Een trainingsschema zoals nooit gedaan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by dav1t0 View Post

Ik ben ook nog van plan elke zaterdag full body erbij te gaan doen. Dit echter maar een half uurtje. Elke oefening 1 set, minimaal 14 reps.
    Waarom? Om mijn spieren absoluut niet te deconditioneren, zo blijven ze altijd in shape. Uit ervaring denk ik dat ik dan de meeste krachtwinst kan behalen. Voor massa groei gaat dit niet heel veel uitmaken denk ik.
    Heey Dav1to heb je misschien een bron waar je dit vandaan heb? Misschien dat ik dan ook 1 zo'n training toevoeg.
    Ik wou namelijk al 1x per week kracht en loop-training samenvoegen, dit zou wel eens een oplossing kunnen zijn.

Comment

Originally posted by Nickk View Post
      Heey Dav1to heb je misschien een bron waar je dit vandaan heb? Misschien dat ik dan ook 1 zo'n training toevoeg.
      Ik wou namelijk al 1x per week kracht en loop-training samenvoegen, dit zou wel eens een oplossing kunnen zijn.
      Kheb het zelf bedacht.
      VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Veel succes met trainen en eten Dav, je bent in ieder geval goed bezig met je sport.
        Groet;
        Brear.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X