Trainingslog Yawgmoth

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Klintk logisch, al is me biceps bij verre niet de zwaktste schakel, heb je misschien pic bij de hand van hoe het wel moet ?

En fallus, thnx man schoot echt volop hard in de lach daarvan
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• Nette training weer! Wel balen dat je met 22 man 5 bankjes moet delen.

Originally posted by Yawgmoth View Post
      Pec stretch 12kg

15 sec, ik begon in fly en toen god knows what volgens mij kantelde me ellebogen naar voren handen naar achter maar echt een stretch verrotte pijnlijk dus heb dat volgehouden tot me pijngrens bereikt was
      10 sec rest
      5-10 sec stretch en toen was ik echt leeg
      Dit had ik laatst ook (tenminste klinkt hetzelfde) maar dan niet bij een stretch maar gewoon bij flyes. Voelde bij mij niet aan of het goed was dus ik probeer dat kantelen wel te voorkomen in het vervolg.

Comment

• Nette training weer! Wel balen dat je met 22 man 5 bankjes moet delen.
        Thnx man, leuk dat je ook meeleest, jah maar als ik eenmaal bankje heb is niet zo'n punt. Deel het alleen met mensen die ik ken, ken toch heel veel dus mag altijd wel iemand mee, maar kga niet voor jan en alleman die 40 reps gaan doen met 6kg wachten tot ze klaar zijn met curlen lol

Bij fly's kan ik het wel controleren, maar bij die stretch tis lastig ;/

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• Ik persoonlijk vind het fijner om de dumbells nog wat dichter tegen mijn schouders te hebben met de reguliere db press grip, maar dit is zoals ze worden aangeraden op het DC board.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• heb je geen directe link, hier moet je je weer inschrijven voor die pics?

Comment

• Kzie niks gen;

Comment

• Pfieuw benen weer gedaan gelukkig

Molibity werk zoals gewoonlijk maar geen UB stretches want borst/schouders ligt echt in puin van de spierpijn, wel vaag want na BP voor die 100kg single had ik alleen spierpijn in borst maar niet in schouders en nu wel hmmm

Training;

FSQ
                2 min rust bij opwarm, 5 min rust voor PR's

3x10xStang, zat echt vast voor me gevoel
                3x5x45 niet echt lekker losjes
                2x5x60 begint nu beetje los te komen
                3x70
                3x80
                3x85 PR
                2x90 PR misschien had 3e er nog ingezeten zelfs
                1x95 PR easy tot mijn verbazing
                1x100xUltimate fail Schoot iets in zijkant van me rechter onderrug/lat gebied heb nogsteeds last van straks maar ff over een tennisbal heenrollen ofzo met rekken kreeg ik het er niet uit

Powerrack stond scheef en toen ik eht recht wilde trekken verrekte ik iets in me rechter wijsvinger in het midden aan de onderkant, werd blauw en dik bij dat gewricht leek wel of ik overstrekt of iets gescheurd had ofzo, kk vervelend kon ook niet meer gewicht oppakken met rechts, tis nu al minder gelukkig nogsteeds beetje pijnig maar tolereerbaar. Weet wel zeker dat het meer pijn deed dan me buik die tussen me onderbroek zat

Toch lekker pr's zetten, merk wel dat als ik de week ervoor megadiep ga ik de week erna altijd PR vrij makkelijk zet

High box squat, echt geprobeerd zo ver mogelijk naar achter te zitten maar moet gewoon filmpje hebben want voelt niet helemaal lekker

5xBar
                5x45
                5x60
                5x80
                5x90
                6x100 kreeg zo'n verdomde pijn aan die plek waar je de bar neer legt want das nog niet herstelt van vorige week, plus dit was toch bonus, tis wel weer +10kg en +1 rep van vorige keer dus mag nogsteeds tevreden zijn. Denk dat ik er 10 had kunnen krijgen als ik geen last had van schouders.

Dat was em weer, gym dicht toch 55 min gesquat bijna dus ben wel tevreden

PR's op FSQ
                PR's op High box squat

Goed dagje

Comment

• Je hebt de basis gedaan dat is goed genoeg voor een keertje. Spanning heb ik soms ook. Dan loop ik naar het squatrek en voel ik een steek a la mini-kramp onder me voetzool. Vaag gedoe

Grats met de PR's.

Comment

• Wat ik allemaal wel niet voor je over heb Yaw... Hoop dat je vriendin een beetje knap is.

"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Thanks gen, had ik toch et goede idee in me hoofd maar compleet verkeerd uitgevoerd, naja +1 for trying
                      Attached Files

Comment

• Lekker bezig kerel !!

Comment

• Mooie pr op front squat
                          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Shit zit nog vol met adreneline, zoef

Volop spierpijn in chest en benen van ma&di maar toch besloten te gaan zelfs na mijn 4 uur nachtrust fail shit wakker liggen hele tijd ogen op half 7 naar de gym gereden. Voelde het niet zitten beetje pijnig vinger is nog steeds vertieft dus straps mee. stap uit auto caffeine pilletje, 10 min later na omkleden was de zin er wel in.

Opwarm mobility

Alles, stretch voor schouder is nu top, links kan meteen op de grond en recht kom ik nu op de grond dus heerlijk dat dit beter is. Verder me standaard riedel FSQ, GM"s, BOR's, MPs schoulder dislocations en 5 jumpsquats.

Training

Focking druk weer, niet zo erg als maandag maar toch moest weer 5 min wachten op bar en toen delen tot me echte sets dus niet zo'n probleem

Yates/BOR onderhandse grip (hoe je het ook wilt noemen) 2 min rust tot na 90kg toen 4-5

10xbar overhand
                            10xbar underhand
                            10x50kg x OH
                            10x50kg x UH (alles vanaf nu onderhands met straps)
                            10x70kg
                            10x90kg
                            9x95 +1cheat Lekkah
                            4x100 +2cheat Oef toch Lekkurrrrr

T-bar met nog 5 min to go

10x80kg easy shit, besloten dat dat maar me opwarmsetje was
                            4x95 +3cheat damn moest al schreeuwen om die bitch van de grond te krijgen heavy shit

Licht uit van de gym

Conclusie

Weer PR op Yates, vind ik Niet echt correcte baseline maar toch vorige keer maar 1á2x 100kg en minder reps op 95 dus vind het als PR tellen en ik had spierpijn overal dus touché

T-bar, ga lekker opbouwen volgende keer ff iets eerder naar gym zodat ik tijd heb

10 min mobility stuff
                            40 min workout

In de auto muziek knetterhard raapjes open, shit wat is dat toch lekker en dan wegblazen over de weg heerlijk.

Preworkout, havermout, whey, melk
                            Postworkouk rest van me melk in 2l pak schat zo'n 700ml en nu een banaan

Vind heerlijk rug trainen zo en dan vrijdag DL voor triple of single + Chins op 5x10 afwisselen met geen DL + Chin op 5-3-1. Morgen 2e keer borst denk ik, deze keer even iets minder borst en dan schouders erbij tenzij borst niet herstelt is dan skip ik borst, ik kijk het ff aan.

Gewicht zit nu op 70,5+ al een paar dagen, komt door vochtvasthouden van melk en volgens mij weer wat vet gegained op me buik en triceps ;/

Vroegen 2 aparte gasten of ik was aangekomen want ik leek breder, ik zei al jah alleen op me buik

Comment

• Originally posted by Yawgmoth View Post
                              Thanks gen, had ik toch et goede idee in me hoofd maar compleet verkeerd uitgevoerd, naja +1 for trying
                              Zo tering knappe griet...
                              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Je bent weer lekker bezig vent.

ps: begin nooit over hoe je eruit ziet, dus dat gasten vroegen of je breder bent geworden. Want dan wil ik foto's Dus bij deze, wanneer post je pica's?
                                Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X