Ben vandaag weer voor het eerst gaan trainen, vanaf maandag had ik niet meer getraind. Wilde woensdag gaan, maar mijn broertje kon donderdag pas, en de donderdag en vrijdag ben ik ziek geweest en zaterdag was de sportschool dicht eer ik erheen kon. Vandaag wel heerlijk getraind en op de terugweg had ik het (hopelijk) lumineuze idee om een topic te openen waar iedereen gewoon een keer (of vaker) kan melden hoe de training ging, en wellicht wat je gedaan hebt. Misschien kunnen anderen er inspiratie uit putten of gewoon gezellig meepraten.
Heb geen idee of het aanslaat, maar we zullen zien.
Zal zelf beginnen.
Vandaag eindelijk weer kunnen trainen, halfuurtje voor de training 3 caps RPM genomen, was om 11 uur opgestaan en moest om 12 uur bij cardo zijn (om 1 uur zijn ze dicht). Normaal kan ik 's ochtends niet trainen, maar met rpm zit de agressie er wel lekker in.
De training zelf, ik wou dit keer gewoon doen waar ik zin in had, met enig beleid. Verwacht daarom geen schokkend geniale opbouw, maar gewoon een training om maar weer het gevoel van een lekkere training te krijgen, en de boel weer een kickstart te geven.
5x5 pull ups, minuut rust tussen de sets. Ging echt heerlijk explosief.
5x5 incline (30gr) dumbell press, ook een minuut tussen de sets. Ging ook lekker, ga misschien volgende keer doen met kabels, dan kun je explosief tot het einde zijn, met dumbells ga je dan knallen, denk dat de sportschool eigenaar het daar niet mee eens is.
3x5 pendlay rows, antagonistisch gezet met military press.*
3x5 leg press, cluster (had geen energie genoeg voor squats, was bedoeld als onderhoud).
1x5 Gironda curl
3x5 een armige barbell curls (beide 30 secs rust tussen sets)
1x5 triceps extension
3x5 smal bankdrukken (zelfde rust systeem als met biceps)
*:Komt neer op:
1x5 pendlay row
1 minuut rust
1x5 military press
1 minuut rust
etc, dit 3x
Heb geen idee of het aanslaat, maar we zullen zien.
Zal zelf beginnen.
Vandaag eindelijk weer kunnen trainen, halfuurtje voor de training 3 caps RPM genomen, was om 11 uur opgestaan en moest om 12 uur bij cardo zijn (om 1 uur zijn ze dicht). Normaal kan ik 's ochtends niet trainen, maar met rpm zit de agressie er wel lekker in.
De training zelf, ik wou dit keer gewoon doen waar ik zin in had, met enig beleid. Verwacht daarom geen schokkend geniale opbouw, maar gewoon een training om maar weer het gevoel van een lekkere training te krijgen, en de boel weer een kickstart te geven.
5x5 pull ups, minuut rust tussen de sets. Ging echt heerlijk explosief.
5x5 incline (30gr) dumbell press, ook een minuut tussen de sets. Ging ook lekker, ga misschien volgende keer doen met kabels, dan kun je explosief tot het einde zijn, met dumbells ga je dan knallen, denk dat de sportschool eigenaar het daar niet mee eens is.
3x5 pendlay rows, antagonistisch gezet met military press.*
3x5 leg press, cluster (had geen energie genoeg voor squats, was bedoeld als onderhoud).
1x5 Gironda curl
3x5 een armige barbell curls (beide 30 secs rust tussen sets)
1x5 triceps extension
3x5 smal bankdrukken (zelfde rust systeem als met biceps)
*:Komt neer op:
1x5 pendlay row
1 minuut rust
1x5 military press
1 minuut rust
etc, dit 3x
Comment