Na zo'n 1.5 jaar bezig geweest te zijn, waarvan lange perioden in de cut, wordt het nu toch echt tijd om massa op te gaan bouwen. Niet dat ik op dit moment echt laag in het vet sta, maar goed.
De huidige stats worden later deze week opgenomen, maar in ieder geval:
70.5kg bij 180cm.. Vet% komt later.
Er is dus werk aan de winkel om MASSA te kweken!
Deze winter pakken we het serieuzer aan:
1. Ik heb tot nu toe altijd in bedrijfsgyms gesport. Dat betekent dus barbells tot 40kg, en weinig progressie. Daarom me vandaag ingeschreven bij een 'commerciele' gym, die me hopelijk naar hartelust kan uitdagen.
2. Ik heb sinds April in de cut gezeten, en ga nu weer langzaam omschakelen naar cleanbulk. Ik kan mijn schema's meestal goed volgen, dus eten moet me een goede boost geven.
3. Omdat ik naar een nieuwe gym ga, wil ik nu eindelijk de basis-oefeningen goed aanleren. Hiervoor ga ik het Rippetoe schema volgen, en om een beter 'fundament' qua kracht te krijgen. Uiteindelijke doel is gains, maar die komen vanzelf als het fundament er eenmaal beter staat.
Training A
Squat 3x5
Bench Press 3x5
Deadlift 1x5
Dips (indien mogelijkheid) 2x8
Training B
Squat 3x5
Standing military press 3x5
Pendlay rows 3x5
Chins 2x8
+ de warmup sets.
Morgen voor het eerst naar de nieuwe sportschool, om de eerste 5RMs neer te zetten.
Ik heb er zin in !!
De huidige stats worden later deze week opgenomen, maar in ieder geval:
70.5kg bij 180cm.. Vet% komt later.
Er is dus werk aan de winkel om MASSA te kweken!
Deze winter pakken we het serieuzer aan:
1. Ik heb tot nu toe altijd in bedrijfsgyms gesport. Dat betekent dus barbells tot 40kg, en weinig progressie. Daarom me vandaag ingeschreven bij een 'commerciele' gym, die me hopelijk naar hartelust kan uitdagen.
2. Ik heb sinds April in de cut gezeten, en ga nu weer langzaam omschakelen naar cleanbulk. Ik kan mijn schema's meestal goed volgen, dus eten moet me een goede boost geven.
3. Omdat ik naar een nieuwe gym ga, wil ik nu eindelijk de basis-oefeningen goed aanleren. Hiervoor ga ik het Rippetoe schema volgen, en om een beter 'fundament' qua kracht te krijgen. Uiteindelijke doel is gains, maar die komen vanzelf als het fundament er eenmaal beter staat.
Training A
Squat 3x5
Bench Press 3x5
Deadlift 1x5
Dips (indien mogelijkheid) 2x8
Training B
Squat 3x5
Standing military press 3x5
Pendlay rows 3x5
Chins 2x8
+ de warmup sets.
Morgen voor het eerst naar de nieuwe sportschool, om de eerste 5RMs neer te zetten.
Ik heb er zin in !!
Comment