Omdat je pas de keer er op het gewicht verhoogt als je de 5x5 vol hebt gemaakt.
back in the gym.
Collapse
X
-
ja in dit geval heb ik de laatste set verhoogd omdat ik merkte dat ik nog over had. en dat bleek ook.
waarom is dat slecht?
in fallus zn schema omschrijving wordt nadrukkelijk vermeld dat het echt om de eerste oefening gaat en de rest 'asissts' zijn. dus wil ik zoveel mogelijk uit die eerste oefening halen, vandaar de verhoging.
Comment
-
Niet zo hakken op die kerel, hij heeft al verhoogd in vergelijking met de vorige keer, maar bleek deze keer weer dat hij nog wat hoger kan. Is toch juist mooi. Hij komt vanzelf bij de training waarbij hij die 5x5 niet vol kan maken en dan gaatie ook echt zijn laatste set niet verhogen.
Gewoon lekker doortrainen bezemer, niet te moeilijk denken (tis geschreven door een meathead vergeet dat niet) 5x5 is gewoon 5x5 met zelfde gewicht. Die lineaire verhoging zorgt er wel voor dat je progressie boekt, al is er niks mis mee het laatste setje te verhogen als je er zeker van bent dat het die dag kan (of extra rep pakken). Gewoon niet vergeten dat je nog steeds gewoon zult moeten verhogen in relatie tot je gehele 5x5 gewicht en dan zit je prima.
Geloof niet dat mensen doorhebben dat ze je nu adviseren minder hard te trainen. Als je meer dan 2,5kg progressie maakt, pak die dan ookThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Originally posted by vbezemer View Postja in dit geval heb ik de laatste set verhoogd omdat ik merkte dat ik nog over had. en dat bleek ook.
waarom is dat slecht?
in fallus zn schema omschrijving wordt nadrukkelijk vermeld dat het echt om de eerste oefening gaat en de rest 'asissts' zijn. dus wil ik zoveel mogelijk uit die eerste oefening halen, vandaar de verhoging.
Maar mij maakt het niet uit. Als jij denkt dat er meer in zit en wilt verhogen hou ik je niet tegen.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
ok, dank voor de input.
vind het gewoon moeilijk voor te stellen dat 1 rep minder of meer zoveel uit kan maken. anyhow, tis me nu voor altijd duidelijk dat fitness net zo streng is als de wetenschap ;-)
ook (wetenschappelijk) niet verantwoord, maar komende week kan ik niet trainen in de gym en dit was de laatste mogelijke dag, dus geen rustdag maar gewoon rug. wilde schouders er ook bijdoen, maar zou ik tricpes van gisteren weer een overkill geven. dus probeer ik die wel thuis te doen van t weekend.
Deadlift
50kg * 8
65kg * 8
92,5kg * 5, 5, 5, 5, 4
Lat Pull Down
30kg * 8
45kg * 8
52,5kg * 5
Seated Cable Row
50kg * 8
52,5kg * 8 (kon ook niet meer)
BOR (barbell)
45kg * 8
50kg * 5
Comment
-
zondag 25 april
toch thuis nog maar schouders getraind. omdat mn db's maar tot 12kg gaan, kon ik niet het standaard schema volgen. dus maar een beetje geimproviseerd.
Front Raise
4kg * 8
5kg * 8
6kg * 6, 7, 5
Seated db raise
5kg * 8, 8
6kg * 6, 6
One Arm Seated Palms DB Press
12kg * 10, 9, 9
Side Raise
9kg * 8, 5
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Postwaar halen jullie het idiote idee vandaan 1 rep meer of minder. het gaat er om dat hij 4 sets van 5 doet en dan weer het gewicht verhoogd voor de 5e set.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 115kg 3x (VPR)
- 105kg 2x
Deficit wide grip SL DL:
- 100kg 5x
- 100kg...-
4 dagen geleden -
-
door Alex WouzaHey allemaal,
Voor iedereen die in Raalte of omgeving HYROX wil trainen: bij Lifestyle Centre kun je nu officieel HYROX-trainingen volgen!...-
Kanaal: Links
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 95kg 3x
Sumo safety bar goodmorning:
- 22.5kg 2x15
Wide...-
6 dagen geleden -
-
door jensonThe clarity of your writing makes complex ideas accessible. It's evident that you prioritize the reader's understanding. uscis approved translators...
-
Kanaal: Algemene database
6 dagen geleden -
-
door Roycejhooten<<<Keto Flow ACV@>>> The aspect carries green tea extracts that have antioxidants that prevent all health problems. It allows with a...
-
1 week geleden -
-
door isableI love how you break down complex ideas into easy-to-understand points. It makes learning about [subject] so much more enjoyable. ooglift zonder ...
-
1 week geleden -
-
door richersonThe conversational tone of your writing makes your blog feel like a friendly conversation. It's a pleasure to read and learn from. mccqe
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment