Originally posted by JoeySwoll2912
View Post
Huidige Situatie, geen vooruitgang
Collapse
X
-
Originally posted by laurens1 View PostBedankt voor je input! En ga dit zeker gebruiken/meenemen. Ik heb al wat eiwitten vervangen door wat meer rijst/zoete aardappel. Die verhouding die jij schetst, blijven die ook wanneer ik 200kcal ga toevoegen ?
Comment
-
-
Kerel op de 1 of andere manier hoort dit bij je lengte !
Heb vaker contact gehad met jongens die rond de 2 meter zijn , ben zelf 2.03 , allemaal moeite om aan te komen ookal zou je genoeg eten...
ben zelf al hele tijd rond de 100 Kg , ergens tussen de 5 en 8 % vet
vanaf de bouwvak ben ik begonnen te trainen met iemand die eerder wedstrijden heeft gedraaid in zowel de BB als Sterkste man, we zijn nu al een tijdje aan het uitvogelen wat wel werkt en wat niet met mijn lengte
Ik kom er op uit dat de sets korter moeten , omdat ik doordat ik grotere bewegingen maak bijvoorbeeld maar 6 hh hoeft te bankdrukken waar een ander er 8 doet en een klein persoon er 10 doet om het in verhouding te houden.
nu blijft het ook een feit dat je natuurlijk moet eten als een beer als je een beer wilt zijn
En je zult gewoon er meer voor moeten doen dan de jongens van 1,70 en 70 kg want die lijken al snel goed gevormd
Probeer het eens uit , verhoog je voeding en verkort je sets ( vooral op de grote oefeningen / spiergroepen )
Zullen vast wel mensen hier mee oneens zijn en zeggen dat het puur voeding is... daar zet ik dan mijn eigen ervaring met deze lengte tegen over
Comment
-
Originally posted by Hooligan View PostKerel op de 1 of andere manier hoort dit bij je lengte !
Heb vaker contact gehad met jongens die rond de 2 meter zijn , ben zelf 2.03 , allemaal moeite om aan te komen ookal zou je genoeg eten...
ben zelf al hele tijd rond de 100 Kg , ergens tussen de 5 en 8 % vet
vanaf de bouwvak ben ik begonnen te trainen met iemand die eerder wedstrijden heeft gedraaid in zowel de BB als Sterkste man, we zijn nu al een tijdje aan het uitvogelen wat wel werkt en wat niet met mijn lengte
Ik kom er op uit dat de sets korter moeten , omdat ik doordat ik grotere bewegingen maak bijvoorbeeld maar 6 hh hoeft te bankdrukken waar een ander er 8 doet en een klein persoon er 10 doet om het in verhouding te houden.
nu blijft het ook een feit dat je natuurlijk moet eten als een beer als je een beer wilt zijn
En je zult gewoon er meer voor moeten doen dan de jongens van 1,70 en 70 kg want die lijken al snel goed gevormd
Probeer het eens uit , verhoog je voeding en verkort je sets ( vooral op de grote oefeningen / spiergroepen )
Zullen vast wel mensen hier mee oneens zijn en zeggen dat het puur voeding is... daar zet ik dan mijn eigen ervaring met deze lengte tegen over
Thanks, hoe lang heb je er over gedaan om daar achter te komen of had je trainingspartner hier ervaring mee ? Lijkt me toch niet iets waar je het snel achter gaat zoeken ofwel ?
Ik ga je puntjes zeker in overweging nemen!
Comment
-
Originally posted by laurens1 View Postna een aantal jaren fitness dacht ik de basisdingetjes toch wel te weten, maar blijkbaar niet helemaal dus ? Jou advies gewoon stouwen ook savonds ?lift and be happy
Comment
-
Originally posted by laurens1 View Postna een aantal jaren fitness dacht ik de basisdingetjes toch wel te weten, maar blijkbaar niet helemaal dus ? Jou advies gewoon stouwen ook savonds ?
Train je s'avonds? Daarna altijd HUGE meal eten. Fuck tijd.Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.
Comment
-
Originally posted by laurens1 View PostThanks, hoe lang heb je er over gedaan om daar achter te komen of had je trainingspartner hier ervaring mee ? Lijkt me toch niet iets waar je het snel achter gaat zoeken ofwel ?
Ik ga je puntjes zeker in overweging nemen!
vanaf vorig jaar juli andere sportschool gezocht omdat ik toch wat serieuzer te werk wou gaan,Voeding hebben we als eerst bekeken omdat hem dat ook het punt leek , als je niet groeit eet je te weinig, maar zelfs na enorme vreetpartijen was het alleen buikvet wat verhoogde , nu vanaf de vakantie bezig met training met de eigenaar en die wou wat dingen met me proberen
Ben nu als het ware opnieuw begonnen ( ook door knieblessure van 3 maand ) en hebben alles weer in kleine stapjes opgebouwd waarbij ik op de grote oefeningen ( Bp, SQ , DL , Pull ups , Tbar etc ) een max doe van 6 hh
kleinere dingetjes zoals schouders , bi en triceps , flyes en andere iso oefeningen doe ik op 8-10 hh
hierbij bouw ik met hele kleine stapjes mijn sets op, vioorbeeld :
Schouderpress op machine , gewichten per kant:
1ste : 10 Kg 10 x
2de : 15 Kg 10 x
3de : 20 KG 10 x
4de : 25 Kg 10x
5de : 30 Kg 10 x
6de: 35 Kg 10x
7de : 40 KG 10 x
8ste : 50 KG ( is mn top set dus daarom ineesn van 40 naar 50 ) deze druk ik zo vaak mogelijk zelf en hij helpt me de overige beurten om dan de 10 te halen
soms drukken we daarna nog ff terug : 20 Kg en dan 20 x oid
Comment
-
Originally posted by Hooligan View PostHeb zelf een jaar of 4 getraind met diverse trainingspartners, maar heel serieus was ik nooit..
vanaf vorig jaar juli andere sportschool gezocht omdat ik toch wat serieuzer te werk wou gaan,Voeding hebben we als eerst bekeken omdat hem dat ook het punt leek , als je niet groeit eet je te weinig, maar zelfs na enorme vreetpartijen was het alleen buikvet wat verhoogde , nu vanaf de vakantie bezig met training met de eigenaar en die wou wat dingen met me proberen
Ben nu als het ware opnieuw begonnen ( ook door knieblessure van 3 maand ) en hebben alles weer in kleine stapjes opgebouwd waarbij ik op de grote oefeningen ( Bp, SQ , DL , Pull ups , Tbar etc ) een max doe van 6 hh
kleinere dingetjes zoals schouders , bi en triceps , flyes en andere iso oefeningen doe ik op 8-10 hh
hierbij bouw ik met hele kleine stapjes mijn sets op, vioorbeeld :
Schouderpress op machine , gewichten per kant:
1ste : 10 Kg 10 x
2de : 15 Kg 10 x
3de : 20 KG 10 x
4de : 25 Kg 10x
5de : 30 Kg 10 x
6de: 35 Kg 10x
7de : 40 KG 10 x
8ste : 50 KG ( is mn top set dus daarom ineesn van 40 naar 50 ) deze druk ik zo vaak mogelijk zelf en hij helpt me de overige beurten om dan de 10 te halen
soms drukken we daarna nog ff terug : 20 Kg en dan 20 x oid
8 setjes shoulder press in totaal 80 herhalingen ? Of begrijp ik je verkeerd ?
Comment
-
Originally posted by dynobet View PostJe hebt naar mijn mening een uitzonderlijk hoge stofwisseling. Ik snap dat dit lastig is wanneer je aan wilt komen. Je zult nu uit moeten gaan vinden waar jouw 'sweet spot' ligt qua kcal inname. Met sweet spot bedoel ik de inname waar je wel aankomt in gewicht en massa (langzaam), maar niet/nauwelijks in vetmassa.
Wat ik eerst zou doen is:
E300, K650, V133. =5000 kcal.
Je zit dan ondanks het schrappen van 150g eiwitten nog steeds zeer ruim voldoende qua hoeveelheid. In jouw geval zou ik deze eiwitten weghalen door enkel tonijn te schrappen. Je zit nu aan 6 blikken per dag, terwijl dit erg schadelijk is. Tonijn is een roofvis met een hoge concentratie zware metalen (kwik / mercury). Dit kan door stapeling ernstige schade veroorzaken.
Weeg jezelf dagelijks en maak daar in excel een grafiek van. Met behulp van een trendberekening kun je dan na enkele weken (ondanks dagelijkse schommelingen) goed zien of en hoeveel je aankomt per tijdseenheid.
Ben je niet/nauwelijks aangekomen?
verhoog je kcal inname met 200. en bekijk het opnieuw twee weken.
vul je gewichten verder in op de grafiek en kijk welk effect het heeft gehad.
Kom je nu wel rustig aan in gewicht? zo houden. Kom je niet aan? 200 erbij.
Blijf op deze manier bezig en houd je gewicht goed in de gaten. Je kunt zo blijven anticiperen op wat er daadwerkelijk in je lichaam gebeurt.
zo bedoelde jij het dan toch ?
Comment
-
Als dat zo is ben ik 1 van de weinig die het, gedeeltelijk, met je eens is. Daarnaast lijkt het dat Laurens ook overdracht van de krachtsport naar zijn voetbal wilt hebben. Dus sets met een tempo van 4 tellen is dan af te raden. Althans... Je moet de squat, deadlift of andere grote oefeningen gewoon als een powerlifter/olympisch gewichtheffer trainen. Meer sets met weinig reps en explosief bezig zijn. Train je traag, dan wordt je traag.
En dan laat ik voor het gemak de hele discussie mbt bio mechanica en ledematen e.d. even buitenbeschouwing.
Plus als je vast zit op bepaalde gewichten bij oefeningen moet er ook gekeken worden naar het verbeteren van de techniek. En natuurlijk versterken van de zwakke schakels in de beweging. Maar dit zou eigenlijk van toepassing moeten zijn als je minimaal 1,5x je lichaamsgewicht kan verplaatsen en echt tegen plateaus begint te lopen qua kracht.
Originally posted by Hooligan View PostZullen vast wel mensen hier mee oneens zijn en zeggen dat het puur voeding is... daar zet ik dan mijn eigen ervaring met deze lengte tegen over
Net zoals mensen die zeggen 3 uur te trainen en dan ook echt 3 uur bezig zijn met alle oefeningen en tig duizend sets met gewichten die nergens op slaan.Last edited by Falstyr; 24-10-2014, 09:47.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostAls dat zo is ben ik 1 van de weinig die het, gedeeltelijk, met je eens is. Daarnaast lijkt het dat Laurens ook overdracht van de krachtsport naar zijn voetbal wilt hebben. Dus sets met een tempo van 4 tellen is dan af te raden. Althans... Je moet de squat, deadlift of andere grote oefeningen gewoon als een powerlifter/olympisch gewichtheffer trainen. Meer sets met weinig reps en explosief bezig zijn. Train je traag, dan wordt je traag.
En dan laat ik voor het gemak de hele discussie mbt bio mechanica en ledematen e.d. even buitenbeschouwing.
Plus als je vast zit op bepaalde gewichten bij oefeningen moet er ook gekeken worden naar het verbeteren van de techniek. En natuurlijk versterken van de zwakke schakels in de beweging. Maar dit zou eigenlijk van toepassing moeten zijn als je minimaal 1,5x je lichaamsgewicht kan verplaatsen en echt tegen plateaus begint te lopen qua kracht.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...40 minutes ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment