Trainingslog Yawgmoth

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Heftige db snatches chief.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

    sigpic

    "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

    Comment


    • Thanks gen

      Chest

      Fly opwarm;

      8kg, 15x
      12kg, 15x

      DB Press

      Topset op 8x36kg, pr +2kg per kant

      Fly

      12x8kg
      12x12kg
      Fx16kg, langszaam om me schouders te sparen

      Incl DB Press

      Topset op 13x28kg ongeveer

      Incl Fly

      Zonder rust behalve wisseling met trainingspartner, bij 8kg beginnen, 10 reps alle en doorwerken tot een failset op 14kg, doooooooooooood

      Was mooi geweest

      Morgen benen moet echt weer is wat aan gaan doen is al meer dan week geleden ;/
      The internet, SERIOUS business!

      Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

      Comment


      • Nette db press man.
        Owner of the Iron Playground.

        Comment


        • Net weer uit gym gekropen echt niet normaal, viel 3x omver voor ik op kon staan en toen had ik al een aantal minuten voor pampus tegen de rand van de spiegel aan gehangen/gelegen/gezeten

          FSQ, 45 sec rust tot topset toen 3

          Topset op 5x80, viel beetje tegen laatste rep duurde echt dramatisch lang en had na 4e rep echt idee dat ik KO zou gaan als ik 5e zou proberen voelde me zo licht in me kop, maar gehaald dus allemaal mooi

          SLDL, 1 min rust ook op topset

          Topset op 12-13x 70kg, hammies zijn zo kort doet echt ontiegelijk pijn magoed heb idee dat het vorderd

          Boxsquat par.

          Topset van 2x5x100, me spine vond niet echt relaxt die load om een of andere reden, dacht da tik dat vorige keer ook al had moet er misschien iets meer op gaan letten. Lag al zo hard in kreupels, me hamstrings waren zo verneukt dat ik al met verschrikkelijke O-benen liep niet normaal.

          FSQ bodyweight, no lockout tot fail en dat 4-5 sets met 10 ademteugen als ik failde en weer opstond

          Viel om kon niet meer staan, zo'n enorme pomp in benen en pijn jonges oh god, paar pogingen gedaan om te lopen maar het kon gewoon niet meer. Gezeten en op me benen geslagen tot ze het weer deden en toen naar de bar gezwalkt en even eiwit shake bestelt lol, carbs genoeg van me liter choco

          Al met al tevreden weer, volgende keer eens kijken of ik een 85x5 neer kan zetten of een double op 90 zoiets.

          Even eten en pitten, gnight
          The internet, SERIOUS business!

          Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

          Comment


          • Net triceps gethrashed, fucking hell wat een pomp liep praktisch me lats in niet heel erg relaxt

            Overhead DB extensions
            Topset 7x28kg (1DB)

            DB extension rollouts

            HOLY SHIT, wat een wazige oefening is dit. Kreeg enorme pomp in onderste deel van triceps alsmede in brachai of biceps, heel wazig

            Paar setjes met 10kg gedaan per dumbell en lach er maar om maar wat een rare shit, de lockout is zo monsterlijk zwaar dat je je echt afvraagt of je ineens tegen plafond zit te drukken

            Cabeltje drukken

            Topsetje op 12 reps en toen nog een keer tot fail na 5kg verhogen voor stuk of 5-6 reps toen ik helemaal leeg was

            Pushups, tricep focus

            Focus op tricep of niet, die spierpijn van borst was al neit te harden en nadat triceps opgaven en borst over probeerde te nemen was echt huilen voor leven. Stuk of 80 gedaan in totaal met fail en dan rust en dan go en dan weer fail etc

            Echt wacko hard getraint voor een tricep dag die DB rollouts blijven er zeker in, wat een maffe shit volgende keer eens wagen aan 12kg
            The internet, SERIOUS business!

            Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

            Comment


            • Gister even rustdag ingelast was hard nodig, vandaag 2 uur geslapen en twijfelde hard om weer uit te stellen, maar dubbele caffeinepil erin geknalt en toch mooi gebeukt in die gym. Geen idee waarom maar was echt te focking aggresief, muziek echt op max volume in me ogen geblazen en op moordend tempo naar gym gelopen, had niet voor mezelf ingestaan als iemand me ook maar verkeerd aankeek, niks voor mij maar was blijkbaar echt ff nodig. Was al van plan om naar binnen te stormen en gewoon zonder iets maar 160kg op die bar te rammen en te beginnen, maar maatje praatte me eruit en was nog slim genoeg om te luisteren

              Rack pulls snatch grip;
              5x140, zwaar explosief nog8x150, dik PR +4 reps had misschien nog 1 ingezeten, maar rug stond op punt om te begeven dus even eieren voor me geld gekozen

              Moet wel opletten dat het een DL blijft en ik niet gewoon de bar over me knieen sleur en dan soort van rechtopstand mode doe, want dan is onderrug minder van influence, zal het volgende keer eens op tape gooien kunnen jullie even beoordelen.

              Chins 3-4 setjes tot fail;

              Facepulls;
              Topsetje van fail x 38 ofzo en toen nog op max gezet en soort t-bar achtig beweging om af te matten tot fail, helemaal kapot

              Beetje lang getraint uur en 10 min maar der trainde 2 gasten mee, dus duurde lang en ik was helemaal verrot na me rack pulls
              Last edited by Yawgmoth; 23-10-2009, 23:24.
              The internet, SERIOUS business!

              Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

              Comment


              • Net even biceps gedaan, moordend aangezien rug nog helemaal dood was en biceps ook opdonder hadden gekregen gister. Was schouders of biceps en had niks gegeten omdat ik ineens pas om 2 uur wakker werd, wtf moment. Dus ochtendshake gemaakt, choco gepakt en naar de gym vertrokken. Voelde me zo leeg dat ik liever biceps doe en wel de mogelijkheid heb een PR te zetten op MP.

                EZ-curl
                2x3x+0
                tm
                2x3x+30kg
                1x2x+35kg

                Pinwheel curls
                8x12-18kg

                Rope curls
                no clue

                Static hang chins (met parallel grip voor bicep) 90graden
                15 sec
                30 sec <--- harde harde pijn1 setje van die chins tot fail, werden er dus 4 lol

                Conclusie

                Veel te veel gedaan eigenlijk, was maar biceps maar ging wel lekker en die 2 gasten trainden weer mee dus why not toch rustdag morgen.
                The internet, SERIOUS business!

                Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

                Comment


                • Begin te merken dat ik bijna toe ben aan deload week wel, onderrug is zware spierpijn en benen waren zo afgemat na die vorige training. Merkte ook dat die extra rustdag wonderen deed, dus ga wss binnenkort even een deload week inlassen of wat meer speedwork o.i.d. zowiezo even wat hogere reps, minderstress op gewrichten zodat ik goed kan herstellen. Dat en tentamens komen eraan en dan kan ik niet echt veroorloven me bijna KO te trainen, want dat affect meconcentratie vermogen toch enigszins erna
                  The internet, SERIOUS business!

                  Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

                  Comment


                  • Waarom rack pulls met snatch grip. Zet dan die bar gewoon wat lager, lijkt me beter voor je polsen.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

                    sigpic

                    "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

                    Comment


                    • Originally posted by GeneralIx View Post
                      Waarom rack pulls met snatch grip. Zet dan die bar gewoon wat lager, lijkt me beter voor je polsen.
                      Verschillend gevoel in je rug, de pomp die je ervan krijgt (enige rugoefening die bovenrug echt destroyed bij mij) en feit dat me rug ineens veel beter groeit dan met deadlifts of BOR ooit gedaan heeft

                      Gebruik uiteraard straps voor de pulls, je vingers breken echt af als je over de 100kg gaat zonder, want bar hangt dan eigenlijk gewoon op je wijsvinger en beetje op je middelvinger.

                      Al met al werkt dit beter dan closer grip, en heb het idee dat omdat je je scalpula (zo heet toch of fail ik nou ?) echt uit elkaar rukt, zo voelt het ook, je daardoor veel meer stimuleerd.

                      Plus ik lees overal dat SGRP gewoon beter zijn voor massa op je bovenrug dan DL grip
                      The internet, SERIOUS business!

                      Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

                      Comment


                      • moet je eens een bicepsmarathon doen
                        160kg squat
                        225kg deadlift
                        130kg benchpress

                        Comment


                        • Originally posted by bodybuildr1990 View Post
                          moet je eens een bicepsmarathon doen
                          Als je het hebt over opbouwen in no rest fashion gevolgt door dropsetjes, no thanks ben liever productief bezig

                          Energie die je in die uberlange set stopt is zo enorm groot, verschrikkelijk pijnlijk en afzien voor leven. Geeft je de meest insane pomp totdat je weer bij bewust zijn bent en je realiseert dat er misschien 1 hoogstens 2 setjes (vaak nog niet eens 1, omdat je al zo kapot bent van al die nutteloze warmupsets) waren waarbij je genoeg gewicht gebruikt om enigszins de moeite te zijn voor stimulatie dat je liever zelfmoord pleegt en dan bedenkt je je ook nog dat he pas 1 oefening was (FML ) dan is zin helemaal weg lol.

                          Blijf wel even bij een explosieve oefening waarbij je langszaamaan opwerkt naar een ME curl, gevolgd door wat brachai/onderarm werk niet strict en dan afmaken met bijna stricte puur bicep work en dan nog wat statisch ge-verrot-trek-heid eccentric gekut ding.

                          Heb vroeger die dropsets en stuff gebruikt maar nooit echt wat mee gewonnen, en nu groeien ze lekker mee en heb zelfs spierpijn in biceps hoevaak kun je dat zeggen ? (maatstaaf voor groei of niet I don't fucking care, ze groeien nu en ik heb spierpijn, vroeger groeiden ze niet en had ik geen spierpijn, causaal of niet zal me echt aan me reet roesten )
                          The internet, SERIOUS business!

                          Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

                          Comment


                          • Respect dat je gewoon gaat trainen na 2 uur slaap man. Dat zou ik niet kunnen opbrengen denk ik.
                            Owner of the Iron Playground.

                            Comment


                            • Hier mag slotje op, heb even nieuw log aangemaakt met huidige manier van trainen, huidige maxes, doelstellingen e.d.

                              Dit werd me beetje te lang en eerste pagina is zo enorm outdated dat ik lieve met schone lei begin

                              Geen mod online dus ik plomp het hier maar neer
                              The internet, SERIOUS business!

                              Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

                              Comment


                              • Aye sir!
                                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X