Studio Rippetoe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    TS welke grip gebruik je bij DL?
    Overhands (knokkels van me af)

    Comment


    • #32
      Zo... 5RM sessie voor workout B zit erop. Met een instructeur aan de techniek gewerkt, waardoor gewichten niet echt max zijn.

      SQ: 72.5
      BP: 53
      BOR: 40 (is niet 5RMax, maar wel techniek verbeterd. Volgende keer zwaarder pakken)
      Chins: 1x8, 1x7

      Comment


      • #33
        ik zei het omdat ik in het begin ook last van men polsen had, door het squatten. je moet erop letten dat je pols, je hand en je voorarm zoveel mogelijk op 1 rechte lijn liggen. dit doe je door je duim op de barbell te leggen, en niet errond
        Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

        Comment


        • #34
          Vandaag de 2de workout A. Ben er wel achter gekomen dat de MP in workout B zit, en de Bench in A. Vanaf volgende week omdraaien.

          SQ - 75
          MP - 30
          DL - 80
          Dips 2x8, easy

          Wel HONGER , de hele dag HONGER! Ben sinds deze week van 2100kcal naar 3100kcal gegaan, maar ik heb alleen maar meer honger gekregen. Wat nu? Meer eten? Of eetschema vasthouden?

          Comment


          • #35
            Even alles laten nameten:
            70.5kg
            179cm
            16.4% (vierpuntsmeting)

            Comment


            • #36
              Vandaag eindelijk de MP geswitched naar workout B, ging wel lekker, alleen was het squatrek de hele training bezet, dus maar aan de smith gehangen

              Squat - 54kg geloof ik (?)
              MP - 34kg
              BOR - 60kg
              Chins - 1x8, 1x7. Eerste gingen 8 echt lekker naar de borst.

              Comment


              • #37
                Vandaag

                SQ - 75kg
                BP - 54kg
                DL - 60kg, op techniek glet
                Dips - 2x8

                Nog steeds last van pols....

                Komende dagen niet trainen, in verband met een weekendtripje. Jammer, maar USA roept!

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Studio1 View Post
                  Vandaag

                  SQ - 75kg
                  BP - 54kg
                  DL - 60kg, op techniek glet
                  Dips - 2x8

                  Nog steeds last van pols....

                  Komende dagen niet trainen, in verband met een weekendtripje. Jammer, maar USA roept!
                  llekkkerrr have fun
                  44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
                  ....

                  Comment


                  • #39
                    doe je ook 3x5 van alles behalve deadlift 1x5?
                    Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

                    Comment


                    • #40
                      Jaja, alles volgens het boekje...
                      Alleen DL gisteren even geoefend op 60kg. Lastig om goed te doen! tot nu toe eigenlijk alleen stiff-legged gedaan, maar als ik de 'normale' techniek onder de knie krijg zal ook het gewicht omhoog gaan. 60kg ging iig gisteren errug makkelijk (makkelijker dan 60kg stiff legged).

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by Studio1 View Post
                        Jaja, alles volgens het boekje...
                        Flinke jongen
                        No means Try Again

                        Comment


                        • #42
                          Zooooooo.... back from New York City. Eerste training zit eral weer op. Heb sinds vorige week woensdag niet meer getraint, en een flink aantal hamburgers en steaks gegeten. Wel mooi om te zien dat in de USA de sport echt mainstream is. Je kan serieus proteine shakes (en smoothies met extra proteine) bij elke koffietent en deli halen!

                          Maar goed, de score voor vandaag:

                          SQ - 3x5x77.5

                          MP - 5x35, 5x37.5, 5x37.5, 2x37.5 (fail). De 35kg ging makkelijker dan verwacht, dus ik heb er 2.5 bij gelegd. Helaas niet meer de 3x5 op 37.5 volgemaakt.

                          BOR - 62.5

                          Chins - 1x8, 1x7, eerste set ging weer heel gemakkelijk

                          Comment


                          • #43
                            Ziet er net uit je log tot nu!
                            Merk je ook al wat dat je vooruit bent gegaan na die paar trainingen?

                            Comment


                            • #44
                              Ik heb eerst mijn 5RM bepaald, en vervolgens ben ik zo'n 10-15% daaronder begonnen met trainen (op 3x5 + opwarmsets). Vervolgens elke training 2.5% ofzo er bij, waardoor ik nu na 2.5 weken weer rond mijn 5RM zit. Die ga ik denk ik de komende trainingen aantikken.

                              Ik heb wel het gevoel dat een aantal oefeningen makkelijker gaan (Squat, MP), en bij een aantal oefeningen heb ik mijn techniek verbeterd (DL, BOR) en dat gaat hopelijk later resultaten opleveren. De BP heb ik eigenlijk te weinig gedaan de afgelopen 2.5wk doordat ik op reis was en ik de BP van training A naar B verplaatst heb. Hier heb ik denk ik dus weinig progressie.

                              De komende weken wordt dus spannend; ga ik nieuwe PRs neerzetten of niet? Kan ik volhouden om elke week 2.5% te verhogen?

                              Comment


                              • #45
                                Dat is wel mooi om te zien dan, dat het je makkelijker afgaat!
                                En succes met je PR's!!

                                Ik houd je log in de gaten!

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X