nee nee das een curl rack :P
Pins nieuwe plan de campagne
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Gelukkig heb je een homo instructeur. Anders stond die vast ook de hele dag te gapen als je aant trainen bent.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by sch00m View PostGelukkig heb je een homo instructeur. Anders stond die vast ook de hele dag te gapen als je aant trainen bent.
De homo-instructeur heeft me al verteld dat hij ook 'niet vies is van likken als lassie' en dat-ie 'hitsig wordt van vrouwen die bitchy tegen hem doen, zoals ik' .
Enfin, ik heb 2 weken vakantie, woop-die-fuck-ing-doo!"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by Pinada View PostDe homo-instructeur heeft me al verteld dat hij ook 'niet vies is van likken als lassie' en dat-ie 'hitsig wordt van vrouwen die bitchy tegen hem doen, zoals ik' .
Enfin, ik heb 2 weken vakantie, woop-die-fuck-ing-doo!Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Vandaag:
Power squat
80 kg
11-10-9
Incline BP
27,5 kg
11-8-5-3
Sissy squat
5 kg
10-9-8
Push press
32,5 kg
10-9-8
Man dat is een takke-oefening als je een slechte conditie hebt zeg.
Glute bridge
65 kg
11-8-7
Plank hold
90 sec - 70 sec - 40 sec"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Ben vandaag trouwens bijzonder veel uitgelachen. Ik loop altijd naar de sportschool en zo ook vandaag. Dikke pakken sneeuw hier, dus ik trek mijn trainingsbroek aan, daaroverheen nog een trainingsbroek, trui, jas, sjaal, muts, ski-handschoenen... En dan komt het, mijn ĂĽbercoole regenlaarzen (paars met groene ruitjes) met daarin dikke anti-slipsokken met strikjes... Die dubbele laag kleding trek ik gewoon in de zaal uit. Nou lachten mensen me al uit om mijn regenlaarzen, maar die sokken zorgden helemaal voor een lachsalvo .
Who cares, ik heb het niet koud gehad buiten en ben niet uitgegleden..."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Postwow een vrouw met gebrek aan kledingssmaak. zie je niet vaak :P
Momenteel is het gewoon schijt aan kledingsmaak . Ik ga niet in een rokje met pumps of zo naar buiten in dit weer ."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment