Nette rug. Biceps komen vanzelf met de tijd mee als ze nu nog niet willen groeien.
Trainingslog voor iedereen
Collapse
X
-
Originally posted by Nex- View PostNette rug. Biceps komen vanzelf met de tijd mee als ze nu nog niet willen groeien."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Ff enigzins offtopic, en had geen zin om mijn eigen topic over mijn vooruitgang omhoog te schuppen (nóg niet iig ):
Vandaag onderhand nieuwe kleren gekocht...Ben in een paar maanden van maat s/m naar l/xl gegaan..God da voelde lekker
Vanaf maandag weer rustig an beginnen met trainen, om de zaterdag te kunnen knallenAchievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostWas mijn idee ook. Probleem is alleen dat het niet klopt. Mijn biceps staan al een halfjaar stil ongeveer, terwijl mijn rug wel groter is geworden. Ben dus gewoon keihard de zak. Ga wellicht eens echt wat schokkends proberen, maar daar later meer over.160kg squat
225kg deadlift
130kg benchpress
Comment
-
Originally posted by bodybuildr1990 View Postje doet toch ook heel weinig oefeningen specifiek voor biceps of niet???Achievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
Originally posted by bodybuildr1990 View Postje doet toch ook heel weinig oefeningen specifiek voor biceps of niet???Originally posted by erikv View PostDoet ie idd ook niet veel specifiek. Veel compound. Denk dat als ie weer eens écht flink gaat isoleren het wel goed moet komen."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Opletten he ome Fallus. Er staat "8kg/hand" side raise."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Zo mensen..ben vandaag weer op een aparte manier begonnen met trainen: Strongman.
Kwam toevallig zo uit. Er moest op het terrein van toneel nog van alles op geladen worden. Ik kom daar aan, was er niemand. Dus ff een dik half uur heerlijk met bomen, planken, complete wanden, stronken en platte karren staan slepen, tillen, gooien en laden boven het hoofd..heerlijkAchievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
Originally posted by erikv View PostZo mensen..ben vandaag weer op een aparte manier begonnen met trainen: Strongman.
Kwam toevallig zo uit. Er moest op het terrein van toneel nog van alles op geladen worden. Ik kom daar aan, was er niemand. Dus ff een dik half uur heerlijk met bomen, planken, complete wanden, stronken en platte karren staan slepen, tillen, gooien en laden boven het hoofd..heerlijkGeniet, en drink met maten!
Comment
-
Train al iets van 1 1/2 jaar alleen de laatste tijd serieuzer en serieuzer. ben ook van 15% bf naar 9% gegaan.. (doel is 6.5 tot 7%)
Met eten lette ik al op. En ben deze week ook begonnen met whey eiwit shakes..
Hoop dat ik nog meer groei ontwikkel..
Dag 1 Shouders en Benen. (3 tot 4 oef. per spiergroep.)
Dag 2 Borst en Biceps.
Dag 3 Rust
Dag 4 Rug Triceps
Dag 5 Meestal nog een keer biceps en borst (dan iets rustiger aan)
En dan 1 week in de maand Drop sets.. (heb dat nu 1 x gedaan) Ben benieuwd naar het resultaat. Ga over 8 weken weer eens opmeten..
Heb de biceps gisteren even opgemeten.. en zit nu op 39cm. De rest meet ik vanavond even
Met de biceps lijkt mij 45 cm toch een mooi doel.
meer nieuws volgt..1.79 85kilo BF12%.. we blijven bezig de blokjes moeten komen!
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostJe moet roeien met de riemen die je hebt.Achievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
zagen is goed uitgevoerd een top oefening..als je tenminste the bent over one arm dumbell row bedoeld.
en dude:
Originally posted by Nex- View PostHeb het geprobeerd en het ging best wel lekker, voelde weinig bij mijn rug maar dat wil volgens mij niet veel zeggen of heb ik het fout?Last edited by erikv; 02-07-2008, 23:05.Achievements comes in cans, not can'ts.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment