Trainingslog Yawgmoth

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nou ging nergens over, niet geheel verbazingswekkend na vorige week en dat nu half verkouden ben magoed

Box squat 3x120, 0x130 bah
    RDL/SLDL 40kg, 50kg

Ging echt zo neuk ben gekapt ging toch nergens over en gaan eten ga pitten morgen weer een dag
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• Toch nog vrij harde spierpijn in benen van die beentraining dus niet geheel voor sjaak geweest

Vandaag

MP;

5x57,5 PR +2,5kg

Rest gewoon beetje volgepompt side raise shit en toen nog dumbell presses opbouewn tot 22kg, niks bijgehouden ofzo PR gaat het me om denk dat die 60kg der ook wel in zit voor 5 volgende keer

En nog een koningsactie, we hebben parketvloer die om de zoveel tijd vervangen wordt en daarnaast een gewoon gym vloer. Had ik me LEGE bar neergelegd, leeg dus niks eraan. Komt der een binkie naar me trainingspartner, hey je moet even oppassen anders komen er deuken in de vloer dus leg ff je bar op het parket. Na stomverbaast in lachen uitgebarsten te zijn omdat er 20 cm naar rechts cardioapparatuur op van die kleine puntjes staan en dat al hard in de grond geboord is, doorgelachen en gewichten gaan halen. Hadtie hem op parket gelegd Dus ben al uit protest op die vloer gaan MPen terwijl op parket eigenlijk relaxter is XD

God oh god wat fantastisch echt make my day mofo lol
      Last edited by Yawgmoth; 06-10-2009, 23:03.

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• Nou training van vandaag, wilde rug doen maar straps vergeten en snatch grip dl moet echt met ;/

Triceps day

French press staand
        -opgewerkt tot topset tot fail + 1 negatief van 12,5kg per kant
        -Burnetset met 5kg per kant, ouch

Standing 2 handed tricep extension
        -Opgewerkt tot 4x 26 ofzo was echt al hard leeg en bijna zonder rust doorgestoten

Tricep pushdown
        -tot 33kg ofzo, meer om ff vol te pompen
        -Burnet nog erachteraan

Elbows in pushups tot fail, massive veel nog verbazingwekkend en daarna meteen side bridgen, killer voor schouders niet echt topcombo

toen +25kg op me rug maar triceps waren gewoon depleted kon der 4 lol schaamtelijk naja

FF me eieren met bacon en kaas downen en dan slapen, adois

Comment

• RPSG, 7x140

Laatste 3 was niet meer helemaal gearched dus dus moet beetje oppassen

Beetje chins en pullups maar me eelt was zo verkracht dat echt niet meer kon knijpen ook niet met handdoek eronder

Comment

• Training van gister 9 oktober

EZ-curl in setjes (dus 2x een triple en dan verhogen) van triples om en om met partner, gelukt tot 35kg +bar, 40 was fail daarna nog burnetset gedaan met 20kg +bar

Pinwheel curls
            Tot 18kg leek het ergens op 20kg was slungel zwaai, magoed doe vaak laatste setje wel geforceerd voelde toch wel relaxt

Chinups palms facing very close grip
            3-4x tot fail

Ouch harde spierpijn in biceps moet niet gekker worden

Hulde aan de vrouwelijke roeivereniging van lekkere meiden die fail squats aan het doen waren en rug aan het trainen doen, heerlijk om te zien en tegelijkertijd hard moeten strijden om niet each and every squat te gaan verbeteren want god oh god. Ze hadden wel topidee om te zorgen dat je knieen niet naar binnen caveden, gewoon een andere meid ervoor zetten die ze naar buiten drukt, tadaa wat nou probleem ?

Comment

• Normale mensen gebruiken gewoon Small Bands om de knieen. Knieen naar buiten houd spanning om de band en als de spaning weg valt moet je meer band abductors doen :P

Comment

• Maar dit waren lekkere meisjes die mogen dit

EDIT; nog even opmerking dat eten alweer beter gaat, houd gewoon eat till you drop aan en stouw der nog 1-2 eiwitshakes, mix van whey+casseine per dag bij, spierpijn is nogsteeds erg hevig maar trekt veeeeeeeeeeeel sneller weg. Triceps had ik alweer heftige spierpijn, bicep van gister al helemaal (komt niet vaak voor dat ik spierpijn in bicep heb hmm) en rug is sinds die rackpulls altijd gewoon 3 dagen destroyed

Ga ook weer beginnen met creatine vanaf vandaag
                Last edited by Yawgmoth; 10-10-2009, 13:49.

Comment

• Originally posted by Yawgmoth View Post
                  Training van gister 9 oktober

EZ-curl in setjes (dus 2x een triple en dan verhogen) van triples om en om met partner, gelukt tot 35kg +bar, 40 was fail daarna nog burnetset gedaan met 20kg +bar

Pinwheel curls
                  Tot 18kg leek het ergens op 20kg was slungel zwaai, magoed doe vaak laatste setje wel geforceerd voelde toch wel relaxt

Chinups palms facing very close grip
                  3-4x tot fail

Ouch harde spierpijn in biceps moet niet gekker worden

Hulde aan de vrouwelijke roeivereniging van lekkere meiden die fail squats aan het doen waren en rug aan het trainen doen, heerlijk om te zien en tegelijkertijd hard moeten strijden om niet each and every squat te gaan verbeteren want god oh god. Ze hadden wel topidee om te zorgen dat je knieen niet naar binnen caveden, gewoon een andere meid ervoor zetten die ze naar buiten drukt, tadaa wat nou probleem ?
                  vanwaar gebruik je de pinwheel curl?
                  44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
                  ....

Comment

• Vind normale curl kut, heel simpel

En pinwheel pak je lekker onderarmen mee en het verschil tussen stricte uitvoering en cheat ligt vrij dicht bij elkaar dus kan nog aardig wat reps eruit persen met minimale cheat en bij normale curls is het gewoon over of je gaat reverse cleans doen

Zou eigenlijk ff heel licht trainen vandaag, maar toch best hard kapot. Besloten even wat speedfsq's te doen gevolgd door wat GM's superset met hanging leg raises

FSQ speed 45sec rust

2xdoublexBar
                    3x double x40kg
                    8x double x50kg
                    3x double x60kg laatste 2 setjes was speed echt beduidend lager dus gekapt

Sicko pump in quads en glutes al

Superset GM's & Hanging leg raises no rest

GM's

8xBar
                    8x30kg
                    2x5x40kg vanaf bottom position

Hanging leg raises

8-8-5

/bijna puke, vond wel best zweette me kapot

Comment

• Begin bang te worden, heb nu al ontiegelijk spierpijn aan me benen, vooral quads, maar hams en glutes zijn ook al vrij pijnlijk en tis nog geen 3 uur geleden dat ik de gym inliep .......

Gaan zitten is al een hell, ik gooi mezelf gewoon op de bank op het moment, wil niet eens weten hoe dit wordt holy jezus. Enige keer dat ik dit gehad was, was bij borst en toen kon ik amper de muis bewegen de volgende dag dus dit kan nog leuk worden

Hoe dit nou komt van speedsquats is me een raadsel, misschien gewoon omdat het best wel flink volume is met low rest, no clue maar holy fuck

Comment

• Pinwheel curls zijn lekker, daarom. En veel plezier met je spierpijn.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Zow, spierpijn van benen is nog niet weg, was echt niet te harden in weekend maar goed. Gister extra dag rust gehouden, omdat ik geen tijd had om te trainen. Vandaag dubbele liter chocomel

Chest

Opwarm, 12x 8-12kg flat fly

DB press met low rest, behalve voor laatste set

8x18-22-26-30-34, 9e had ik wel gehad als ik me niet zo gefocussed had op halen van 8 reps
                          4x34

Flat fly

12x8-12-14
                          Fx16

Incline press

12x16-22
                          Fx28

Incline fly

Opwarmsetje gedaan en had beetje last van schouder en was helemaal leeg en me trainingspartner ook, dus het het hierbij gehouden.

Lekkah

Comment

• Hard spierpijn al van borst workout weer en hard getwijfeld of ik triceps wel hard genoeg aan kon pakken na borst, maar ga het eens even een tijdje zo proberen ben wel benieuwd. Enerzijds ook wel omdat ik armen gewoon tot failure train en gewicht me niks boeit, houd niet eens bij hoeveel kilo ik wanneer gebruik, zolang me topset maar bruut zwaar is is wel best.

Triceps alles uberlow rest, alleen rust voor de topset;

-French Press staand, tot kilo of 15 per kant en toen protesteerden ellebogen, ook toen ik er een skullchrusher van maken ging niet lekker dus maar geskipped daarna
                            -Smith CGBP zonder heel diep te gaan, dus puur tricep. Leek echt op een n00b die halve ROM doet in een smith, maar wel met arch vrij humoristisch achteraf, zeker omdat dat ook mijn bedoeling was triceps brandden als de pleuris
                            -Two handed standing behind the head tricep extensions, tot een triple fail setje met 26kg, ouch holy fuck
                            -Tricep Pushdowns, 12 reppers en toen een topset voor stuk of 7-8, jezus de neuk dat deed echt pijn en even uitgepushed meteen erna met 50% van topset gewicht, kon wel huilen
                            -CG Pushups 1 set, focus op triceps extension beweging

Ben hard kapot nu, alles gaat moeizaam XD

Comment

• Training van vandaag, rug

SGRP;

4x150, laatste was rug zeker niet gearched was muscle up the weight bigtime

Chins, pullups paar setjes samen met wat shrugs

Facepulls

4 sets, opbouwend tot topset tot fail op 13 reps ofzo

Comment

• Dikke training weer, gaat nogsteeds kijhard PR's na PR's

MP geen rust tot 55kg

5x20
                                5x30
                                5x40
                                5x50, even 2 min rust
                                5x55, harde twijfel want voelde me zwaar geneukt nog van diner met wijn
                                5x60, PRRRR lekkah

2 min rust

2x65, hard kapot van die 60 wilde eigenlijk 5 singles doen maar toch ff doorgeknalt en daarbij gelaten

Clean & Press, niet stricte MP dus

+/- 15 reps met pauzes ertussen soms, 50kg was harde cardio

Side raise los + BORaises (op cable ding)

Paar setjes, tot achterste koppen echt gesloopt waren want die waren nog goed hard gethrashed van 2 dagen achter elkaar face pulls doen en ook nog rug gister kapot getraint dus mooi

DB Snatch, met straps voor de zekerheid

Met triples van 12kg tot 38 opgewerkt(beestig) met 4-6 kg stappen, twee bikkels wilden ook even proberen en het lukte ze gewoon niet, klasse

Very niceeeeeee, ben weer hartstikke tevreden op moment, trainen gaat goed, elke training PR's in princiepe en goed ook. Spierpijn heb ik nogsteeds en ga nu weer bijna een maand, dus stimulus is er zeker nog. Traps groeien goed mee wat ze eerst niet deden, door die Rack Pulls uiteraard, benen zijn nog niet terug op niveau maar dat komt allemaal wel boeit me niet zoveel eigenlijk. Chest gaat lekker met die zwaardere dumbells, gym is perfect relaxt en schouders gaan goed. Rug is veel dikker dan eerst, iets minder definitie (denk omdat ik nu geen T-bar, BOR, Yates en al die dingen doe) maar daar knal ik wat face pulls voor in me schema.

Rug komt dan uit op;

Rack pulls, snatch grip voor 3-5
                                2 sets pullups,
                                tot fail
                                2 sets chins, tot fail
                                4 sets facepulls, 12 reps met een topset daarna zit meestal op 8 reppers

Lekker snel klaar, RP duurt net zo lang als rest van de training. Sta nu op zo'n step up ding omdat het anders niet lekker uitkomt, maar ben benieuwd hoe lang dat ding het uit gaat houden want ik weeg omme nabij de 70kg en dan 150kg erbij, best wat gewicht op zo'n dun stukkie plastic, maar we gaan het zien.

Adios en weltruste ik bak nog wat kip met rijst

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X