DrRude's Notebook

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by knoefje View Post
    dit had ik eerder ook maar let laatste 2 uur op maar met hoge eiwitinname is dat een beetje normaal zoals ik hoor van anderen
    Heb nu maar een 250ml water gedronken tijdens de workout, hopelijk ga ik een goeie nachtrust tegemoet
    RAW: 155 - 155 - 220
    EQ: 190 - 165 - 230

    Comment


    • #32
      Vanmorgen opgestaan met stijfheid in de hamstrings, bovenrug en klein beetje in de buikspieren: waarschijnlijk het resultaat van de DL. Ik vrees wel wat voor de training van vrijdag, eerste keer squatten gaat moeilijk worden met de hamstrings van vandaag.

      Overigens niet wakker gekomen om te moeten gaan plassen, dus dat is wel positief. Vanaf nu drink ik gewoon wat minder tijdens mijn training.

      Tijdens het deadliften twee mensen leren kennen. De ene woog misschien 55 kg, en deadlifte zowat 130-140kg. Stond daar te kijken met mijn mond vol tanden. Het mannetje was misschien even breed als de beginnende fitnesser onder ons. Dus ik kijk er al naar uit om wat meer gewichten in mijn barbell te hangen

      Groeten,

      Dr Rude
      RAW: 155 - 155 - 220
      EQ: 190 - 165 - 230

      Comment


      • #33
        130 kg deadlift op 55 kg bw? Dat is wel heel bruut.
        Owner of the Iron Playground.

        Comment


        • #34
          Originally posted by jordy View Post
          130 kg deadlift op 55 kg bw? Dat is wel heel bruut.
          wacht maar op pin die is er bijna en is bovendien een vrouw
          44jr, 182 cm, 90 kg, bf 18%, bp2x85 sq8x120 dl4x110, lp 7*190,- cutten
          ....

          Comment


          • #35
            Pin trok rond de 100 toch? Wat overigens inderdaad ook heel netjes is, daar niet van. Maar dat is toch nog wel een groot verschil met 130-140.
            Owner of the Iron Playground.

            Comment


            • #36
              1x 130kg of 8x100kg welk omrekend naar 1x115-120kg. dan valt het verschil opeens wel mee.

              Comment


              • #37
                Originally posted by Falstyr View Post
                1x 130kg of 8x100kg welk omrekend naar 1x115-120kg. dan valt het verschil opeens wel mee.
                Dan wel inderdaad. Maar ik dacht dat pin 100 trok voor 1 a 2 herhalingen. Sorry!
                Owner of the Iron Playground.

                Comment


                • #38
                  Pin heeft ooit 105 kg twee herhalingen getrokken en Pin trekt momenteel 97,5 kilo 8x en gaat vanavond of morgen voor 8x 100 kilo. Pin heeft geen idee hoeveel haar 1RM is.
                  "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by jordy View Post
                    130 kg deadlift op 55 kg bw? Dat is wel heel bruut.
                    Ok, hij woog misschien 60kg, maar veel meer zal het niet geweest zijn. Hij was een stukje kleiner en (nog) magerder dan ik. Maar hij zei zelf dat ie veel been en rugspieren had(vanwege turnen ofzo), maar dat zijn borst fel achterkwam.
                    RAW: 155 - 155 - 220
                    EQ: 190 - 165 - 230

                    Comment


                    • #40
                      Vandaag schouders en benen aangepakt. Best lastig trainen, die benen.

                      Schouders:

                      Seated Dumbell Press 10*16kg, 10*16kg, 8*18kg, 6*20kg, 6*20kg, 4*22kg (PR)
                      Dumbell Lateral Raise 10*7kg, 10*7kg, 8*8kg, 6*10kg, 6*10kg, 4*11 kg
                      Dumbell Front Raise 10*11kg, 10*11kg, 8*11kg, 6*12kg, 6*12kg (PR)
                      Upright Rowing (machine) 10*25kg, 10*30kg, 8*35kg, 6*35kg, 6*35kg

                      Wou nog Barbell Shrugs doen, maar mijn lats waren nog wat stijfjes van de DL van woensdag, dus heb ik het maar gelaten voor wat het was.

                      Benen:

                      Squat (los) 6*40kg, 6*40kg, 6*40kg, 6*40kg, 6*40kg, 6*40kg
                      Leg Extension 10*15kg, 10*15kg, 8*20kg, 6*20kg, 6*20kg
                      Seated Legg Press (machine) 10*100kg, 10*120kg, 8*120kg, 6*130kg, 6*130kg, 4*140kg(PR)

                      Was redelijk leeg na de training. Het was ook een tijdje geleden dat ik nog zo gezweet heb tijdens het trainen. Ben ervan overtuigd dat het door de benen komt. Kon ook nauwelijks kracht zetten toen ik terugreed naar huis met mijn fiets. Er is zeker nog heel wat werk aan mijn benen, maar ik blijf er aan werken.

                      Nu ga ik genieten van een rustig weekendje.

                      Dr Rude
                      RAW: 155 - 155 - 220
                      EQ: 190 - 165 - 230

                      Comment


                      • #41
                        Je squat en leg extension zijn echt heel zwak.
                        Je doet Leg press is daar in tegen echt mega zwaar voor de rest van je oefeningen.
                        Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by laurann View Post
                          Je squat en leg extension zijn echt heel zwak.
                          Je doet Leg press is daar in tegen echt mega zwaar voor de rest van je oefeningen.
                          Ja, was zowat mijn eerste squat in mijn fitnessbestaan. Maar er wordt aan gewerkt
                          Seated leg press doe ik al een tijdje ivg met squat. Vandaar het verschil.
                          Last edited by Dr Rude; 30-10-2009, 19:17.
                          RAW: 155 - 155 - 220
                          EQ: 190 - 165 - 230

                          Comment


                          • #43
                            Zou echt meer oefeningen pakken voor benen man. Je pakt voor schouders net zo veel oefeningen als benen, terwijl benen echt 3 keer zo groot is als spiergroep. Zou je sowieso aanraden om gewoon een hele dag aan benen te wijden maar goed dat moet je verder zelf weten.

                            Originally posted by Pinada View Post
                            Pin heeft ooit 105 kg twee herhalingen getrokken en Pin trekt momenteel 97,5 kilo 8x en gaat vanavond of morgen voor 8x 100 kilo. Pin heeft geen idee hoeveel haar 1RM is.
                            Pin is gewoon een beest.
                            Owner of the Iron Playground.

                            Comment


                            • #44
                              [quote=jordy;592818]Zou echt meer oefeningen pakken voor benen man. Je pakt voor schouders net zo veel oefeningen als benen, terwijl benen echt 3 keer zo groot is als spiergroep. Zou je sowieso aanraden om gewoon een hele dag aan benen te wijden maar goed dat moet je verder zelf weten.

                              Ja, dat zal ik in de nabije toekomst doen, maar gisteren was ik echt al wat gesloopt van die beenoefeningen. Vandaag voel ik ze dan ook.
                              RAW: 155 - 155 - 220
                              EQ: 190 - 165 - 230

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by Pinada View Post
                                Pin heeft ooit 105 kg twee herhalingen getrokken en Pin trekt momenteel 97,5 kilo 8x en gaat vanavond of morgen voor 8x 100 kilo. Pin heeft geen idee hoeveel haar 1RM is.
                                Knulletje, vind Pin best sterk.....Bijtertje!

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X