Op naar de 17% vet & 5+ kg spiermassa!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Katlyn View Post
    Bedankt mannen voor de tips!

Ik dacht zelf wel aan een refeed, neem je op zo'n dag ook dextrose na de training (wat je normaal wel in de bulk doet)? Ik dacht aan een refeeddag 1 x in de 2 week (mijn vet% is nog vrij hoog). Ik kan dit later verhogen naar 1 x in de week.

Ik heb mij nooit zo verdiept in de visolie, 1 zalm in de week + tonijn is dus onvoldoende?

mbt dextrose, die neem ik nooit, zie het nut er niet van, kost alleen maar geld, ik drink al vruchtensap(citroensap) tijdens de training met voldoende suikers en ik heb na de training nog zat suikers in de shake.

mbt de visolie, alle werking en eigenschappen is wat lang verhaal dus hier een linkje;
    Omega 3 vetzuren - Visolie capsules en vloeibare visolie goed voor hart, bloedvaten en cholesterol

een refeed dag zorgt voor extra energie en verbetert ook gelijk het herstel weer wat.
    De verhoogde cal.inname zorgt ook gelijk weer voor een kleine verhoging van de stofwisseling.
    Door de extra energie en verhoogde stofwisseling ga je dus weer wat meer vet verbranden en het crashdieten in de cut wordt wat draaglijker.
    Last edited by marnop; 13-07-2010, 11:17.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Zolang je een schuldgevoel hebt op je rustdagen dan doe je het goed haha

Voor mij zal de mentale verandering het belangrijkst zijn, het is geen dieet dat ik een aantal maanden ga volgen, dit is iets for life.

Comment

Net getraind met spierpijn (zondag getraind en nu nog steeds spierpijn!). Dat was vrij akelig eigenlijk, lage gewichten & weinig reps.

Ik hoop morgen op een betere dag Morgen is mijn rug/bicep aan de beurt, ik heb geen spierpijn in mijn rug maar wel in mijn schouders en traps. Ik heb al jaren last van nekspanning (nek + traps zijn altijd gespannen), dus ik denk dat ik daarom zo'n pijn heb. Toch maar even mee uitkijken!

Comment

je hebt op zekker al een mooi resultaat geboekt, waar je zekker al trots op mag zijn.
          Veel sucses met de rest van je doelen

Comment

Bedankt Schiedam, maar ik heb nog niets bereikt:P De 4e foto is van 3 jaar geleden (voor de zwangerschap) en de rest is van nu. Ik heb nog veel te doe dus. Vet% staat nu op 30,8 % en moet 17% worden.

Comment

Sorry Katlyn, had het dan inderdaad verkeerd begrepen. Dacht dat dit gewoon als het ware before-after foto's waren. Anyway, heb er verder alsnog wel vertrouwen in dat je je doel gaat bereiken als ik je log zo eens door lees.
              Owner of the Iron Playground.

Comment

Ik heb mij vergist, vandaag de benen dag > ZWAAR!!!

Ik heb bij onze fitness centrum geen machine gezien voor de kuiten, is het voldoende voor je kuiten om te deadliften en te squatten?

Ik kwam erachter dat er tot 7 uur 's avonds geen begeleiders rondlopen (ja heeeel af en toe komt er een trainer achter de bar vandaan. Ik merk dat ik met sommige oefeningen (met name de nieuwe) wel hulp kan gebruiken. Ik heb het gevoel dat ik sommige dingen niet goed uitvoer.

Het scheelt dat ik 1 x in de week een soort "vrije" dag heb, niet 1 oefening staat op deze dag vast dus ik zou met mijn vriend het 1 en ander kunnen uitproberen (hij is sowieso iets meer ervaren).

Ik probeer wel van elke oefening heel duidelijk de omschrijving uit te voeren (ik check ook youtube etc.), maar zelf doen is toch heel anders.

Ik heb wel heel veel kennis opgedaan afgelopen jaren (al weet je nooit genoeg ), maar het ontbreekt mij nog aan uitvoering. Met name veel oefeningen met vrije gewichten zijn nieuw voor mij.

Comment

Ik kwam erachter dat er tot 7 uur 's avonds geen begeleiders rondlopen (ja heeeel af en toe komt er een trainer achter de bar vandaan. Ik merk dat ik met sommige oefeningen (met name de nieuwe) wel hulp kan gebruiken. Ik heb het gevoel dat ik sommige dingen niet goed uitvoer.
                  Je kan toch zeker de persoon in kwestie achter de bar wel vragen of hij even mee kijkt? en dan maar hopen dat de begeleider weet waar hij over praat.
                  "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ik denk dat de begeleiding altijd voor moet gaan op bar draaien. Dus gewoon er bij roepen.

Kuiten kan je eventueel ook in de legpress doen, of je neemt een dikke schijf (of2) of iets anders waar je met je tenen/bal van voet op kan staan, 2 dumbells in de handen en raises doen.
                    Deadlift en squats doen weinig tot niets voor de kuiten.
                    1e Masters Superbody YBF 2011!
                    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ik lees dat je goed bezig bent! houden zo!!

verder vraag mensen die bezig zijn en er redelijk goed uitzien die willen je vast over hun hobby duizenden dingen vertellen dus je ook wel helpen met een oefening (mits je het op de juiste manier vraagt en op de juiste tijd) dus niet tijdens hun oefening of voorbereiding op een setje dus net ernaa
                      Calisthenics / Street workout

Comment

Een kuitoefening zonder machines wordt hier getoond: Dumbbell Standing Calf Raise
                        Dit is een geweldige websites met heel veel oefeningen en de website is heel gestructureerd opgezet.
                        Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Ik heb bij onze fitness centrum geen machine gezien voor de kuiten, is het voldoende voor je kuiten om te deadliften en te squatten?
                          Dat kun je ook op een leg press of hack squat machine doen. Of simpelweg dumbbell standing calf raises.
                          Dumbells build a bigger chest
                          Barbells build a bigger ego

Comment

Of smith machine.
                            Still shrinking.

Comment

Originally posted by marnop View Post
                              Deadlift en squats doen weinig tot niets voor de kuiten.
                              Daar ben ik het niet mee eens, ik heb maandenlang enkel gesquat - gedeadlift, voor ik overstapte op een iets diverser schema. Mijn kuiten zijn niet alleen duidelijk gegroeid, het zwaarste gewicht op de calf raise machine bleek te licht voor mij bij +10 reps toen ik het wel begon te doen. (denk iets van 105kg maja elke machine is anders).
                              Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

Welke oefening kun je het beste doen om je kuiten breder te krijgen. Er zit bij mij totaal geen vorm in (stokvormig:P), je ziet wel een lange spier lopen als je van de zijkant bekijkt. Er zit nog teveel vet overheen om überhaupt blokken te kunnen zien, maar los daarvan heb ik totaal geen vorm in mijn onderbeen. Dit is genetisch want mijn vader en broertjes hebben ook van die lange stokken (vooraanzicht):P Bovenbeen daarentegen heeft wel veel meer vorm.

Ik drukte eerder 70 kg in zo'n machine, dan zou je toch wel meer vorm verwachten :S:P

Ik kan me nog herinneren dat ik de kuitoefening opzich wel prettig vond omdat je op een gegeven moment zo'n mega pijnlijk branderig gevoel krijgt hehe

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X