daar hebben we een topic voor: trainingslog voor iedereen.
Trainingslog voor iedereen
Collapse
X
-
Gisteren was een trainingsdag die niet van de grond wilde komen. Ik was al uitgeput van het werk van die dag en als bonus was het ook nog regenachtig stikbenauwd rotweer. Dat deed mijn uithoudngsvermogen en mijn humeur geen goed. Na rug (Pulldown en BOR) en standing biceps (standing barbell curls en hammercurls) had ik er al weer genoeg van. Geen pomp, geen voldoening maar wel een hoop zweet. Tijdens de BOR kon ik de stang maar amper vasthouden omdat mijn handen veel te veel zweetten.
Vanavond probeer ik het nog eens. Dan zijn de benen weer aan de beurt en sluit ik mijn training voor deze week weer af.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by Tigra View Postniet plooien of niet opgeven. Is eigenlijk een dialect uit Gent.
Bij ons komt dat van "Nie neute, nie pleuie", wat als letterlijke vertaling "niet neuten niet plooien" en als uiteindelijke bedoeling "niet zagen, niet opgeven" heeft.
@iedereen, man wat een gewichten halen jullie hierWinners never quit, quitters never win!!! (vince lombardi)
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostGisteren was een trainingsdag die niet van de grond wilde komen. Ik was al uitgeput van het werk van die dag en als bonus was het ook nog regenachtig stikbenauwd rotweer. Dat deed mijn uithoudngsvermogen en mijn humeur geen goed. Na rug (Pulldown en BOR) en standing biceps (standing barbell curls en hammercurls) had ik er al weer genoeg van. Geen pomp, geen voldoening maar wel een hoop zweet. Tijdens de BOR kon ik de stang maar amper vasthouden omdat mijn handen veel te veel zweetten.
Vanavond probeer ik het nog eens. Dan zijn de benen weer aan de beurt en sluit ik mijn training voor deze week weer af.
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostGisteren was een trainingsdag die niet van de grond wilde komen. Ik was al uitgeput van het werk van die dag en als bonus was het ook nog regenachtig stikbenauwd rotweer. Dat deed mijn uithoudngsvermogen en mijn humeur geen goed. Na rug (Pulldown en BOR) en standing biceps (standing barbell curls en hammercurls) had ik er al weer genoeg van. Geen pomp, geen voldoening maar wel een hoop zweet. Tijdens de BOR kon ik de stang maar amper vasthouden omdat mijn handen veel te veel zweetten.
Vanavond probeer ik het nog eens. Dan zijn de benen weer aan de beurt en sluit ik mijn training voor deze week weer af.
Comment
-
hmm ondervond het vaak, als ik dan terug kijk naar mijn dag wat ik gedaan/gegeten heb. Snap ik het al
Zorge dat je goed slaapt en goed eet. Dan heb je dit bijna nooit.
eten is wel het belangrijkste, was een x op een nuchtere maag gaan trainen.. blehh ik zag sterretjes..DL 140KG - BP 100KG - PP 60KG " You're gonna eat lightning and crap thunder "
Comment
-
had ook moeite met trainen de laatste weken, kon niet eens omhoog gaan in kilo's met m'n schema, dus ben ik maar gelijk met hst begonnen sinds gisteren.
HEERLIJK! wat geeft dat een getrained gevoel, 2 dagen achtermekaar is misschien ietswat overkill maar ik was toch nog een beetje bezig met oefeningen leren (eerste squat ooit ^^ broek scheurde bijna ^^) en gewichten testen ;pStats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.
Comment
-
Heb gisterenavond nog gauw even een leuke training gehad met Nickydebeer. Hij woont niet zo gek ver van mij af en op msn hadden we het wel vaker over samen een keertje trainen. Dus zo gezegd zo gedaan.
We besloten om snel voor elke spiergroep 1 oefening te doen (alleen voor borst hebben we er 2 gedaan) in een circuitje. Alleen de hamstrings en de kuiten hebben we overgeslagen. Alle oefeningen op een rijtje:
bankdrukken, schuin bankdrukken, standing barbell curl, military press als superset met neckpress, BOR, skull crusher, squat en 1 buikoefening (Nick deed crunches op de mat en ik gebruikte de machine).
Binnen een uurtje waren we er klaar mee. Nick heeft goed mee getraint en is een zeer energieke jongen met veeeeeeeel uithoudingsvermogen. Ook erg mooi dat ie zeer gedreven is. Ik denk dat ie heel dicht bij zijn doel gaat komen binnen nu en 10 jaar (100 kg bij 8% BF). Go for it Nick!Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by qbane View Posthad ook moeite met trainen de laatste weken, kon niet eens omhoog gaan in kilo's met m'n schema, dus ben ik maar gelijk met hst begonnen sinds gisteren.
HEERLIJK! wat geeft dat een getrained gevoel, 2 dagen achtermekaar is misschien ietswat overkill maar ik was toch nog een beetje bezig met oefeningen leren (eerste squat ooit ^^ broek scheurde bijna ^^) en gewichten testen ;p"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Ik moet nog eerst de 5 reps 'meten' en dan ben ik er klaar voor. 9-14 dagen break klinkt wel fucking insane >< Is 1 weekje niet genoeg? ;<Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostHeb gisterenavond nog gauw even een leuke training gehad met Nickydebeer. Hij woont niet zo gek ver van mij af en op msn hadden we het wel vaker over samen een keertje trainen. Dus zo gezegd zo gedaan.
We besloten om snel voor elke spiergroep 1 oefening te doen (alleen voor borst hebben we er 2 gedaan) in een circuitje. Alleen de hamstrings en de kuiten hebben we overgeslagen. Alle oefeningen op een rijtje:
bankdrukken, schuin bankdrukken, standing barbell curl, military press als superset met neckpress, BOR, skull crusher, squat en 1 buikoefening (Nick deed crunches op de mat en ik gebruikte de machine).
Binnen een uurtje waren we er klaar mee. Nick heeft goed mee getraint en is een zeer energieke jongen met veeeeeeeel uithoudingsvermogen. Ook erg mooi dat ie zeer gedreven is. Ik denk dat ie heel dicht bij zijn doel gaat komen binnen nu en 10 jaar (100 kg bij 8% BF). Go for it Nick!
Ik vond het ook een leuke training mark. hahah jij bent echt een beest..kwas na de training redelijk op.
Maar die 80 bankdruk was volgens mij echt een fail hahaha. Ik tel hem in ieder geval niet.Last edited by nickydebeer; 12-07-2008, 18:41.
Comment
-
Originally posted by nickydebeer View PostIk vond het ook een leuke training mark. Maar die 80 bankdruk was volgens mij echt een fail hahaha. Ik tel hem in ieder geval niet.Geniet, en drink met maten!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment