Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Zoals ik schreef, ga ik "proberen" de 6 weken zo vol te maken... Schema,s plaats ik nooit schOOm ...Ik had al eens gezegd, dan denken ze weer dat je n supermens word van ..Maar ik zal wel melden wat er gebeurd en hoeveel. Je begrijpt me wel, hoop ik?
Tuurlijk Begrijp wat je bedoeld. Bedoelde eigenlijk de verdeling en keuze van de oefeningen over de week. ZONDER gewicht erbij. Weet dat je die niet erop zet.
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Ik probeerde vandaag een instructeer bij mij uitleggen wat GVT inhield (hij kende het niet). Hij zei dat je hiermee dan puur op uithouding traint, maar naar mijn mening doet het veel meer met je spier (zoals die gruwlijke spierpijn mij onder andere verteld).
Maar knulletje, het bevalt dus goed. Nou alleen nog volhouden en kijken wat jou resultaten zijn. succes ermee
Ik ben dus met goede voornemens het jaar gestart, ik ga terug serieus trainen, na een jaar of 2 niet serieus meer getraind te hebben. Terug voeding netjes in bakjes om mee te nemen naar het werk, eiwitshake mee voor de momenten dat ik niet kan eten, nootjes mee.
Maandag heb ik een training gedaan.
bench press
2 opwarmsets 20-25 hh 70 kilo
3 x 10 125 kilo
chinnen
3 sets 10 hh bodyweight
squaten
2 opwarmsets 20-25 hh
3x10 120 kilo
schoulder press
1 opwarmset
3x10 dumbells 34 kilo
biceps en triceps in superset
dumbell curl 5x12 18 kilo
lying triceps extension 5x12 30 kilo
Was zo een eerste training voor te voelen hoe de gewichten liggen en alles ging vlotjes, spierpijn gehad tot donderdag (ik recupereer echt slecht de laatste tijd)
Vandaag (vrijdag) bijna dezelfde training gedaan, enkel hier en daar wat gewicht erbij, maar zal niet lang meer duren voor ik terug op mijn gewone kracht zit. Ik doe nu speciaal een soort van full body omdat ik in alles terug moet inkomen vooraleer ik een spiergroep serieus ga belasten.
Zijn toch nog flink aardige resultaten voor iemand die al 2 jaar niets gedaan heeft. Ook niet af en toe nog is wat gedaan of echt helemaal stil gezeten? Wat zijn je stats nu op dit moment? Qua fysiek.
Zijn toch nog flink aardige resultaten voor iemand die al 2 jaar niets gedaan heeft. Ook niet af en toe nog is wat gedaan of echt helemaal stil gezeten? Wat zijn je stats nu op dit moment? Qua fysiek.
Heb niet volledig stilgezeten, ging minstens 1x per week trainen.
Stats op dit moment 85-87 kilo 12% bf en 168 cm groot, maar ik kom van 95-97 kilo
De schade valt opzich nog best mee dan vind ik. Alleen wel groot gewichtsverschil, maar goed je hebt er als het goed is binnen weinig tijd al weer wat kilo's aan. Geen slechte stats in elk geval. Maar goed als het nog beter is geweest kan ik me indenken dat je daar inderdaad van baalt. Maar goed. Nu weer lekker knallen dan toch.
15 x half stack (kilootje of 80 vermoed ik)
10 x driekwart stck ( pinnetje stond op 16,denk dat het zo rond de 100 kg is)
10 x driekwart stack
4 x fullstack
Daarna nog een aantal reps tot fail gedaan met het pinnetje op 6...
One arm dumbell row (zagen)
20 x 26 kg
12 x 30 kg
10 x 38 kg
8 x 50 kg
Daarna nog 15 reps met 20 kg
Deadlift in de deadliftmachine (halters waren allemaal bezet..voordeel is wel dat je dan meer gewicht aan schijven kunt gebruiken)
12 x 100 kg
10 x 160 kg
8 x 190 kg
4 x 200 kg
1 x 230 kg
15 x 80 kg
Military press
12 x 50 kg
10 x 60 kg
10 x 60 kg
8 x 70 kg
15 x 30 kg
(was bij deze oefening al aardig moe)
Wilde ook nog shrugs doen, maar had er vanaf gezien vanwege de drukte in de gym en het feit dat ik al de deadlift gedaan had. Bovendien vond ik het wel weer welletjes na een zware dag op het werk.
Meen je dat? Had zelf het idee dat het nogal overkill was en wellicht zelfs het nutteloos was zodra je langer doorging als 45-60mins, maar omdat er niks anders te doen was... Meer uit verveling zolang door gegaan.
Hey ga miss abbonnement nemen opsportschool 2x in week een uur 1 uur les en andere uur vrij trainen ben 14 jaar... kan ik dan naar sportschool gaan?
Smith of niet, 230 kg is echt bruut. Nette mp ook man. Je doet je nickname ondertussen wel tot recht komen.
Dank je. Da's een tof compliment!
Ik moest stiekum ook wel grinneken toen ik al die beteuterde snuiten zag van die patsertjes in de gym die normaal gesproken deadliften met 80 kg
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment