'Pinada schopt eigen kont'-log

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zo, niet te veel ijsjes gegeten... Dan zullen we deze keer niet te veel lezen hoe veel je kont gegroeid is?
    The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

• Originally posted by Sancho View Post
      Zo, niet te veel ijsjes gegeten... Dan zullen we deze keer niet te veel lezen hoe veel je kont gegroeid is?
      Tuurlijk wel veel ijsjes gegeten, waarom denk je dat ik geen ijsje meer wilde?

En ja, kont gegroeid... Geen idee... Heb voor mijn gevoel behoorlijk zitten vreten de afgelopen weken, maar zie er eigenlijk hetzelfde uit. Voorlopig in ieder geval
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
        Tuurlijk wel veel ijsjes gegeten, waarom denk je dat ik geen ijsje meer wilde?

En ja, kont gegroeid... Geen idee... Heb voor mijn gevoel behoorlijk zitten vreten de afgelopen weken, maar zie er eigenlijk hetzelfde uit. Voorlopig in ieder geval
        Ach je hebt vakantie gehad. Daar draait het toch om?
        Welkom terug trouwens. Volgende week kickass er tegen aan de 15e!
        Geniet, en drink met maten!

Comment

• wb linda

mƩƩƩƩh joking leuke vakantie gehad dus en zolang het in de spiegel nog goed eruit ziet . maar ben benieuwd naar je spierpijn als je meteen volle bak gaat :P

Comment

• Dank u heren... *kuch*

Vandaag A2 schema gedaan. Heb dezelfde gewichten gepakt als de vorige keer A2 schema en het viel me alleszins mee. Even uit mijn hoofd (schrift niet bij de hand):

DB BP 5 herhalingen meer dan vorige keer
            BB seated MP 4 herhalingen meer dan vorige keer
            CGBP hetzelfde aantal als vorige keer, beetje jammer
            Euhm, wat kwam er toen ook al weer.... Ow ja, lat pulldown machine gebeuren had ik 4 herhalingen meer dan vorige keer
            En BOR 2 herhalingen meer.

Het is allemaal niet veel, maar het is iets.
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• En vanochtend weer een schema weggedraaid... Een B-schema....

Conclusie: Ik moet echt niet meer twee dagen achter elkaar gaan trainen... Had best wel beutje veul auw aan mijn triceps en dan wil de preacher curl niet echt lekker

En euhm, tja... Op alle oefeningen weer vooruitgang...

Wordt echt boring dit

Edit: En god oh god, ik heb vanochtend voor het eerst in een jaar of anderhalf jaar weer op de weegschaal gestaan. Ik heb geen drol aan die weging, maar het is een mentale overwinning om er Ć¼berhaupt op gestaan te hebben

Comment

• Ok trainen ging vandaag KUT (excusez-le-mot Struisvogel, geen klacht indienen aub). Hoofd stond er totaal niet naar... Als in, normaal ben ik tijdens het trainen alleen maar met het trainen bezig, maar ik kreeg vandaag op de Ć©Ć©n of andere manier mijn hoofd niet leeg.... Erg irritant.

Resultaten zijn op papier dan ook redelijk belabberd, op beide rugoefeningen minimale vooruitgang (had gehoopt op meer) en op de rest helemaal niks . Ben van ellende zelfs nog waar wat cardio gaan doen aan het eind... Ben lichamelijk nu wel behoorlijk op toch, maar heb er niet de mentale voldoening uit gehaald die ik normaal gesproken wel heb...

Volgende keer beter maar weer...
                Last edited by Pinada; 11-08-2009, 20:43.

Comment

• Ken niet alles hebben lin
                  The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• Originally posted by Yawgmoth View Post
                    Ken niet alles hebben lin
                    Nee, maar ik wil het zo graag

Comment

• En daar komt bij dat ik voor mijn gevoel tijdens de vakantie toch wel een redelijk papzakje ben geworden

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
                        En daar komt bij dat ik voor mijn gevoel tijdens de vakantie toch wel een redelijk papzakje ben geworden
                        Haha arme meid, komt terug na 3 uur of wat dan ook en is nu al ontevreden

Hey! misschien komt wel door DC :OOO

Als de vakantie het maar waard was
                        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• Originally posted by Yawgmoth View Post
                          Haha arme meid, komt terug na 3 uur of wat dan ook en is nu al ontevreden
                          Dit ik niet snap, doe jij even uitleggen?

Comment

• Denk dat dat wel meevalt, beetje vocht van de Kh en het zoute eten waarschijnlijk...Ben je zo weer kwijt.
                            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                              Denk dat dat wel meevalt, beetje vocht van de Kh en het zoute eten waarschijnlijk...Ben je zo weer kwijt.

Nou euhm... dat extra vocht ben ik denk ik zo toch wel al lang kwijt... Is nu gewoon nog extra vet wat er zit

Comment

• Typisch vrouwengeneuzel
                                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X