Op naar de 17% vet & 5+ kg spiermassa!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Even met mijn vent erover gehad en hij kon zich wel voorstellen dat ik mij zo voelde.

Ik denk dat ik daar inderdaad stop met loggen, het zijn een stuk of 3 vrouwen die dit soort berichten neer kwakken. Dat is ook lastig als je semi-beginner bent en al begint met loggen en foto's posten. Ik vind het leuk om mijn lichaam te zien veranderen (hoe klein deze verschillen ook zijn).

Ik heb daar ook geen opbouwende kritieken gehad dus inderdaad weinig reden om daar te blijven.

Ik hoopte eerlijk gezegd om wat meer tips en adviezen te krijgen van vrouwelijke bb-ers, helaas pindakaas!

Comment

• Pindakaas is goed voor je. Behalve als je net als ik de hele dag door iedere zoveel minuten een lepel in de pindakaaspot stopt, die aflikt en vervolgens erachter komt dat je aan het eind van de dag veel te veel pindakaas hebt gegeten .

Anyways, wat vor tips had je hopen te krijgen van de dames op dat andere forum die je hier niet krijgt? Volgens mij word je hier toch een aardig eind op weg geholpen?

En betreffende je kracht, iedereen is zo begonnen, ik ook. Komt vanzelf. En er zijn er genoeg die me nu nog steeds een slapjanus vinden.
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Ik hoopte wat meer ervaringen te wisselen met vrouwelijke krachtsporters. Los daarvan had ik liever kritieken gehad waar ik ook echt iets aan heb. Niet dat ik hier onvoldoende krijg, ruim voldoende tips hier!

Het is ook niet erg dat mensen mij slap vinden, ik overigens ook niet heel sterk. Dat dat zo nadrukkelijk vermeld moet worden is een beetje raar, maar goed. Ik leg mij er bij neer, ik ga er voor de volle 100% tegenaan en ik zie vanzelf waar ik terecht kom.

Voor mij is het van belang dat ik niet op geef en geen trainingen ga missen. Tot dusver lukt dat prima en dat is echt voor het eerst.

Comment

• Originally posted by Katlyn View Post
          Ik hoopte wat meer ervaringen te wisselen met vrouwelijke krachtsporters.
          Wat voor ervaringen? Ik kan je genoeg ervaringen vertellen hoor .
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Jij bent ook 1 van de weinige vrouwen hier hehe!

Ik vind het altijd wel leuk om te zien hoe iemand is begonnen met KT, wat iemand heeft gedaan om het fysiek te bereiken dat ze op dat moment hebben etc. Ook voor mijzelf goed om te weten waar ik naartoe wil en ben zeker benieuwd wat anderen eigenlijk streven!

Comment

• Originally posted by Katlyn View Post
              Jij bent ook 1 van de weinige vrouwen hier hehe!

Ik vind het altijd wel leuk om te zien hoe iemand is begonnen met KT, wat iemand heeft gedaan om het fysiek te bereiken dat ze op dat moment hebben etc. Ook voor mijzelf goed om te weten waar ik naartoe wil en ben zeker benieuwd wat anderen eigenlijk streven!
              Om te zien wat ik nu doe, kun je mijn log lezen. Ik heb nog een aantal logjes van langer geleden, die inmiddels dicht zijn. Dan weet je ongeveer wat ik alleemaal heb gedaan tot nu toe.

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
                Om te zien wat ik nu doe, kun je mijn log lezen. Ik heb nog een aantal logjes van langer geleden, die inmiddels dicht zijn. Dan weet je ongeveer wat ik alleemaal heb gedaan tot nu toe.
                Ja die ik al half doorgebladerd, maar ik las dat je met name in je benen al behoorlijk sterk was toen je begon! Ik heb hiervoor nooit aan sport gedaan, ja toen ik nog 9 was deed ik aan voetbal.. that's it..

Ik heb een lange weg te gaan!

Comment

• Wat zijn jou doelen eigenlijk op het moment? Ook nog wedstrijd ambities?

Comment

• Wedstrijd? Neuh... Dat is niet aan mij besteed .

Ben momenteel gewoon lekker aan het trainen. Daarbij probeer ik iedere keer zwaarder te trainen.

Voeding let ik iets minder strak op momenteel. Heb op het moment eigenlijk geen doelen, als ik wat vet verlies is het mooi, zo niet kan ik me er niet druk om maken.

Comment

• Kan me voorstellen dat je goed naar wordt van gezeik op je fysiek op een ander board. Lekker laten gaan zulke mensen, heb je toch niets aan.

En voor wat het waard is: als je een egoboost wil, moet je als vrouw hier eens foto's plaatsen en een carte blanche geven voor de reacties. Erger dan bouwvakkers wat dat betreft.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                        Kan me voorstellen dat je goed naar wordt van gezeik op je fysiek op een ander board. Lekker laten gaan zulke mensen, heb je toch niets aan.

En voor wat het waard is: als je een egoboost wil, moet je als vrouw hier eens foto's plaatsen en een carte blanche geven voor de reacties. Erger dan bouwvakkers wat dat betreft.
                        Ik heb geen ego boost nodig hoor, die krijg ik wel van me lover haha!

Bij mij kriebelt dat wel, al betwijfel of dat voor mij is weg gelegd (qua bouw, aanleg etc.). Ik kan eigenlijk niet wachten tot ik droog ben en eindelijk wat spieren kan gaan opbouwen, 3 maanden valt dan best mee. Mocht ik na 3 maanden niet mijn doel hebben bereikt (5 a 6 kg vetmassa verlies) dan ga ik alsnog bulken.

Ik ga al die frustraties vandaag maar even af reageren in de sportschool!!! Vandaag de benendag en dit word de 2e x dat ik squats ga doen zonder smith. Vorige keer ging het niet helemaal lekker, ik kon die stang maar niet in balans houden!!! Ik heb geloof ik vorige keer maar een aantal reps gedaan met 40 kg, ik gok dat deze oefening daarom ook snel omhoog gaat in gewicht. Die balansspieren moeten eerst goed meewerken. Ik hoop dat ik vandaag op een goeie manier 8 x 40 kg haal en het liefste nog iets meer Ik heb even wat squat filmpjes gekeken, maar ik ging blijkbaar ook te diep (ik dacht hoe dieper, hoe beter). Als beginner is dat niet echt prettig voor een juiste uitvoering.

Daarna probeer ik de leg press, curl & extension even op die machines van hammer strength.. dat zit allemaal bij elkaar in de buurt. Daarna 2 kuit oefeningen en 1 buik oefening

Comment

• Ik heb ook nul bb-aanleg, maakt het bb'en een langduriger proces, maar een beetje resultaat is meer waard. Je moet alleen wat minder kijken naar wat de rest ziet, en dat is lastiger.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Waarschijnlijk ligt de bar te hoog of pak je te breed (als die onstabiel ligt) of gebruik je zo'n kussentje (pussy pad is andere naam ervoor )

En meningen verschillen, maar veel mensen vinden hoe dieper hoe beter. Tenzij je met instructeurs praat die nogsteeds vasthouden aan de kennis van hun mbo sport opleiding. Je moet even voor jezelf aanvoelen hoe je knieen en onderrug het houden

Discipline en een lijf dat niet hele tijd met blessures zit is belangrijker dan BB aanleg, jezelf met anderen vergelijken heeft helaas vrij weinig nut
                            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                              Ik heb ook nul bb-aanleg, maakt het bb'en een langduriger proces, maar een beetje resultaat is meer waard. Je moet alleen wat minder kijken naar wat de rest ziet, en dat is lastiger.
                              Ik heb nog nooit gebulkt dus ik zou het niet weten, daarnaast nu voor het eerst serieus aan het trainen. Ik zie nu na 4 weken zeker verschil, maar of het normale gains zijn of ietsje aanleg .. geen idee.. Dat zal ik over een tijdje wel ontdekken

Comment

• Originally posted by Yawgmoth View Post
                                Waarschijnlijk ligt de bar te hoog of pak je te breed (als die onstabiel ligt) of gebruik je zo'n kussentje (pussy pad is andere naam ervoor )

En meningen verschillen, maar veel mensen vinden hoe dieper hoe beter. Tenzij je met instructeurs praat die nogsteeds vasthouden aan de kennis van hun mbo sport opleiding. Je moet even voor jezelf aanvoelen hoe je knieen en onderrug het houden

Discipline en een lijf dat niet hele tijd met blessures zit is belangrijker dan BB aanleg, jezelf met anderen vergelijken heeft helaas vrij weinig nut
                                Nee ik leg er wel een handdoek onder... Niet nodig misschien? En ik pakte hem inderdaad vrij breed.

zo doe ik hem

YouTube - ‪Full Squat‬‎

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X