'Pinada schopt eigen kont'-log

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Ashley View Post
    Typisch vrouwengeneuzel
    gek wordt je ervan
    160kg squat
    225kg deadlift
    130kg benchpress

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
      Typisch vrouwengeneuzel

Het wordt nog erger, mijn nagels zijn dusdanig lang dat ik gaten in mijn handen boor tijdens het trainen
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
        Het wordt nog erger, mijn nagels zijn dusdanig lang dat ik gaten in mijn handen boor tijdens het trainen
        Inderdaad dat is nog erger
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Geduld is een schone zaak dame...
          Gewoon accepteren dat alle begin stroef gaat. Je zit in no time weer op je oude niveau!
          Geniet, en drink met maten!

Comment

• Gisteren was het plan een B-schema weg te draaien. Eerst dat stomme stomme stomme curlen...

Daarna kuiten en lieve mensjes, daar heb ik een vraag over. Beetje vreemd misschien, maar altijd als ik kuiten train moet ik naar de wc . Standaard na ongeveer de vierde of de vijfde rep krijg ik het gevoel te moeten plassen. Maak dan mijn set wel gewoon af, maar het is tot nu toe nog geen enkele keer voorgekomen dat ik niet moest plassen na de oefening. Maar het is wel zo dat als ik dan ga plassen, dat het dan eigenlijk niet echt nodig zou moeten zijn (als in: er komt geen hele niagara falls uit of zo). Beetje als een blaasontsteking: wel het gevoel te moeten plassen, maar niet daadwerkelijk moeten plassen. Iemand enig idee wat dit kan zijn?

Daarna stond de squat op het programma en eigenlijk ben ik vanaf dat moment gestopt met mijn schema. Ik begon met lege stang (even weer vorm testen, zag in mijn schrift namelijk dat het inmiddels al weer een maand geleden was dat ik voor het laatst gesquat had). En er liep een kerel rond in de gym die ik daar regelmatig zie. Eigenlijk nooit meer dan 'hoi' en 'tot ziens' gezegd. En die kerel kwam me even ongevraagd advies geven over mijn techniek. Super chill, aangezien ik mijn eigen vorm niet kan checken (geen spiegel in de buurt) en hij toch wel een aantal goede tips gaf (en nee, niet de gemiddelde tips die een instructeur van een sportschool geeft, ik heb echt wel het idee dat hij qua techniek weet waar hij het over heeft, hoewel ik de opmerking die hij over voeding maakte even achterwege zal laten ). Enfin, ik was blij met de tips en vond het dus wel best om even af te stappen van het schema en een x aantal hele lichte sets achter elkaar te doen onder het toeziend oog van de kerel in kwestie...

Toen kwam de instructeur van de sportschool ook nog even een duit in het zakje doen: 'Mag ik je vragen of je squats alleen doet voor je bovenbenen of niet? Als je namelijk een verhoging onder je hakken legt, dan druk je meer vanuit je hakken en krijg je stevige billen en een sterke onderrug, zonder verhoging train je alleen je bovenbenen.'

En ik ga binnenkort maar eens een manueel opzoeken, die rug van mij is echt niet goed... Merk dat als ik door mijn knieƫn ga (ongeacht welke oefening) dat ik automatisch scheef ga, kont zit dan rechts van het midden en krijg dat ook niet gecorrigeerd. Daarnaast is het gisteren ook weer in mijn rug geschoten.. Erg fijn dus...
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Beetje jammer dus. Dat rugverhaal dan.

Over dat plassenverhaal, ik merk bij mijzelf dat als ik echt ga verzuren bij een oefening (melkzuur), ik het gevoel krijg te moeten schijten. Zeker bij kuiten. Denk dat het het melkzuur is dus.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
                Toen kwam de instructeur van de sportschool ook nog even een duit in het zakje doen: 'Mag ik je vragen of je squats alleen doet voor je bovenbenen of niet? Als je namelijk een verhoging onder je hakken legt, dan druk je meer vanuit je hakken en krijg je stevige billen en een sterke onderrug, zonder verhoging train je alleen je bovenbenen.'
                Wat een sukkels zijn instructeurs toch ook

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                  Beetje jammer dus. Dat rugverhaal dan.

Over dat plassenverhaal, ik merk bij mijzelf dat als ik echt ga verzuren bij een oefening (melkzuur), ik het gevoel krijg te moeten schijten. Zeker bij kuiten. Denk dat het het melkzuur is dus.
                  Die rug is echt klote ja, sta gewoon echt zo krom als een hoepel bij sommige oefeningen. En op zich krijg ik de oefening dan best uitgevoerd, maar goed voor mijn lichaam kan het echt niet zijn dacht ik zo, dus toch maar even naar laten kijken.. Misschien ook de reden dat het redelijk snel gebeurt dat er iets in mijn rug schiet

Verzuring, zou kunnen dat het daaraan ligt. Maar ik moet zeggen dat ik het bij andere oefeningen waarbij ik verzuur niet heb. En dat ik er meer last van heb bij een standing calf raise dan bij een sitting of op de leg press.

Originally posted by Falstyr View Post
                  Wat een sukkels zijn instructeurs toch ook
                  Ik heb de man vriendelijk bedankt voor de tip en heb daarna weer braaf naar de andere dude geluisterd.

Comment

• Misschien dat ik je morgen wat simpele "oefeningen" kan laten zien die ik voor me rug doe nadat de manueel alles recht had gezet bij moi?

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                      Misschien dat ik je morgen wat simpele "oefeningen" kan laten zien die ik voor me rug doe nadat de manueel alles recht had gezet bij moi?
                      Toppie!

Comment

• Dan word dat de opwarming morgen :P

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                          Beetje jammer dus. Dat rugverhaal dan.

Zure shit bro....
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

• Stiekem heb ik toch wel major spierpijn in de hamstrings over gehouden aan gisteren .

Zojuist even naar de sportschool geweest en gewoon wat cardio gedaan. Nooit gedacht dat ik dat nog eens zou doen, naar de sportschool gaan alleen om te cardio-en.

Gisteren heb ik te veel gejunkt, grote friet met, kroket, kaassoufflƩ, king size milkshake van de burger king... Oopsie

Oftewel, vanaf vandaag weer strenge voeding en eens kijken wat het weer wordt (wellicht toch eens een keer een bf-meting laten doen).

@Fallus: Je hebt me gisteren die oefeningen niet laten zien . Heb je er filmpjes van?

Comment

• haha jij ook al spierpijn
                              Gisteren zei ik nog tegen fallstyr, "Ik ben niet eens moe, voel niets,".
                              maar werd wakker vanmorgen, en had flinke spierpijn in me lats.
                              (van die 2 setjes "fout" deadliften.) en ook in mijn onderrug.
                              (wat de eerste keer in mijn leven is dat ik daar spierpijn heb.)
                              verder geen spierpijn in benen of borst ofzo, dus dat is mooi.

Oja, cardio is ook leuk toch

ciao
                              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Ik zei toch dat je spierpijn zou gaan krijgen

Zal misschien een filmpje maken een keer :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X