'Pinada schopt eigen kont'-log

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik heb de smaak van het samen trainen te pakken... Vandaag met een floorballgenoot en hopelijk aanstaand coach (ook lid hier onder de naam coachdaan) wezen trainen.

En ik heb een B schema weggedraaid. Vrijwel gelijk aan B3 uit het schema op t-nation, maar ik heb wat oefeningen verwisseld (bedenk ik me nu pas, maar ik heb de vorige keren dus ook niet volledig het schema uit het artikel weggedraaid). Ik doe wel alleen maar oefeningen die in het artikel staan maar ik wissel bijvoorbeeld de oefening voor biceps uit B2 met die uit B3 of zo.

Ik heb de gewichten weer goed ingeschat, zat overal netjes in de reprange, alleen bij de widowmaker een te laag gewicht gepakt. En dat is echt kut, want na 20 herhalingen heb ik het eigenlijk best wel gezien

Ik begin DC steeds leuker te vinden (hoewel dat misschien juist niet goed is ) en lekkerder. Alleen curlen vind ik echt stom... Echt waar... stom...

En stretchen, tja wat zal ik daar eens van zeggen. Ik weet dat het hard hard hard nodig is, maar op de één of andere manier krijg ik het niet lekker voor elkaar...

Beetje jammer ook dat coachdaan net Atta is, sta je daar verschrikkelijk pijn te lijden tijdens het stretchen, komt-ie aan je lijf sjorren om je in een houding te duwen waar je echt niet in wil*...

Qua voeding (heerlijk zo'n log waar je gewoon alle zooi die in je opkomt kan dumpen) zit ik nog steeds een beetje te worstelen, kom met dat window van 10 uur net niet lekker uit op de één of andere manier... Heb mijn vinger nog niet op de zere plek weten te leggen...

*En ja ik weet dat die houding waar ik in geduwd werd beter is dan de houding die ik zelf had, waarvoor ik de heren in kwestie ook eeuwig dankbaar ben, maar laat mij gewoon even zeiken.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Al die mannen die aan je willen zitten, arme pin
      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• Ziet er leuk uit...

*Is aan het overwegen
        The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

• Originally posted by Yawgmoth View Post
          Al die mannen die aan je willen zitten, arme pin

Hmmm dat was niet hetgene dat ik erg vond hoor
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Ze doet het er om I tell ya :O
            En dan "klagen" over oude mannetjes en zo...

Comment

• Sexy pinada in der string, owh meneer wat doe ik fout met me compounds row /puppylook met 1 vinger in der mond.
              The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• dit logje had eigenlijk "Pinada's schopt eigen kont terwijl anderen er in knijpen" log moeten heten
                Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                Go heavy or go home!

Comment

• Originally posted by Shredmaster View Post
                  dit logje had eigenlijk "Pinada's schopt eigen kont terwijl anderen er in knijpen" log moeten heten
                  Of het "Iedereen wil in Pinada's kont" log?
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

• Stelletje idioten

Comment

• Last edited by Bilo; 02-07-2009, 08:26.
                      You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

• Originally posted by Bilo View Post

Euhm, wat moet dit zijn, ik kan de afbeelding niet openen...

Comment

• is een plaatje....deze:
                          Attached Files
                          You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
                            Ik heb de smaak van het samen trainen te pakken... Vandaag met een floorballgenoot en hopelijk aanstaand coach (ook lid hier onder de naam coachdaan) wezen trainen.

En ik heb een B schema weggedraaid. Vrijwel gelijk aan B3 uit het schema op t-nation, maar ik heb wat oefeningen verwisseld (bedenk ik me nu pas, maar ik heb de vorige keren dus ook niet volledig het schema uit het artikel weggedraaid). Ik doe wel alleen maar oefeningen die in het artikel staan maar ik wissel bijvoorbeeld de oefening voor biceps uit B2 met die uit B3 of zo.

Ik heb de gewichten weer goed ingeschat, zat overal netjes in de reprange, alleen bij de widowmaker een te laag gewicht gepakt. En dat is echt kut, want na 20 herhalingen heb ik het eigenlijk best wel gezien

Ik begin DC steeds leuker te vinden (hoewel dat misschien juist niet goed is ) en lekkerder. Alleen curlen vind ik echt stom... Echt waar... stom...

En stretchen, tja wat zal ik daar eens van zeggen. Ik weet dat het hard hard hard nodig is, maar op de één of andere manier krijg ik het niet lekker voor elkaar...

Beetje jammer ook dat coachdaan net Atta is, sta je daar verschrikkelijk pijn te lijden tijdens het stretchen, komt-ie aan je lijf sjorren om je in een houding te duwen waar je echt niet in wil*...

Qua voeding (heerlijk zo'n log waar je gewoon alle zooi die in je opkomt kan dumpen) zit ik nog steeds een beetje te worstelen, kom met dat window van 10 uur net niet lekker uit op de één of andere manier... Heb mijn vinger nog niet op de zere plek weten te leggen...

*En ja ik weet dat die houding waar ik in geduwd werd beter is dan de houding die ik zelf had, waarvoor ik de heren in kwestie ook eeuwig dankbaar ben, maar laat mij gewoon even zeiken.

Samen trainen is inderdaad heel relaxt!

Hoezo wissel je die oefeningen om? Denk je dat het zo beter is ofzo? Of heb je daar gewoon zin in? Verder deel ik 100% je mening over curlen!! Wat een SCHIJTOEFENING!!!

En hoe bedoel je dat je niet lekker uitkomt met je voedingsschema? Dat je te lang pauze hebt tussen je maaltijden ofzo?

Verder: heel veel succes! Ik kijk uit naar je volgende training
                            22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

• Originally posted by Leo1988 View Post
                              Samen trainen is inderdaad heel relaxt!

Hoezo wissel je die oefeningen om? Denk je dat het zo beter is ofzo? Of heb je daar gewoon zin in? Verder deel ik 100% je mening over curlen!! Wat een SCHIJTOEFENING!!!

En hoe bedoel je dat je niet lekker uitkomt met je voedingsschema? Dat je te lang pauze hebt tussen je maaltijden ofzo?

Verder: heel veel succes! Ik kijk uit naar je volgende training
                              Of het beter is of niet was niet de reden om het om te draaien. Heeft meerdere redenen, soms heb ik gewoon geen echt totaal geen zin in een oefening en dan pak ik een oefening uit een ander schema met hetzelfde lettertje... Normaal gesproken zou ik een oefening niet links laten liggen alleen omdat ik er geen zin in heb, maar ik weet dat ik diezelfde oefening alsnog ga doen alleen dan op een andere dag, dus dan kan ik er wel mee leven. Gewoon uitstel van executie dus

Of dan is het apparaat bezet en heb ik geen zin om te wachten... Maar de volgende keren dat ik hetzelfde schema draai pak ik wel weer precies dezelfde oefeningen dus die flexibiliteit gaat alleen in de eerste cyclus op

Qua eten... Tja... Window van tien uur werkt gewoon net niet lekker... Als ik dan één maaltijd neem op werk en thuis avondeten neem (rond een uur of zeven) dan heb ik te veel honger (en nee die gaat niet weg door gewenning)... En dan kan ik wel weer bergen eten mee naar werk gaan nemen, maar daar heb ik gewoon geen zin meer in (heb het idee dat ik dan net zo goed weer 'regulier' kan gaan eten)... Dus ik ben, wellicht veel te eigenwijs en bijzonder onverstandig, maar weer een poging aan het wagen mijn window iets te verkleinen... Zonder stemmingswisselingen deze keer hoop ik...

Comment

• Hmm oke ja is klote, hopelijk lukt het met windowverkleining! Ik zat eerst ook op 5-6 uur, nou inmiddels 8 uur. Moet ik dus ook rond een uur of 2-3 met eten beginnen (eten ook meenemen de deur uit, wat kut is zoals je zelf ook al zegt)...

Succes met je stemmingswisselingen dan maar I guess
                                22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X