Hmmm ik had het zo geïnterpreteerd dat hij vijf minuten over zijn havermoutshit heeft gedaan.
Trainingslog Yawgmoth
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Haha beetje van beide, had idd nog wat havermout over van me pre-workout shake die ik even op heb zitten munchen toen en ff maatje gespot e.d. en ff gelult over DL van afgelopen vrijdag
Liep ook nog lekker chickie beneden in krachthonk dus beetje van alles, goeie niet-productieve 5 mins
Goeie gok
@Dino; toen ik nog benchte was idd wel humor, kwam altijd hele zwerm aanlopen als bench vrij was dan besluiten we gezamelijk dat we met ze 3-5en doordraaien 3 opwarmsetjes en dan zijn zij altijd toevallig "klaar" en daarmee bedoel ik dat het tijd is voor bicepThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Al tijdje terug en ff bodynet gespamt, maar nog ff me log bijwerken.
Proloog
Moest vandaag vroeg eruit voor tentamen, oef viel echt zo hard tegen, was helemaal vertieft maar was gelukkig niet de enige. Chinees 2 tafels voor me viel letterlijk in slaap met ze hoofd naar voren hangend in de lucht en luid snurkend, humour insued. FF poging gedaan tot powernap, helaas niet gelukt voelde me nogsteeds vertieft vanavond, caffeine pilletje hield ook amper en was geen trainingsmaatje om me ff te motiveren en om een of andere reden voelden me benen echt aan als flubber en me knieen onstabiel, waarom no clue misschien nog van deadlift van vrijdag?
Trainen
Standaard mobility shit voor LB, merkte al dat vastzat en klote zou worden waarschijnlijk.
FSQ
2x10xBar
3x45
3x45
3x50
3x50 jah warm worden wilde niet lukken, tightness was echt HEEL ERG VER te zoeken
3x60
3x70
3x80 uberzwaar om een of andere reden, geen psych up dus dat zal het zijn (maakt echt flink verschil bij mij)
3x85
3x90 PR, techniek was niet echt solid had gevoel dat ik tever naar voren kwam, maar dat maakte het wel makkelijker, vage shit. Uberluide grunt omdat ik vastzat halverwege het hielp
Had me voorgenmomen 3x90kg te squatten en dan klaar, als ik failde moet ik van mezelf nog 3 setjes doen, dus godzijdank gehaald
Wilde eigenlijk naar huis, maar besloten nog ff wat te rekken d.m.v.
Power GM;
8xBar
8x30
8x30
Met extreme stretch in hamstring tot bijna huilen aan toe. Liet zakken zover het ging en dan terwijl ik me arch houd gewoon zo ver mogelijk door stretchentot je helemaal horizontaal kwam en dan weer omhoog, shit echt bruut. Pussygewichten maakt het nog wat denigerender en het feit dat chineese kennis binnenkwam en die zo lenig is als elastiek zonder moeite kon maakt het allemaal nog een stuk erger. Dag selfesteem
Poging tot leg raises maar was op
Conclusie;
3x90kg PR, ging ik voor en gehaald ben tevreden rest boeide me niks eigenlijk
Knieen zijn wel heel erg instabiel op moment, weet niet precies waarom kraakte ook flink tijdens FSQ's
Liter melk gedowned en naar huis gereden. En ze vinden het gek waarom niemand OV gebruikt, here's a tip shitheads; het is duur, het kost kk veel tijd, het is te laat of te vroeg waardoor je nog meer tijd kwijt bent, je moet wachten tot die bus zin heeft om te komen ipv instappen en wegrijden, je komt niet recht voor je huis terecht, je kunt geen harde muziek opzetten en raampjes open draaien en wegblazen met veel te veel toeren om het broeikas effect te versterken owh en had ik al gezegt dat het DUUR was.The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostBroeikas effect is een fabeltje. Snap niet dat mensen er nog steeds in geloven :P
Duhuh.Attached Files"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by Yawgmoth View Post
Liter melk gedowned en naar huis gereden. En ze vinden het gek waarom niemand OV gebruikt, here's a tip shitheads; het is duur, het kost kk veel tijd, het is te laat of te vroeg waardoor je nog meer tijd kwijt bent, je moet wachten tot die bus zin heeft om te komen ipv instappen en wegrijden, je komt niet recht voor je huis terecht, je kunt geen harde muziek opzetten en raampjes open draaien en wegblazen met veel te veel toeren om het broeikas effect te versterken owh en had ik al gezegt dat het DUUR was.BW: 75kg ---- Begonnen: 1 nov 2008
BP1x92,5 ----- Incline press: 1x75kg ----- Dlift: 1x160kg ----- Front Squat: 1x95kg
Comment
-
Ruste
Ben er nog niet helemaal uit. Wil eigenlijk deze week nog;
-BOR dag met 5x10 chins
-MP dag met schouder iso's
-FSQ speed met Boxsquats
-Chest voor 2e keer
Dus moet even kijken hoe dit uit gaat pakken, vandaag maar ff rust. Spierpijn in chest zit in de weg voor borst/rug/schouders, benen nog een keer is te vroeg. Dus moet ff ruste en tijd komt ff niet uit. Owh en armen zou ook nog wel leuk zijn voor de verandering, net als kuiten en absThe internet, SERIOUS business!
Comment
-
Originally posted by Yawgmoth View PostRuste
Ben er nog niet helemaal uit. Wil eigenlijk deze week nog;
-BOR dag met 5x10 chins
-MP dag met schouder iso's
-FSQ speed met Boxsquats
-Chest voor 2e keer
Dus moet even kijken hoe dit uit gaat pakken, vandaag maar ff rust. Spierpijn in chest zit in de weg voor borst/rug/schouders, benen nog een keer is te vroeg. Dus moet ff ruste en tijd komt ff niet uit. Owh en armen zou ook nog wel leuk zijn voor de verandering, net als kuiten en abs
Maar lekker man dagje rust, geniet ervan. Moet lekker zijn als je zoveel trained!!!Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?
Comment
-
Voel me al paar dagen echt verragt, vertieft, verneukt hoe je het ook wilt noemen. Slaap slecht waardoor ik lang slaap waardoor me dag kort is waardoor ik teweinig kan eten, blabla echt klote.
Ging naar gym en had me verkeerde jackie aan waardoor ik ook geen caffeine had, was niemand in gym die ook rug deed dus was moi solo met rukhumeur en neergeslagen figuur. Had besloten niet te hard te trainen maar toch nog wat gepresteerd
BOR, overhand deze keer voor de verandering
10xbar
10x50
10x60
10x70
10x80
8-10x90, 30 sec rust
4x90, 30 sec rust
3x90, 5 min rust proberen niet te nekken
Kreeg amper van de grond voor poging 2 en 3, dayamn
T-bar
10x60 (70 ontbreekt moest ik teveel schijven voor wisselen had geen puf voor)
10x80
10x90 tot nu toe was nog strict, me grip begaf het bijna dus 100 is met straps
6-8 ofzo x100 met de nodige body english, damn kreeg amper van de grond kk zwaar
Poging tot pullups
Stelde niks voor dus maar gekapt was leeg
Conclusie, are you moving the weight or working the muscle
Opwarmsetjes doe ik BB style, work the muscle.
Topsetjes doe ik PL style, move the weight.
Als ik naga hoe kut ik me voelde is toch nog redelijk productieve training geweest. Twee gasten nadat ik klaar was met t-bar zeiden laat maar liggen met gewicht erop, mooi scheelt mij weer. Gingen ze allebei proberen, eerste deed 3 pogingen maar kreeg niet van de grond en 2e holle bolle gijs rug van de grond 1 rep en brak bijna in 2en en gingen zij snel opruimen en seated rows doenThe internet, SERIOUS business!
Comment
-
Sow weer terug, had niet echt idee wat ik nou wilde doen eigenlijk van alles dus liet het lot beslissen.
Proloog
Niks te melden voelde me wel chill, helaas weer veels teweinig gegeten door overslapen dus ik ga nu ff aan de nootjes en melk en tuna en god knows what allemaal. Kom gym in, mobility werk voor LB gedaan, elbows stretches wilde ik achteraf doen maar had ik geen tijd meer voor en nu te koud dus tja ;/ Slecht van mij. Liep naar beneden was heerlijk rustig dus perfect. Twijfelde tussen Borst, Schouders, benen wilde ik zowiezo beetje doen, armen, kuiten en nog een hele riedel. Maar lo and behold, daar waren die tyfussukkkels weer die me vorige keer niet even tussendoor wilde met DB Presses. You guessed it ze hadden schouder armen dag. Heb hun schema nu door. Ma=Borst, Di=schouder bicep, Do=borst, Vr= schouder bicep. En yes sir hun schouders raken elkaar bijna aan van voren Die waren aan het zittend behind the neck press en wonder boven wonder waren ze later aan het klagen dat hun schouders zo'n pijn deden, gek he. Magoed ik liep net voorbij toen ik ze hoorde zeggen, straks even olympic bar pakken na dit setje. Dus ik als trotse klootzak meteen het rack in en olympic bar pakken Dus squatten it is.
Training
FSQ-speed 45 sec rest
2x5xstang
2x3x30kg
8x3x45kg
Merk dat ik nu iets zwaarder kan, kom zelf los van de grond en dan komt de stang ook nog los van me schouders dus is tijd om te verhogen. Deze keer goed op onderrug gelet en gezorgd dat me knieen niet naar de tyfus gingen, voelt veel beter nu
MP-high rep (met olympic barbell) 3 min rust eerste 4 sets daarna <1 min
8x50
7x50
6x50
5x50
4x50
3x50
2x50
1x50 + 1x50 pushpress
Wilde niet tot fail gaan en eigenlijk even licht dagje inlassen voor schouders en dan volgende week weer beuken, maar vond dit wel mooie oplossing om toch een beetje volume erin te knikkeren.
High Boxsquat, <2 min rest tot 100 toen 2.30-3 min
5x50
5x60
5x70
5x80
5x90
5x100 -ouch aan waar die op je rug ligt ;/
5x110 - failde met unracken eerste keer lol
5x120 - oef, +20kg PR soort van
Licht uit, klaar
Conclusie
Ik moet echt nie zo lui zijn en gewoon me stretch doen, maar voor schouder is niet echt flex en achteraf vergeten dus tja slecht
FSQ-speed gaat beter
BoxSquat-kan nog wel meer aan wss, tis 5cm boven parallel ofzo maja zijn geen lagere bankjes en om heel fort te bouwen heb ik geen zin in. Merk wel dat het locken van me FSQ beter gaat sinds ik boxsquats doe. Onderrug had wel pump omdattie nog niet herstelt was van het brute rugwerk van gister
Dik pr weer gezet en toch even schouders meegenomen dus lekker
Stelletje klunzen in de weg gezeten is nog eens dikke bonusThe internet, SERIOUS business!
Comment
-
Holy shit ik ben verrot en das echt understatement lol
Ben te kapot om me standaard b/s verhaaltjes te typen, zit nog te shaken in me borst en tricep omdat ik geen PWO shake had, dus zit nu liter vruchtensap weg te kanen met wat tonijn (niet echt relaxte combo btw)
Fly;
10x6 - 3sec stretch
10x10 - 3sec stretch
7-8x14 - geen stretch, damn voelde deze flink in linker borst rechts zoals gewoon weer minder maar kreeg toch wel pomp dus niet voor niks
Incl. Fly;
10x8 - 3stretch
9x12
Alles met 1 min rust
DB BP 2 min rust;
10x24 -
9x28 - 3 min rust, was echt helemaal verrot al hier, nog nooit zo vroeg gefailed komt wss door fly verhoging
4x32 - damn lol zat te shaken voor leven
FF afstrafsetjes
Fx28
Fx24
Incl BP; 2 min rust
13-14x22kg, dacht fuck me volgende setje even alles eruit persen wat ik nog had en dat had ik geweten, laatste rep ging zo focking ubertraag @ lockout dayamn wat pijnlijk
5-6x26kg, kreeg ze amper omhoog en voordat ik 1 rep had shakte ik al of ik overal parkinson en polio had terwijl ik hartaanval kreeg.
Glycoseen WAS OPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
Poging to fly's met 12kg, geen succes lol 5 reps o.i.d.
Poging tot pullover <-- complete neukoefening, lats waren nog stijf van t-bars/BOR's en voel geen kont in borst zelfs niet als ik dumbell in elkaar pers
Was vroeg klaar omdat rust vrij kort was, strict aan gehouden best wel en armen waren echt klein vandaag dus besloten even tricep te doen met 30-60sec rust maximaal
CGBP;
10x30kg
6x40kg LOL ik was zo leeg niet normaal, onderarmen hadden pump van de fly's
Voelde me echt complete loser toen ik na 6 reps al moest kappen alles deed zo'n pijn wilde wel in huilen uitbarsten
French press staand
5kg per kant aan ez-curl, normaal bijna 3x zoveel lol
2 setjes tot fail
Skullchrusher poging, zat er niet in lol
Overhead tricep extension 10kg, 2 reps per kant
French press tot fail nog 1x, maar mentaal trok ik het niet meer kon amper staan en ik failde al om dat ding in beginpositie te krijgen, ik was helemaal en utterly op
Conclusie
Geen i.d. of nou goede training was, heb echt bout gegeten dit weekend dus dat hielp ook niet echt, maar kan met zekerheid zeggen dat borst niks meer overhad en triceps ook niet op misschien 2-3 reps op het allerlaatste setje na, magoed who cares.
Kut, probeer net te drinken maar shake nog zo hard dat half glas over me bureau gaat, jezus
That's it folks, adios
EDIT; als ik kon sjorren had ik nog gedaan maar dat zit er echt niet meer in, weliswar niet op kelly maar op een playbunny ofzo
Voor de trouwe lezersLast edited by Yawgmoth; 27-07-2009, 20:05.The internet, SERIOUS business!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment