Brute deadlift!
Trainingslog voor iedereen
Collapse
X
-
chins:
9xbw
7xbw
6xbw
5xbw
bent over row:
10x60
10x70
10x80
9x90 ( 10de was meer cheaten dan wat anders, dus reken hem niet mee, maar wel een pr )
cable pullover:
10x40
10x58,5
5x67,5
15x40
seated ketting row: dropsets
10x70 - 10x50
10x65 - 10x50
10x60 - 10x40
10x55 - 10x35 ( deze set was te licht )
cable v-grip pulldown:
10x58,5
7x67,5
9x58,5
8x58,5
barbell curl
10x25
5x35 damn had het gewoon niet meer
10x25
klaar, toen sauna
het ging wel lekker vandaag, ook al was de training 1uur na het opstaan, viel het me allemaal wel mee, alleen de verzuring was er snel bij vandaag.160kg squat
225kg deadlift
130kg benchpress
Comment
-
Gisteren armen en buik getraint
Biceps
Standing barbell curl
10 x 30 kg
10 x 30 kg
8 x 40 kg
4 x 60 kg
concentration curls
4 sets van 12 x 10 kg
Daarna nog even een dropsetje vanaf de 18 kg dumbells totaan de 3 kg dumbells. Pyramidestyle a la Ophaler.
Triceps
Staand tricepsstrekken met dumbell in 1 hand
12 x 10 kg
12 x 10 kg
10 x 14 kg
8 x 16 kg
6 x 18 kg
Pushdown aan kabelstation
5 sets met half stack (ongeveer 40 kg) 12 reps
Kickbacks met dumbell
5 sets met 4 kg dumbells tot fail
Buik
klassieke crunch op matje gedaan. 4 sets van 25 reps.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
-
Ja..idd ik doe meer triceps dan biceps omdat ik die ondersteunende kracht nodig heb bij het bankdrukken. Biceps probeer ik wel 2 keer per week te trainen hoor. Een keer per week bij benen en de andere keer samen met triceps. Buik train ik zelden omdat ik zoveel zware samengestelde oefeningen doe waarbij buik ook enorm goed getraint wordt. Soms doe ik voor de lol wat extra oefeningentjes, maar ik hoef niet zo op symmetry en lijnen te letten zoals jullie omdat ik niet train voor de looks en een hoger BF heb.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Rug
Pulldown
20 x met opwarmgewicht
12 x half stack
12 x half stack
10 x fullstack
10 x fullstack
Roeien met 1 arm in de smithmachine
Elke arm 3 sets met 40 kg, 8 reps per set
Hyperextensions
5 sets van 10 reps
Schouders
shrugs in de smithmachine
10 sets met 100 kg van 8 reps
Dumbell drukken
4 sets van 12 reps met 20 kg
Dat was de maandagochtendtraining weer.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Goed dat je daar over begint. Ik heb vanmorgen een interessant gesprek gehad met mijn oom over het winnen van kracht. Hij zegt dat het beter is niet iedere training zwaar te gaan, maar om de meeste trainingen gemiddeld of licht/gemiddeld zwaar te houden en eens in de week maar zwaar te gaan.
Op deze manier zou ik de meeste kracht kunnen winnen. Ik ga het eens uitproberen..Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Ik ga het zo verdelen:
een week bankdrukken zwaar aanpakken en de rest licht/matig zwaar
en de week daarna een andere spiergroep zwaar aanpakken en de rest + borst gemiddeld zwaar trainen (BB style).
Ik ga dit eens een half jaartje proberen. Ik wil sowieso na de feesdagen mijn BF verlagen van 20% (huidige BF) naar 13% deze komende zomer.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
zo zieje maar dat we toch niet van die bbstyle vanaf kunnen
ben benieuwd hoe je het ermee zal stellen en daadwerkelijk kracht zal gainen met om de week andere spier zwaar te trainen, benieuwd of je ook niet langer op niveau zal blijven hangen
zeker wel es de moeite, zal het in de gaten houden en succes mark met die 13%, zal je nog groter gaan tonen op 13%, zolang je maar geen fulltime bb-er wordt blijf ik fan alhoewel dat ik punani´s stijl wel apprecieer
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...18 uur geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
5 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
6 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment