__________________________________________________ ______________
Trainingslog
Afgelopen maanden heb ik maar wat aangekloot wat betreft nu training. Nu vrijwel volledig dankzij bodynet ontzettend veel geleerd en klaar voor de stap om het geheel anders aan te gaan pakken. As. maandag 5 januari is de eerste dag waarop ik nu echt serieus met trainen begin, dus
- daadwerkelijk trainen in een sportschool (niet meer thuis)
- voedingsschema (4500 cals, behoefte 2900)
- trainingsschema (2x 3dagen split, zondag rust)
- aantal supplementen toegevoegd (whey,creatine,dextrose)
Deze log maak ik aan om mijn trainingen de komende 6 maanden bij te houden, zodat ik zelf de progressie kan bekijken. Ook zorgt het voor mijzelf ook nog een beetje voor extra toewijding,. Ik ga elke 5e van de maand een foto maken beginnend met maandag 5 januari.
Huidige stats:
Lengte: 1.88
Gewicht: 73.5
BF: 12%
Doel:
Gewicht: 80kg
BF: 10%
Tijdsduur: 6 maanden (5 jan-5juli)
Hieronder voedingsschema + trainingsschema. Op/aanmerkingen zijn welkom.
Trainingslog
Afgelopen maanden heb ik maar wat aangekloot wat betreft nu training. Nu vrijwel volledig dankzij bodynet ontzettend veel geleerd en klaar voor de stap om het geheel anders aan te gaan pakken. As. maandag 5 januari is de eerste dag waarop ik nu echt serieus met trainen begin, dus
- daadwerkelijk trainen in een sportschool (niet meer thuis)
- voedingsschema (4500 cals, behoefte 2900)
- trainingsschema (2x 3dagen split, zondag rust)
- aantal supplementen toegevoegd (whey,creatine,dextrose)
Deze log maak ik aan om mijn trainingen de komende 6 maanden bij te houden, zodat ik zelf de progressie kan bekijken. Ook zorgt het voor mijzelf ook nog een beetje voor extra toewijding,. Ik ga elke 5e van de maand een foto maken beginnend met maandag 5 januari.
Huidige stats:
Lengte: 1.88
Gewicht: 73.5
BF: 12%
Doel:
Gewicht: 80kg
BF: 10%
Tijdsduur: 6 maanden (5 jan-5juli)
Hieronder voedingsschema + trainingsschema. Op/aanmerkingen zijn welkom.
Comment