afgelopen weekend met een vriendenclub op de Velkuwe gezeten. Heb dus niet goed kunnen eten: onregelmatig, te weinig en niet genoeg eiwitten. Ik heb t rustig aangedaan met het alcohol, maar jmmr dat ik tijdens de rustdagen niet heb kunnen 'groeien'. nu ja, he was gezellig.
Derde week training alweer, ik zit alweer goed in mijn ritme :-)
Maandag 8 feb.
Chest
heb het toch maar bij 3 oefeningen gehouden. merk dat ik na deze 3 gewoon op ben en veel extra's zal een 4e niet voor me doen denk ik. ik neem ook gem. 1,5 minuut pauze tussen de sets, dus tis best een lange training nog.
Bench Press
50kg * 8
55 * 6, 5, 5
DB Incline Press (kg per db)
20kg * 7, 6, 4
18 * 6
DB Flys
12kg * 7, 7, 4
Triceps
voor het eerst de French Press gedaan. had moeite met mijn ellebogen dichtbij mijn hoofd te houden. ik weet niet of deze oefening veel meer waarde heeft ten opzichte van de skullcrusher - die ik erg lekker vind om te doen
French Press
5kg * 8, 8
7,5kg * 8
Cable Rope Extension
30kg * 8
35kg * 8
40kg * 6
Cable Tricep Extension
25kg * 6, 5
Derde week training alweer, ik zit alweer goed in mijn ritme :-)
Maandag 8 feb.
Chest
heb het toch maar bij 3 oefeningen gehouden. merk dat ik na deze 3 gewoon op ben en veel extra's zal een 4e niet voor me doen denk ik. ik neem ook gem. 1,5 minuut pauze tussen de sets, dus tis best een lange training nog.
Bench Press
50kg * 8
55 * 6, 5, 5
DB Incline Press (kg per db)
20kg * 7, 6, 4
18 * 6
DB Flys
12kg * 7, 7, 4
Triceps
voor het eerst de French Press gedaan. had moeite met mijn ellebogen dichtbij mijn hoofd te houden. ik weet niet of deze oefening veel meer waarde heeft ten opzichte van de skullcrusher - die ik erg lekker vind om te doen
French Press
5kg * 8, 8
7,5kg * 8
Cable Rope Extension
30kg * 8
35kg * 8
40kg * 6
Cable Tricep Extension
25kg * 6, 5
Comment