'Pinada schopt eigen kont'-log

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Falstyr View Post
    Dus je hebt dat lichte gewicht gecompenseerd door gewoon te pushen en meer reps te maken?

Hoe vindt je het rekken?
    Ja, heb inderdaad gewoon meer reps gemaakt.

Rekken... Tja... Ik heb een schurfthekel aan rekken... Mijn hele leven al, dus ik doe het met tegenzin, maar als ik eenmaal aan het rekken ben is het op een masochistische manier toch wel lekker
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Heeyyy welkom terug, tijdje niet gekeken hiero Veel plezier met je IF, en laat ff af en toe wat weten over je DC trainingen (ik ga het eind van de zomer ook doen, na HIT en WSB). Voelt lekker heh, om weer na een zonde periode te gaan knallen? Of heb je juist dat de motivatie weg is omdat je jezelf hebt lopen verneuken? Zelf heb ik het eerste.
      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

• Originally posted by Leo1988 View Post
        Heeyyy welkom terug, tijdje niet gekeken hiero Veel plezier met je IF, en laat ff af en toe wat weten over je DC trainingen (ik ga het eind van de zomer ook doen, na HIT en WSB). Voelt lekker heh, om weer na een zonde periode te gaan knallen? Of heb je juist dat de motivatie weg is omdat je jezelf hebt lopen verneuken? Zelf heb ik het eerste.

Nou nou nou, mezelf verneuken is wel een beetje overdreven . Maar voor mij geldt ook het eerste . Ik zal mijn ervaringen met DC posten (hoewel ik mijn eerste idee niet durf te posten, ben bang voor Atta ).
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Ok, waar ik gisteren en vandaag het idee had iets goed verkeerds te hebben gedaan bij training A1 en op basis daarvan enigszins... euhm... een ander idee van DC te hebben gekregen dan voor die training* neem ik dat vandaag allemaal volledig terug.

Wellicht niet echt handig om twee dagen achter elkaar te gaan trainen, maar goed... Vandaag dus training B1 gedaan en holy crap zeg.... Ich bin gans gesloopt.

Laat ik beginnen met vermelden dat ik me niet eens meer kan herinneren wanneer ik voor het laatst iets aan oefeningen specifiek voor biceps of onderarmen heb gedaan... Maar ik werk natuurlijk braaf de training af en de curls waren dus redelijk pijnlijk. Gewichten overigens wel goed ingeschat.

Maar toen kwam het. Kuiten, hamstring en quads achter elkaar. Allereerst: ik heb nog nooit specifiek kuiten getraind, omdat ik euhm... gewoon klapkuiten heb . Maar goed, standing calf raise dus volgens de instructies in de sample workout.

Fuck-a-duck, als ik niet beter had geweten had ik durven zweren dat er een aantal kabouters onder me bezig waren met een fikkie stoken om mijn kuiten boven te roosteren...

Glute ham raise (met zo'n handig stoelachtig dingetje: Barbell Glute-Ham Raise) daarna. Nou deden tijdens de oefening mijn hamstring fucking auwie, maar het rekken daarna was helemaal vreselijk. Of in ieder geval, de eerste x aantal tellen is het bijzonder pijnlijk en daarna komt er een heerlijk warme gloed overheen.... Ware extase

En hetzelfde gevoel bij de leg press.

Goed, toen had ik dus kuiten, hamstrings en quads na elkaar gedaan en ben ik weer entertainment geweest voor de mensen die me naar huis hebben zien lopen.

Moet wel even wennen aan het korte trainen en aan het feit dat de gewichten geen ene reet voorstellen (ja Fallus, ik weet het, dat deden ze sowieso al niet, maar toch...)

*Voor de training had ik het idee volledig gesloopt naar huis te zullen gaan, na alle horrorverhalen gelezen te hebben. Echter, ik heb me volledig aan het schema gehouden, alles eruit geperst wat er in zat (zeg maar tot het punt dat ik bijvoorbeeld bij de incline bench press iemand moest roepen omdat ik de barbell niet meer omhoog kreeg), maar ik had toch geen voldaan gevoel. Had nog redelijk wat energie over en dat was op dat moment enigszins teleurstellend. Hoewel ik me uiteraard realiseer dat het best eens kan zijn dat ik iets fout heb gedaan en dat ik sowieso geen conclusies moet trekken op basis van 1 training.

Comment

• Heb ook 1x rug getraint via DC, dus compleet niet het schema van internet. En ik was niet eens helemaal gesloopt aant einde van de training en dat viel me tegen want tijdens het 3e setje stromen de tranen bijna over je wangen.

Maar wacht maar tot je morgen wakker wordt, denk dat je wel anders praat

Mocht je geen last hebben, dan moet je nog even wennen. Moet wel ff realiseren he dat je pas echt naar de pleuris gaat zodra je over je baseline PR's heen gaat voor een paar trainingen en het allemaal hells intensief wordt

Anders ditch je DC gewoon voor 531, denk alleen dat als jij het gevoel van wipe-out-heid zoekt je daar ook niet blij van wordt, aangezien dat allemaal vrij korte trainingen zijn
            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• Okeeeeeeeeeeeee, vandaag schema A2 gedaan. Ik ben echt even te idioot bezig de laatste dagen (te weinig rust), maar goed...

Schema A2 dus. Gewoon weer netjes het schema gevolgd en geprobeerd in de juiste rep ranges uit te komen.

Dumbell flat bench press, had ik te licht ingeschat, moest tussen de 20 en 30 reps uitkomen, had er 37.
              Barbell seated military press, te licht ingeschat, moest tussen de 11 en 15 reps uitkomen, had er 18.
              Close-grip bench press, te licht ingeschat, moest tussen de 11 en 15 uitkomen, had er 22.
              Pulldown machine, moest tussen de 15 en 20 uitkomen, had er 19.
              Barbell bent-over row, moest tussen de 10 en 12 uitkomen, had er 12.

Vind het wel lastig inschatten, staan oefeningen in die ik nog nooit heb gedaan dus heb dan geen flauw idee hoeveel ik kan pakken. Sta soms van mezelf te kijken dat ik boven die reprange uitkom. Maar goed, ik schrijf alles op dus voor de volgende keer weet ik dat ik er wat extra kilo's op kan mikken.

En nog een laatste opmerking: biceps trainen is kut

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
                En nog een laatste opmerking: biceps trainen is kut
                Welnee is juist heerlijk, net als kuiten overigens heerlijk als die zo lekker branden. Heb ze vandaag getraind samen met de benen, zal wel weer lekker strak staan morgen.
                " Failure is not an option "

Comment

• Ach zo erg is het schattingsfoutje in begin niet. Gewoon gaan tot je geen reps meer kan. Dan het gewicht volgende training bijstellen

Comment

• Originally posted by Flexer View Post
                    Welnee is juist heerlijk, net als kuiten overigens heerlijk als die zo lekker branden. Heb ze vandaag getraind samen met de benen, zal wel weer lekker strak staan morgen.
                    Ok laat ik het anders zeggen, biceps trainen an sich is niet kut, het feit dat ik gisteren en vandaag mijn tanden niet fatsoenlijk kan poets is wél kut.

Originally posted by Falstyr View Post
                    Ach zo erg is het schattingsfoutje in begin niet. Gewoon gaan tot je geen reps meer kan. Dan het gewicht volgende training bijstellen

Ga ik inderdaad doen. Vandaar het schriftje dat nu standaard mee gaat

Comment

Ok laat ik het anders zeggen, biceps trainen an sich is niet kut, het feit dat ik gisteren en vandaag mijn tanden niet fatsoenlijk kan poets is wél kut
                      Lekker!!!

Na de front raises van gisteren had ik moeite me armen op te heffen vandaag :P

Comment

• @ Pinada

Als je biceps op deze manier al pijn doen, dan zou je het dumbellrekje eens af moeten lopen. Experience pain in all variations!
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                          @ Pinada

Als je biceps op deze manier al pijn doen, dan zou je het dumbellrekje eens af moeten lopen. Experience pain in all variations!
                          Nee dank je, dat trekken die ongetrainde krengen niet

Comment

Nee dank je, dat trekken die ongetrainde krengen niet
                            Trainen slet!
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

Ok laat ik het anders zeggen, biceps trainen an sich is niet kut, het feit dat ik gisteren en vandaag mijn tanden niet fatsoenlijk kan poets is wél kut.
                              hehehe

Comment

• funny chick

klaar voor het zware werk vandaag ?? ben benieuwd naar the pic´s en voor de rest amuseer jullie vandaag
                                No means Try Again

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X