met meer massa. Dat zou ik iig doen in jouw geval.
    Ik doe een gok

Comment

Originally posted by Pren View Post
      Als je droger wil worden, moet je weer minder eten of meer bewegen. Maar ik zie niet waarom je dat zou willen. 12% is prima en dan kun je deze winter fijn massa erop plakken en dan kun je ongeveer in maart gaan cutten. Sta je voor de zomer weer op 10% met meer massa. Dat zou ik iig doen in jouw geval.
      waar ik meer een beetje mee zit is dat ik dus al geruime tijd train, tijden wat minder heb gegeten nu dan voor mij relatief veel eet (5000kcal) verschillende manieren van trainen/oefeningen aantal herhalingen enz enz heb geprobeerd en eigenlijk nooit een verandering in mijn fysiek heb gezien.. wat weer onderbouwd wordt door het feit dat ik al 4 jaar hetzelfde weeg. Misschien toch is foto's gaan maken en vergelijken..

begrijp me niet verkeerd ik ben zeer blij met alle tips en opmerkingen alleen ik ga met steeds meer tegenzin zeg maar naar de sportschool omdat er geen vooruitgang meer is.

Comment

Als je gewicht en je kracht hetzelfde blijven, stagneer je idd. Zoals al 10x is gezegd, eet je dan te weinig. Ook al eet je 5000 kcal. Wanneer je niet aankomt, eet je weinig.

Als je al vier jaar niet vooruit gaat, is dat uiteraard frustrerend, maar wel je eigen schuld. Wil je vooruitgang, zul je meer moeten eten. Als je niet meer wil eten, zul je niet vooruitgaan. Zelfs niet met anabolen. Oftewel: stauwen!
        Ik doe een gok

Comment

Als je gewicht en je kracht hetzelfde blijven, stagneer je idd. Zoals al 10x is gezegd, eet je dan te weinig. Ook al eet je 5000 kcal. Wanneer je niet aankomt, eet je weinig.

Als je al vier jaar niet vooruit gaat, is dat uiteraard frustrerend, maar wel je eigen schuld. Wil je vooruitgang, zul je meer moeten eten. Als je niet meer wil eten, zul je niet vooruitgaan. Zelfs niet met anabolen. Oftewel: stauwen!
          message is clear, Dankje! Kunnen de eiwitten dan zo blijven of die toch wat verlagen en overal wat aardappel/rijst toevoegen ?

Comment

message is clear, Dankje! Kunnen de eiwitten dan zo blijven of die toch wat verlagen en overal wat aardappel/rijst toevoegen ?
            Ik zou ze verlagen. Het heeft immers geen meerwaarde en is duurder dan aardappel/rijst. Dan is de keuze gauw gemaakt
            Ik doe een gok

Comment

Ik zou ze verlagen. Het heeft immers geen meerwaarde en is duurder dan aardappel/rijst. Dan is de keuze gauw gemaakt
              haha zeker, ik merkte het tot nu toe alleen in de portemonnee

Comment

Klopt het dat er voor bepaalde bloedgroep beter gekozen kan worden voor rundvlees dan bijv kip ?

Comment

Denk dat het helemaal niks merkbaars uitmaakt.

Comment

Je hebt naar mijn mening een uitzonderlijk hoge stofwisseling. Ik snap dat dit lastig is wanneer je aan wilt komen. Je zult nu uit moeten gaan vinden waar jouw 'sweet spot' ligt qua kcal inname. Met sweet spot bedoel ik de inname waar je wel aankomt in gewicht en massa (langzaam), maar niet/nauwelijks in vetmassa.

Wat ik eerst zou doen is:
                    E300, K650, V133. =5000 kcal.

Je zit dan ondanks het schrappen van 150g eiwitten nog steeds zeer ruim voldoende qua hoeveelheid. In jouw geval zou ik deze eiwitten weghalen door enkel tonijn te schrappen. Je zit nu aan 6 blikken per dag, terwijl dit erg schadelijk is. Tonijn is een roofvis met een hoge concentratie zware metalen (kwik / mercury). Dit kan door stapeling ernstige schade veroorzaken.

Weeg jezelf dagelijks en maak daar in excel een grafiek van. Met behulp van een trendberekening kun je dan na enkele weken (ondanks dagelijkse schommelingen) goed zien of en hoeveel je aankomt per tijdseenheid.

Ben je niet/nauwelijks aangekomen?
                    verhoog je kcal inname met 200. en bekijk het opnieuw twee weken.
                    vul je gewichten verder in op de grafiek en kijk welk effect het heeft gehad.
                    Kom je nu wel rustig aan in gewicht? zo houden. Kom je niet aan? 200 erbij.

Blijf op deze manier bezig en houd je gewicht goed in de gaten. Je kunt zo blijven anticiperen op wat er daadwerkelijk in je lichaam gebeurt.
                    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Ik heb hetzelfde probleem gehad maar ben wel iets eerder gaan uitzoeken waarom ik maar niet aankwam..toen ik dus meer ging eten was ik in 8 maanden tijd ruim 12 kilo aangekomen en blijf nu nog steeds lekker gaan maar moet nu weer steeds meer gaan eten.. en ja het is eigenlijk gewoon heel simpel.. geen vooruit gang qua gewicht. meer eten of minder gaan bewegen.
                      lift and be happy

Comment

dynobet
                        Je hebt naar mijn mening een uitzonderlijk hoge stofwisseling. Ik snap dat dit lastig is wanneer je aan wilt komen. Je zult nu uit moeten gaan vinden waar jouw 'sweet spot' ligt qua kcal inname. Met sweet spot bedoel ik de inname waar je wel aankomt in gewicht en massa (langzaam), maar niet/nauwelijks in vetmassa.

Wat ik eerst zou doen is:
                        E300, K650, V133. =5000 kcal.

Je zit dan ondanks het schrappen van 150g eiwitten nog steeds zeer ruim voldoende qua hoeveelheid. In jouw geval zou ik deze eiwitten weghalen door enkel tonijn te schrappen. Je zit nu aan 6 blikken per dag, terwijl dit erg schadelijk is. Tonijn is een roofvis met een hoge concentratie zware metalen (kwik / mercury). Dit kan door stapeling ernstige schade veroorzaken.

Weeg jezelf dagelijks en maak daar in excel een grafiek van. Met behulp van een trendberekening kun je dan na enkele weken (ondanks dagelijkse schommelingen) goed zien of en hoeveel je aankomt per tijdseenheid.

Ben je niet/nauwelijks aangekomen?
                        verhoog je kcal inname met 200. en bekijk het opnieuw twee weken.
                        vul je gewichten verder in op de grafiek en kijk welk effect het heeft gehad.
                        Kom je nu wel rustig aan in gewicht? zo houden. Kom je niet aan? 200 erbij.

Blijf op deze manier bezig en houd je gewicht goed in de gaten. Je kunt zo blijven anticiperen op wat er daadwerkelijk in je lichaam gebeurt.
                        Bedankt voor je input! En ga dit zeker gebruiken/meenemen. Ik heb al wat eiwitten vervangen door wat meer rijst/zoete aardappel. Die verhouding die jij schetst, blijven die ook wanneer ik 200kcal ga toevoegen ?

Ik heb hetzelfde probleem gehad maar ben wel iets eerder gaan uitzoeken waarom ik maar niet aankwam..toen ik dus meer ging eten was ik in 8 maanden tijd ruim 12 kilo aangekomen en blijf nu nog steeds lekker gaan maar moet nu weer steeds meer gaan eten.. en ja het is eigenlijk gewoon heel simpel.. geen vooruit gang qua gewicht. meer eten of minder gaan bewegen.
                        Ja ik bewoog nog meer dan dit, ik deed er voorheen ook nog 1x in de week kickboksen en hardlopen bij. Ik wil niet in 1 x weer een rijstbuik krijgen maar indd geleidelijk groeien. Wat ik wel heb is dat ik eigenlijk altijd honger heb, zeker savonds! Dan zit ik gewoon te vechten om niks te pakken ook al heb ik net gegeten.

Comment

Bedankt voor je input! En ga dit zeker gebruiken/meenemen. Ik heb al wat eiwitten vervangen door wat meer rijst/zoete aardappel. Die verhouding die jij schetst, blijven die ook wanneer ik 200kcal ga toevoegen ?

Ja ik bewoog nog meer dan dit, ik deed er voorheen ook nog 1x in de week kickboksen en hardlopen bij. Ik wil niet in 1 x weer een rijstbuik krijgen maar indd geleidelijk groeien. Wat ik wel heb is dat ik eigenlijk altijd honger heb, zeker savonds! Dan zit ik gewoon te vechten om niks te pakken ook al heb ik net gegeten.
                          zo lang je echt honger houd en dan bedoel ik niet trek in iets lekkers maar echt honger dan eet je echt gewoon te weinig en kun je gerust toegeven aan de honger. niks mis mee..
                          lift and be happy

Comment

Ik denk dat het meer trek is dan honger ik heb namelijk hetzelfde gevoel.
                            en ja ik eet ook erg veel.

Comment

Originally posted by JoeySwoll2912 View Post
                              zo lang je echt honger houd en dan bedoel ik niet trek in iets lekkers maar echt honger dan eet je echt gewoon te weinig en kun je gerust toegeven aan de honger. niks mis mee..
                              ja waaraan merk je het verschil, me lichaam zegt: i could eat maar het is niet dat ik licht in me hoofd wordt of echt moet eten!

Comment

ja waaraan merk je het verschil, me lichaam zegt: i could eat maar het is niet dat ik licht in me hoofd wordt of echt moet eten!
                                nou uhm ik zou zeggen je komt niks aan zeg je dus boeie geef toe aan die honger of trek.. wie groot wil worden moet groot eten he
                                lift and be happy

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X