Trainingslog Yawgmoth

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hahahaha. Die onzin van jou Yaw.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

    sigpic

    "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

    Comment


    • Originally posted by Yawgmoth View Post
      Kut, probeer net te drinken maar shake nog zo hard dat half glas over me bureau gaat, jezus
      Daarom heet het dus een proteine shake!

      Comment


      • Nou me leven gaat helemaal naar de kanker waarschijnlijk tenzij ik mega geluk heb, maar we gaan het zien.

        4 uur geslapen voelde me ruk zoals te verwachten, vroeg op tentamen maken, vroeger trainen dan normaal, had stijve rug van CGBP vast gister dus was niet echt chill. Spierpijn in borst zoals gewoonlijk dus had geen idee wat ik wilde trainen eigenlijk toen ik gym binnenkwam. Ik had bedacht maar chin-day te doen, maja instructeur was aan het benchen in de smith 50kg fucking knuppel gym is het toch ook soms. Dus ging maar wat anders doen. Owhja die gozer kwam me ook nog vertellen dat door parrallel slecht is voor je knieeen, in geval dat je je geen beeld van hem kunt vormen, dus hij deed alleen horizontale legpress. Good for him

        Hang clean, na DL van grond

        10xStang
        2x3x30
        3x40
        2x3x50
        2x3x60
        2x3x70
        3x75
        1x80 + achterover pleuren 2e rep

        Vond het mooi geweest, techniek laat zeker te wensen over maar I had to make due, instructeur kwam nog vertellen dat ik zeker les had gehad want het zag er zo goed uit. Neem het maar als compliment aangezien het 2e keer in me leven is dat ik ooit alleen clean heb gedaan.

        Viel me nog alles mee als ik bedenk dat ik 2 maanden geleden net 80kg FSQ'te

        DB Clean 1 arm, 1 min rust tussen setje, elke arm apart tel ik als 1 set

        5x6kg
        5x12
        5x18
        5x24
        5x28
        5x32 (max)
        5x32

        En nou weet ik niet meer of ik nou nog een setje deed want die instructeur kwam lullen of ik die dumbell wat zachter neer wilde zetten en over zijn kettlebell ervaring te vertellen. Hij had ook wel punt maar tis zo grafmoeilijk te cleanen en dan rustig neer te zetten, naja

        Was zo rustig, maar toch waren der 3 BB's die aan het "curlen waren". Maar ze deden het iets anders; armen op 90graden en dan je ellebogen naar voren en naar achteren bewegen, soort van static curl maar dan terwijl je als mogool aan het rukke bent soort van, heel komisch.

        Allemaal uberbreed natuurlijk van al die curls lol

        Chins superset RDL uit rack

        Chins deed ik met 3 sec stretch @ bottom, tel niet bijgehouden gewoon tot fail elke keer op gegeven moment werden het er maar 3a4 lol

        RDL met zo veel mogelijk stretch in hamstrings

        3xStang
        3x50
        3x70
        3x90
        3x100
        3x110
        2x120, vond het wel mooi geweest had zo enorm diep moeten gaan anders en ik was al aardig leeg. Die setjes chins hielpen ook niet echt

        Me lats zaten zo erg in de weg tijdens dat RDLen, heb nog nooit gehad maar nu was gewoon vervelend.

        FF gelult met paar mensen voor 10 min en toen kas

        pre-workout, melk, , whey, crea met water, bah
        post-workout, 700ml choco

        EDIT; er staan 3 nieuwe roeimachines, kk dure dingen maar die tyfuslijers weigeren een proper powerrack of een extra olympic barbell te kopen. Naar eigen zeggen zijn ze anders bang dat er teveel knuppels gevaarlijke dingen gaan doen en je raad het. Want ze zien mensen zoals ik (zijn woorden) "stoere dingen" doen en dan gaan ze het zelf ook proberen en daar komen blessures van. Met 2 stangen is 2x zoveel risico, dear god...

        MAAR er komen dumbells tot 38kg hoera, zijn dus maar 3 extra setjes focking ripoff offerte hebben ze gehad lol echt ongelofelijk andere gozer die er werkt ken ik vrij goed en die zei dat ze meer dan 1000€ EXTRA kwijt waren omdat ze bij technogym hadden bestelt, voor 6 dumbells kan je nagaan, ongelofelijk dit. Magoed gegeven paard niet in de bek kijken. Powerrack kan ik helaas naar fluiten, had ze nog gezegd dat een dipbelt goeie toevoeging zou zijn, maja zijn amper mensen die pullups/dips kunnen laat staan weighted dus dan kan je beter extra roeimachine kopen, ok dan ;/
        Last edited by Yawgmoth; 28-07-2009, 15:31.
        The internet, SERIOUS business!

        Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

        Comment


        • aangezien je vaker aparte dingen hebt zul je dit ook wel overleven gaat lekker als ik zo zie

          Comment


          • Merk wel dat wat ik aan het doen ben, of gedaan heb net hoe je het bekijkt wel werkt. Wordt op ongerelateerd oefeningen sterker, clean apart heb ik nooit gedaan maar sinds ik zo hoog zit in de BOR merk ik dat Cleanen ook stuk makkelijker gaat, FSQ helpt natuurlijk ook.

            Overal krachtwinst is ook beetje me doel en dat komt wel goed nu, tenminste zo lijkt het
            The internet, SERIOUS business!

            Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

            Comment


            • Verdomme, tyfus hanged cleans van dinsdag hebben me rug verneukt had beetje last, maar na me laatste setje schoot het erin, kan amper me ass wipen zonder te vergaan van de pijn. Tis niet me onderrug tis me midden rug heb nog nooit last gehad daar, maar tis nu flink geneukt. Dus NOOIT meer cleans das duidelijk, of ik moet masterlijke pr0 hebben die het me leert.

              Training

              FSQ - goal 5x85


              10xStang
              5x50
              5x60
              5x70
              5x80
              6x85 <-- dik PR

              2 min naar adem gegaspt op de grond in powerrack, chill

              5 min gelult en ff andere mensen gespot terwijl ik dacht of ik nog meer wilde doen

              High box squat - goal, pr zetten oud pr 5x120

              20xStang
              5x50
              5x80
              5x100
              5x122,5 PR, maar was 2,5kg dus niet genoeg
              5x130 <---- tyfus het unrack en walkout paar decimeter naar achter was al zo kankerzwaar, PR +10kg. Heb ff extra gerawred voor BN voor het schreeuw topic

              Sta op, BOEM schiet in me rug tyfuszooi, eerst maar aan de advil of shit en hopen dat wegtrekt, morgen wel trainen maar niks waarbij ik me rug ook maar iets belast, dit moet echt herstellen.

              Conclusies

              1) Rug verneukt, chest up beweging doet kk pijn, ook hangen aan een bar is onmogelijk
              2) Dik PR op FSQ, vorige training 3x90 nu 6x85 dus dikke vooruitgang, denk dat 1x100 er nu wel in zit
              3) Dik PR op high box squats, walkouts zijn het zwaarst

              Heb paar blauwe plekken van hanged cleans op me benen

              Wilde nog wel kuiten doen, maar ging echt niet gebeuren met me rug in deze staat.

              Morgen maar chest ofzo, of iets anders zittends

              Post workout - 1 Liter choco halfvol
              The internet, SERIOUS business!

              Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

              Comment


              • Op een box gaan zitten met 130kg in je nek. Dat lijkt me nou echt bruut!
                Owner of the Iron Playground.

                Comment


                • succes met je rug yaw, probeer wat meer aandacht te stoppen in het goed uitvoeren van de oefeningen, probeer niet te smokkelen, en steek wat minder aandacht in het halen van pr's. Als je de oefeningen goed doet, met een correcte uitvoering, dan worden ze vanzelf een stukje zwaarder. Beter neem je geen risicos met je rug, je zou niet de eerste zijn die daardoor lange tijd eruit ligt.

                  nog een keer succes ermee
                  More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

                  Comment


                  • Haha thnx man,

                    Kwam eigenlijk gewoon door die cleans weetje, was niet zozeer hang clean als het een poging was kost wat kost onder de bar te komen.

                    Weet zeker dat het daarvan komt, dus ga het gewoon niet meer doen. Tis perfecte oefening want heb er brute spierpijn van op plek waar ik het voor deed, maar kan dat me rug ervan naar de klote gaat is op het moment 100%

                    Dat het toevallig tot uiting kwam bij box squats is meer een random event, had net zo goed op FSQ of BOR kunnen gebeuren.

                    Uitvoering is op zo'n beetje alles nagenoeg totaal ongevaarlijk dus don't worry

                    Was puur die cleans die scade toebrachten

                    Sommige oefeningen moet na een tijdje gewoon body english gebruiken om vooruit te gaan, kan wel de rest van me leven 10x90kg BORren, want dat gebeurde er. Toen besloot ik er gewoon overheen te gaan en wat te cheaten en nu gaat alles weer in voorwaarste beweging. Je moet niet zien als iets gevaarlijks, ben echt niet zo maf bezig hoor Picture perfect form op rugoefeningen is compleet overrated imo, tenzij je DL daar ben ik wel heilig voorstander van want dat wordt al snel heel gevaarlijk.

                    Bij BOR moet je voorstellen dat ik 10x90 kan, als je daar 10kg bovenop gooit cheat je maar een % of 10 de eerste keer dat je het doet, namate je vorderd ga je automatisch minder cheaten tot je 10x100 strict kunt en dan is gooi ik er weer 10kg bovenop. Tis dus niet zo dat ik ineens achterlijke gewichten ga verplaatsen door mezelf dubbel te buigen.

                    YouTube - 400 & 450 lb Bent Over Rows (2)

                    Beetje zoiets (alleen net iets minder gewicht ), alleen heb ik een arch in me rug zelfs bij cheaten. Lose the arch dan kap ik ermee, safety first

                    Ik train voor PR's simpel zat, beat the log or go home. Op uitvoering letten terwijl je geen progressie maakt is compleet contraproductief, die progressie maak je zowiezo wel als je cheat. Picture perfect uitvoering betekend heel vaak dat je gewoon een plateau hit waar je niet doorkomt.
                    The internet, SERIOUS business!

                    Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

                    Comment


                    • Nou goed nieuws, vandaag om 8 uur wakker, rug nog helemaal verneukt. Weer gaan pitten net wakker en tis voor 70% herstelt al. Zijwaarts draaien is nog beetje pijnlijk, maar kan tenminste weer gewoon me rug strekken en alles.

                      Vandaag maar even wat zittende prut doen, denk nog licht borst even en wat schouder iso's
                      The internet, SERIOUS business!

                      Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

                      Comment


                      • Training van vandaag, even easy shit om me rug te ontzien. Moest eigenlijk nog MP, BOR maja dat zat er niet in dus even borst licht gedaan en wat schouder iso's.

                        Training

                        DB Press

                        10x14
                        10x24
                        10x28
                        11x32 PR, wilde echt 12 maar zat er niet in
                        8x32

                        Incl DB Press, idee was 15 reps te doen, dan ander 15 reps zonder rust en zo afwisselen tot je onder de 5 reps kwam

                        15x18kg
                        15x18kg
                        11x18kg
                        7x18 - hulp 1ste rep omhoog brengen, die tel ik dus niet mee, zowiezo niet
                        5x18 - hulp 1ste rep omhoog brengen, die tel ik dus niet mee, zowiezo niet
                        3x18 - hulp 1ste rep omhoog brengen, die tel ik dus niet mee, zowiezo niet

                        Rust werd dus steeds en steeds korter tot uiteindelijk maar 15 sec was tops

                        Voorste schoduerkop was fried, volgende keer weer iets meer MM connection doen als ik extra borst train

                        Side raise lean away 1 arm at the time

                        12x6
                        12x10
                        10x14 - ubercheat style

                        BORaise

                        15x6
                        15x8
                        8x10 <--- dood

                        Toen 2 setjes bicep curl IN HET SQUATREK, hell ye beachboy style
                        , toen 2 reps met 50kg zo traag mogelijk eccentric was brutal

                        In superset met

                        Soort van Front raise, maar meer 45 graden, dus beetje voorste beetje zijwaarts tot fail gewoon

                        Conclusie

                        Echt training waarvan effectiviteit nog te bezien is, ook wel leuk om keertje te trainen zoals alle beachboys dat doen, was eigenlijk ook meer bonus omdat ik er van uit ging dat ik niet kon eigenlijk. Hoop dat het niet me chest herstel in de weg zit voor volgende borst training, we zien wel.
                        The internet, SERIOUS business!

                        Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

                        Comment


                        • Sow net terug, pleurisbus net weg toen ik aankwam dus fail...... Mooie tijd om 500ml melk en 1L chocomel als PWO weg te kanen dat wel. Vandaag ff kort maar krachtig en het werd rug omdat ik me zo verschrikkelijk voelde da tik 2x borst had gedaan vorige week haha

                          BOR/Yates - 2 min rust tot 80kg, underhand

                          20xstang
                          10x50
                          10x60
                          10x70
                          12x80 - 4 min rust, waren 2 niet zo mooi dus ff erbij gedaan
                          10x90 - 5 min rust
                          6-7x100 + 1 megacheat PR

                          T-bar

                          10x60 strict
                          10x80 strict
                          8x100 + 1 fout die maar tot 90% kwam en 1 mega uber over the top cheat die ik niet meetel, rest is al aardig body english dat wel lol. PR

                          Gym dicht, dus done

                          Kort maar krachtig, was toch ff bang omdat er 2 weken tussen mijn BOR underhand had dat het geen overdracht had, maar ging allemaal goed. Volgende keer zit er nog wel meer in zelfs denk ik
                          The internet, SERIOUS business!

                          Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

                          Comment


                          • Originally posted by Yawgmoth View Post
                            Sow net terug, pleurisbus net weg toen ik aankwam dus fail...... Mooie tijd om 500ml melk en 1L chocomel als PWO weg te kanen dat wel. Vandaag ff kort maar krachtig en het werd rug omdat ik me zo verschrikkelijk voelde da tik 2x borst had gedaan vorige week haha

                            BOR/Yates - 2 min rust tot 80kg, underhand

                            20xstang
                            10x50
                            10x60
                            10x70
                            12x80 - 4 min rust, waren 2 niet zo mooi dus ff erbij gedaan
                            10x90 - 5 min rust
                            6-7x100 + 1 megacheat PR

                            T-bar

                            10x60 strict
                            10x80 strict
                            8x100 + 1 fout die maar tot 90% kwam en 1 mega uber over the top cheat die ik niet meetel, rest is al aardig body english dat wel lol. PR

                            Gym dicht, dus done

                            Kort maar krachtig, was toch ff bang omdat er 2 weken tussen mijn BOR underhand had dat het geen overdracht had, maar ging allemaal goed. Volgende keer zit er nog wel meer in zelfs denk ik
                            niet te hard gaan ouwe, ik moet ook kunnen meekomen
                            160kg squat
                            225kg deadlift
                            130kg benchpress

                            Comment


                            • FF snel omdat bussen weer fail waren en me fiets nog op dorp staat omdat die bus niet ging, dus fail 8.30 weg nu terug. Zuig OV. Reps niet bijgehouden

                              Flys stretch

                              6kg
                              10kg
                              14kg PR no stretch

                              Incline Flys stretch

                              8kg
                              12kg no stretch PR

                              Flat DB zuig

                              10x16
                              10x24
                              2 setjes 28kg, ging niet lekker dus niet doorgestoten naar 32

                              Incline DB win

                              10x18
                              10-12x22
                              7-8x26, met hulp bij eerste rep

                              Done

                              Conclusie

                              Moet even manier vinden waarop ik hier objectief kan kijken of ik vooruitgang boek, want leek echt klote te worden, maar incline ging wel redelijk dus tis allemaal beetje gokwerk.
                              The internet, SERIOUS business!

                              Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

                              Comment


                              • Had gewoon rust moeten nemen eigenlijk, maja toch gegaan. Rug was nog stijf en onderherstelt, linker heup was pijnlijk, mobiliteit was klote en ik had geen eens zin. Nou top dus

                                FSQ

                                5x50
                                5x60
                                5x70
                                5x80 oef en dit was niet eens topset
                                4x90 PR+1, wilde nog voor 5 maar toen ik hip unlockte besefte ik dat dat het echt niet ging worden dus maar weer geracked
                                1x95, ff om voor te bereiden op die 100kg die eraan gaat komen

                                DB Snatch, 1 hand per keer

                                5x18
                                5x26
                                5x32
                                5x32
                                1x32

                                Op gegeven moment ging links hele techniek naar de ruk bij laatste rep omdat ik zo zweetklauwen kreeg dus was echt meer naar boven gemuscled dan snatch maja

                                Fail 1,30 uur busreis naar huis op een banaan omdat ik geen PWO had, dus meh.

                                Magoed

                                Conclusie

                                PR
                                op FSQ, was wel te verwachten en het is meer evenaring van die 6x85 maar toch
                                Megaspierpijn in rug nu van snatches

                                Lig helemaal in kreupels, morgen wordt rug 99% zeker
                                The internet, SERIOUS business!

                                Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X