Pins nieuwe plan de campagne

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
    Griep heerst, alsook de verkoudheid. Kan zijn dat de hoofdpijn daar een voorbode van is. Hoop van niet uiteraard. Beterschap.
    Mwah, ik ben goed bekend met migraine en dit was een classic. Heb verder nergens last van (gehad), alleen typische migraine-verschijnselen. Waarschijnlijk in verband met naar Cannes gaan.

Originally posted by knoefje View Post
    wat ga je precies doen in Cannes? wat is je programma ? is er ruimte voor iets leuks ?
    toen ik vroeger een rondje om de wereld maakte denk aan: parijs, barcelona, rome, tokyo, sydney, los angeles, new york, london en dan naar huis in 14 dagen dan was ik een maandsalaris rijker en 2 armer en 5 kg zwaarder van het vele lunchen, dineren en feestjes dus ...
    Ik ga naar een congres: Gartner Symposium/ITxpo Cannes 2009

Ruimte voor iets leuks is er buiten het programma van het congres zelf om.

Originally posted by jordy View Post
    Beterschap. Jammer van die deadlift. Maar die komt wel weer.
    Originally posted by Xomgeek View Post
    Beterschap
    Thanks heren.

@Jordy, om die deadlift maak ik me niet druk, komt na Cannes zeker wel.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• foto's foto's
      ~love what you do, do what you love~

Comment

• Zou je wel willen heh. :P

Comment

• ligt eraan
          ~love what you do, do what you love~

Comment

• Mevrouw is weer terug in het land. Enorm vermoeiende week achter de rug, maar het was wel een hele ervaring. Ben er wel letterlijk ziek van geworden. Lijf is wat troep aan het wegwerken geloof ik. Hoop morgen te kunnen gaan trainen en anders zondag.
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Welkom terug.
              Buiten het werk nog wat van Cannes kunnen zien?
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                Welkom terug.
                Buiten het werk nog wat van Cannes kunnen zien?
                Weinig. Heb drie dagen bijna alleen maar op de beurs gestaan om demo's te geven. Dinsdagmiddag op het strand uitgebreide lunch genuttigd en donderdagochtend even een uurtje door Cannes gestruind (op slakkentempo aangezien mijn voeten ontzettend pijn deden).

Comment

• Ik ken dat: de hele dag op een beurs bij een stand te moeten staan en uitleg te moeten geven. M'n collega's klagen dan steevast over hun kuiten maar bij mij zijn het de voetzolen en de achterkant van m'n knieën die pijn doen.
                  Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• welkom terug!
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

• En nu weer aan de bank in de gym

Comment

• Originally posted by niet_hier View Post
                        Ik ken dat: de hele dag op een beurs bij een stand te moeten staan en uitleg te moeten geven. M'n collega's klagen dan steevast over hun kuiten maar bij mij zijn het de voetzolen en de achterkant van m'n knieën die pijn doen.
                        Bal van mijn voeten en tenen... Sommige schoenen zijn ook gewoon niet gemaakt om op te staan of lopen. Alleen om te zitten .

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                        welkom terug!
                        Thanks.

Originally posted by Falstyr View Post
                        En nu weer aan de bank in de gym
                        Vanochtend even geweest. Rustig aan gedaan. Zit nog steeds iets niet lekker, moest tijdens het trainen vier keer naar de wc .

Comment

• Vanochtend weer even wezen trainen. Ik train nog steeds relatief rustig aan want ben nog steeds niet helemaal lekker. Zojuist toch maar even de HAP gebeld, symptomen verteld (zodra er ook maar iets mijn maag in gaat direct misselijk, zit 27 keer per dag op de plee, ben druilerig, moe, etcetera). Volgens de menskes op de HAP wellicht een salmonella-vergiftiginkje. Goodie.

Comment

• Je hebt de mexiaance kip-pokken-kinkhoest-tyfus

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                              Je hebt de mexiaance kip-pokken-kinkhoest-tyfus
                              Als die tyfus er nou niet voor zou zorgen dat ik amper kon eten, had het me niet zo veel uitgemaakt. Krijg amper iets naar binnen en dat wat wel naar binnen gaat komt er onverteerd weer uit (boven of onder) .

Comment

• Had er vorige week ook last van. Binnenmonds licht overgeven, veel wc bezoekjes... Veel drinken en zoveel mogelijk rust nemen zorgde dat het bij mij na 6 dagen ongeveer weg was.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X