Trainingslog Yawgmoth

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 1,5 uur bus reis DAMN! lekker bezig daaro.
    ik dacht juist dat je in R'kerk om elke hoek een bushalte hebt

    Comment


    • Jup maar blijkbaar gaat er in vakantie na 7 uur geen bus meer, cool huh

      Leuk dat er toch wel meegelezen wordt, want het begint vrij eentonig logje te worden haha

      Dag X, PR op dit en dit verder 1 random oefening en naar huis
      The internet, SERIOUS business!

      Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

      Comment


      • jah ik lees t altijd wel, maar ik kan niet echt iets zinnigs erover zeggen zoals je begrijpt :-)

        Comment


        • lekkere pr verbreker
          succes em je rug vandaag ik ga me der straks ook weer aan wagen

          Comment


          • lees je log ook altijd
            brute trainingen, mooi verhaaltje
            "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

            Comment


            • Word het niet eens tijd voor een home gym of een auto?

              Comment


              • Shit gast echt lol, ga binnen 2 maanden op kamers dus dan wordt beter

                Zat ook al te denken qua equipment wat ik nou eigenlijk gebruik

                Behalve voor borst en de DB Snatch hier en daar gebruik ik alleen een barbell, squatte doe ik zelfs buiten powerrack omdat die niet eens diep genoeg gaat dus tja

                Maja de €'s hé

                Maximaal bijlenen bij IB groep voor homegym ^^
                The internet, SERIOUS business!

                Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

                Comment


                • Na gefaal met arriva zoals altijd, jezus die buschaffeurs zijn dom vooral die vrouwen (niks tegen vrouwen maar die chaffeurs dear god)

                  3,5 uur weg voor 40 min trainen inclusief warmup, can you say failllllllllllllll en toeng ing gym ook nog 5 min te vroeg dicht omdat die asshole op tijd naar huis wilde

                  Was wel heerlijk rustig in gym, 5 mensen en niemand in powerrack gelukkig

                  1 Monster gast, duidelijk aan kuur aanleg voor leven, neger dus die hebben zowiezo al meer aanleg IMO. Zonder twijfel grootste gozer in de gym, maar jezus wat laatie zien dat goede genen + roids = don't care what you do you're gonna be massive anyway.

                  Hij kwam tegelijk binnen met mij, deed 5 min stationairy bike, 3 sets leg presses 10x80, 10x180 en toen 1 setje zal wel 13-14 zijn ofzo zonder strain, moeite of zweet. Dat was ze benentraining, nou toppie. Alle respect voor huge motherfuckers maar dit is gewoon annoying

                  And that's it voor vandaag, ja epic win die gozer. Huge motherfucker en hij doet 1 werksetje legpress zonder enige vorm van inspanning en dan gaatie kas. Damn wat ben ik jaloers op zulke genen ;/

                  Als je je afvraagt waarom ik er op let, er was niemand en MP plaats is 3 meter van legpress vandaan dus niet komen met focus je op je training blabla was toch nog aant opwarmen

                  Cleantechniek is al beter, was natuurlijk niet zo zwaar als vorige keer maar de clean was wel makkelijker

                  Training

                  MP 3RM - uberstrict, na clean eerst 2 sec pauzeren voor ik uitstoot

                  2x10xStang
                  3x30
                  3x40
                  3x50
                  3x60 Tie PR
                  3x65 - Focking stuck bij 3e rep niet normaal, 3-4x vastgezeten rood hoofd schreeuwen voor leven duurde 10-12 seconde die rep echt insane gewoon maar ik had hem

                  +5kg PR Damn nice, had 62,5 overgeslagen want 60 voelde easy peasy

                  10x50kg PR, moest wel flink diep toch nog - korte rust
                  10x40kg, damn iets langer moeten rusten had hem bijna niet gehaald
                  10x30kg, easy peasy maar schouders waren echt op nu

                  Superset;
                  -Pullups, lat gedeelte
                  -Side raises

                  Pullups, 10-7-5 ofzo hele langszame negatieven
                  Side raises, 10x6-8-10kg

                  Lat pulldown

                  FF voor lats focus en stretch en shit met 60kg niet echt boeiend, blijf het een kutmachine vinden

                  Conclusie

                  Dikke PR op MP weer, ik schijn het beste vooruit te gaan als ik de oefening gewoon niet doe lol.

                  Week 1=2x chest met side/back-raises
                  Week 2=1x chest + 1x Front/Side/Back-raises
                  Week 3=1x chest + 1x MP dag

                  Ik ga harder vooruit dan als ik wekelijks MP doe, kvind het maar vaag kan me niet voorstellen dat ik overtrain met 1x P/w MP magoed, don't change a winning formula
                  The internet, SERIOUS business!

                  Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

                  Comment


                  • daar heb je helemaal gelijk in,
                    pas gaan veranderen als het niet lekker gaat
                    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

                    Comment


                    • @ buffe negert.

                      Wat is de logica achter lats en side raise in superset?
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

                      sigpic

                      "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

                      Comment


                      • Die is er niet

                        Wilde BORaises doen en dacht paar pullups warmt achterste koppen wel op, maar toen had ik geen tijd meer voor die BORaises dus was eigenlijk gewoon zuig. Toen maar overgegeven en lats gedaan ipv achterste koppen, doe ze zo even thuis nog dus komt wel goed

                        Ga vandaag nog even wat rondkutten met me dumbells die ik thuis heb liggen, kan wel is een keer armen doen
                        Last edited by Yawgmoth; 08-08-2009, 12:46.
                        The internet, SERIOUS business!

                        Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

                        Comment


                        • Ok pplz der is weer getraint, jaja toch wel

                          Maandag beachboydag

                          Begon al me ultimate fail toen ik wegfietste (ja fietsen want bussen zijn geneukt) en na 5 min realiseerde dat me mobiel buiten lag, keek naar boven stralend blauwe lucht dus ik denk ik neem het risico wel.

                          Snel ff langs appi gerushed zodat ik me PreWO shake kon maken met melk havermout, whey en crea en toen renne naar de bus, stap in na te betalen want tyfusoverheid maakt OV ongeldig voor 2 maanden, rijd de bocht om en jawel hemel breekt open. Kut en mobiel is net 1 dag nieuw, dacht ff snel thuis bellen wacht kan niet DOH. Kom bij gym maatje mobiel was leeg andere maat ze mobiel is 8 jaar oud en hij had ze abbo niet betaald dus kon alleen ontvangen lol, ff geprobeerd maar twas echt waar (godzijdank had iemand um binnen gelegd dus hijs gered )

                          Ik had besloten deze keer na mijn warmup mobility shit etc me fly's zonder stretch te doen, was eerst nogal sceptisch over static stretching pre-weightlifting dat het dingen flink zou beinvloeden dus dacht ik neem de proef op de som. Blijf erbji dat flat fly's kut zijn, rekt me voorste schouderkop knetterhard op en krijg meer pijn aan schouder dan dat borst shit doet, heb ecth 0,00% mind-muscle connection met borst, rechts is helemaal drama. Denk dat ik maar implants moet doen cup DD.

                          Had tijd niet strict bijgehouden dus osms sneakte het er beetje bij in omdat maatje meetrainde, toch niet overdreven lang ofzo

                          Training

                          Flat fly's
                          12x6-10-14kg

                          Incline fly's

                          12x8kg
                          8-9x12kg

                          DB presses
                          10x16
                          10x22
                          10x28
                          7-8x32 + 10 sec negatieve
                          4-5x32 + 10 sec negatieve

                          Ouch

                          Incl DB presses
                          10x18
                          10x22
                          8x26kg +2 met lichte hulp, naja laatste was flinke hulp

                          Palms in DB presses
                          1 setje met 22 geen idee hoeveel reps niet heel veel

                          EZ-preacher curl
                          Beetje geklooit tot failure 3 setjes

                          Gym dicht


                          Conclusie

                          Geen stretch is lekkerder, houd dan tenminset wat over voor me topsetjes en heb zowiezo me twijfels hoeveel hypertrofie het opleverd

                          Morgen benen of rug, ligt beetje aan wil echt die 100kg FSQ voor ik wegga Donderdag dus ik zie wel

                          Borst is boring, maar toch wel lekker getraint.

                          Adios kga lekker me blikje tonijn finishen
                          The internet, SERIOUS business!

                          Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

                          Comment


                          • ga dan eens floor presses ofzo doen ouwe lul
                            en ga eens lager in de hh6 ofzo
                            en begin met db presses en laat die kut fly's tog voor wat het is, vooral als je meer schouder voelt

                            dus yawg is platzak van voren fucking ecto

                            en zal die 100kg fsq maar snel doen, anders ben ik dadelijk je nog voor
                            160kg squat
                            225kg deadlift
                            130kg benchpress

                            Comment


                            • Je moet ook niet stretchen in een flye positie dombo. Geen ala DB Press en dan onderin de ROM vasthouden voor de stretch.

                              Comment


                              • Originally posted by bodybuildr1990 View Post
                                ga dan eens floor presses ofzo doen ouwe lul
                                en ga eens lager in de hh6 ofzo
                                en begin met db presses en laat die kut fly's tog voor wat het is, vooral als je meer schouder voelt

                                dus yawg is platzak van voren fucking ecto

                                en zal die 100kg fsq maar snel doen, anders ben ik dadelijk je nog voor
                                Hey knuppel

                                Reden dat ik fly's doe is omdat ik anders voor mega high reps met max DB's aan het klooien ben

                                Platzak jonge ik kan 2 DD implants in me rechter binnen boven boob plaatsen en dan nog zie je niks Daarom houd ik ook meer van rug traine, daar gebeurd tenminste wat lol

                                Floorpresses kunnen niet in me gym, want en dit klinkt misschien gay, 90% van de tijd is er niet eens iemand die 100kg kan deadliften en aan kan geven. Proper powerrack is er ook niet dus forget about that lol

                                Benchen neukt me schouders bij het minste geringste en doet teweinig voor hypertrofie dus dat is zowiezo geen optie, floorpresses als het kon zou ik wel doen maja

                                DB > BB voor boobs dus ik ga wel de bodybuilder uithangen
                                The internet, SERIOUS business!

                                Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X