Fal's Zware Metalen

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Thanks! Daar heb ik ook zeer veel aan.
    Owner of the Iron Playground.

    Comment


    • #47
      Tweede work-out a la Doggcrapp. Sample work-out was

      B1
      Excercise Sets Reps
      Barbell Curl 1 20-30 RP
      Hammer Curl 1 11-20 SS
      Standin Calf Raise 1 10-20 SS
      Glute Ham Raise 1 15-20 RP
      Leg Press 2 4-8 SS + 20rep WM

      Ik begon met 35kg barbell Curl zonder warm up en deed er 10, 8 en 5 reps mee. Vervolgens de Hammer Curl a 15,5kg met 5-6 reps per hand en dan omwisselen tot ik "3 sets" gedaan had met 16reps totaal. Me biceps voelde strak aan. Je weet wel die spanning die je hebt aan de pees bij de elleboog. Dus toen was het tijd om te stretchen en dat deed pijn. Heel me "bicep" werd opgerekt en het werd meteen soepeler om te bewegen.

      Toen zag ik me oud Press Rack staan en dacht: "hij die kan ik wellicht gebruiken voor Standing Calf Raise". Heb het in me Power Rack gezet zodat ik de rand kon gebruiken voor me kuiten. Barbel in de vangers en dan tegen het rack omhoog duwen. Die kant van het Rack staat tegen de muur so no probs. Omdat ik het al heeeeeel lang niet meer gedaan heb gewoon reps gedaan a 10reps en bovenin paar tellen vasthouden. Helaas kon ik niet diep naar beneden zakken voor optimale spanning en volledigere ROM. De gewichten waren 10x 35kg, 60kg, 100kg. Toen hield ik het voor gezien deze keer.

      Good Morning 10reps met 60kg opwarm eer ik de Rest Pause deed met 80kg. Na de 8 en 5reps hield ik het voor gezien in verband met spanning opbouwende in me onderrug

      Laatste oefening was squat. 8x60kg, en dan 2 sets a 8reps met 100kg. De spanning rug werd meer en onprettiger. En toen kwam de Widowmaker...20reps...dus ik dacht pak licht gewicht met 80kg. Maar conditioneel was het nog steeds slopende. En ik liep alsnog half strompelend weg.

      Even gezeten om op adem te komen om vervolgens te stretchen. In de lunge positie en voelde Quads, Hamstrings en heupen helemaal opgerekt worden. *huilt*

      Zweet me wel verrot nu.

      Carbcycle gaat ook redelijk. Maar voel me opgeblazen en loop zo wat de hele dag te ruften. En dat al voor iets meer dan een week.

      Comment


      • #48
        Heftig he. Vandaag ook weer DC getraind, zit echt kapot.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

        sigpic

        "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

        Comment


        • #49
          conditioneel slopend :P

          Comment


          • #50
            Flappie, van IF ga je veel minder ruften... Ben je eindelijk van die rotte-eieren-lucht af
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

            Comment


            • #51
              YouTube - Aesma Daeva - Artemis

              Op dinsdag en donderdag ga ik 2x-3x per dag een cardio circuit trachten te doen.

              Kettlebell 28kg
              20x Sumo Deadlift
              20x Pass between the legs
              20x Swings
              30-45sec Plank Hold

              45sec rust en 4x herhalen

              Me benen voelde ik enorm, maar niet zo vreemd na de WO van gisteren.

              Het is maar een 5-10mins werk, maar het is nog steeds behoorlijk vermoeiend.

              Comment


              • #52
                Vandaag de hele dag al beetje aan de duffe kant. Na het eten van me havermout uurtje op de bank geslapen. Had geen zin om te sporten, maar dwong mezelf toch te beginnen. Zo deed ik 15,5kg en 25,5kg DB's low incline bench press. Daarna nog 2-3 sets met 70kg barbel.

                Voelde me nog steeds moe, duf en lichtelijk duizelig. Dus ben maar gestopt.

                Comment


                • #53
                  Sample work-out

                  A2
                  Excercise Sets Reps
                  DB Flat Bench Press 1 20-30 RP
                  BB Seated Militairy Press 1 11-15 RP
                  Close-grip Bench Press 1 11-15 RP
                  Hammer Strenght Pull Down 1 15-20 RP
                  Barbell bent-over-row 1 10-12 SS

                  Het is nog steeds niks...en ik deed het volgende...

                  Zonder Warming Up 70kg Low Incline Bench gedaan met Rest Pauze. Hierna met 20kg schijf in elke hand een Extreme Stretch gedaan en dat voelde ik enorm. Heb het 40-ish seconde vast gehouden.

                  Hierna 50kg Militairy Press a la Rest Pause en 60kg CGBP met Rest Pauze. De Tricep Stretch deed ik met een 20kg schijf overhead extention en net zoals vorige keer voelde ik me ellebogen weer.

                  Aangezien ik geen chin-ups kan doen in de hoeveelheid die nodig is heb ik gewoon een pyramide gedaan van trede 4. Laatste oefening was Pendlay Row zonder warm-up 60kg. Ipv 1 straight set a 10-12 reps heb ik er 3 sets mee gedaan.

                  Training benen die voor morgen stond doe ik niet. Heb in het weekend mijn eerste Highland training

                  Comment


                  • #54
                    Dan heb je al je energie nodig inderdaad.
                    Geniet, en drink met maten!

                    Comment


                    • #55
                      Net me Highland work-out gehad.

                      We begonnen met opwarmen. Gebruikte de hammer van 7,5kg en zwaaide wat heen en weer. Ik hoorde al me botten in me lijf kraken en los komen. Dit soort trainingen zijn geweldig om flexibel te worden.

                      Daarna een aantal Hammer Throws gedaan. We lette niet echt op tijd en gingen net zolang door tot we er genoeg van hadden. Ik begon met de 7,5kg en af en toe met de 10kg "Hammer". Het lijkt makkelijk, maar is best pittig om evenwicht en alles te behouden. Ik heb wat afgejogd hehe.

                      Vervolgens kogel werpen. De techniek qua draaien om de as en goed uitkomen voor de work kreeg ik niet goed. Steeds kwam ik met een onderhandse worp uit en dat schoot niet op. Kogelstoten ging wat beter toen ik het eenmaal door had. Kegeltje van 10kg in de nek en stootte het meter of 2 weg. Stootte te hoog waardoor het niet echt ver kwam hehe.

                      Als laatste een kegel van 25kg zo hoog mogelijk in de lucht zien te krijgen. Metertje of 3 lukte me met moeite. Gelukkig dat ik thuis al wat met kettlebel a 28kg de swings deed.

                      Me handen gingen naar de klote. Niet vanwege grip verlies, maar je loopt zo hard te knijpen en dan oneven ondergronden...tja ik ben heel veel eelt kwijt nu heheh.

                      Bij thuis komst nog wat Pendlay Rows gedaan. 10x60kg, 10x70kg en 8x70kg. Opgevolgd door Chest Supported DB Rows a 30,5kg. Me handen deden, en doen nog steeds, veel zeer.

                      YouTube - Hammer Throw

                      Vandaag chillen, morgen spierpijn in me bovenrug + core hebben en BBQ'en bij ouders
                      Last edited by Falstyr; 30-05-2009, 12:42.

                      Comment


                      • #56
                        Nette training! Ga je ook aan highland games meedoen? Je lijkt wat explosiviteit te missen bij het weggooien van de Hammer.
                        AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!

                        Comment


                        • #57
                          Ik doe voorlopig HG en SM training in de zomer om buiten te zijn ipv alleen maar binnen trainen.

                          Deed het allemaal voor het eerst dus techniek/explosiviteit is niet geweldig. Steeds als ik fatsoenlijke snelheid maakte met de Hammer Throw ging er telkens iets mis. Of het uiteinde raakte nog net de grond, verloor evenwicht of wat anders. Toch netjes voor een eerste keer vind ik

                          Comment


                          • #58
                            cool filmpje. En ook een stoere training
                            Geniet, en drink met maten!

                            Comment


                            • #59
                              Cool filmpje (ik vroeg me al af of je stond te golfen op je avatar ).
                              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

                              Comment


                              • #60
                                Vette shit.
                                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

                                sigpic

                                "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X