Op naar de 17% vet & 5+ kg spiermassa!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik zou lekker gaan cleanbulken om wat strakker in je vel te komen.
    Deadliften, squats, benchen dat soort activiteiten.
    Goed je huid verzorgen en smeren. Het word vanzelf wel strakker.
    Je resultaten dusver zijn prima. Je komt er wel.
    Blijf nog maar effetjes van de roids af, er is nog veel meer uit te halen.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
      Ik zou lekker gaan cleanbulken om wat strakker in je vel te komen.
      Deadliften, squats, benchen dat soort activiteiten.
      Goed je huid verzorgen en smeren. Het word vanzelf wel strakker.
      Je resultaten dusver zijn prima. Je komt er wel.
      Blijf nog maar effetjes van de roids af, er is nog veel meer uit te halen.
      Ik heb mijn huid altijd prima verzorgt, helaas mocht dat niet baten tijdens en na de zwangerschap. Wel merk ik door het afvallen dat het iets strakker is gaan ogen.

Met de basic oefeningen ga ik gewoon mee door Daar heb ik zeker profijt van gehad en persoonlijk ben ik erg tevreden met het resultaat tot dusver Ik ben nog niet zo heel lang bezig dus ik heb nog wel wat jaren!

Roids zijn wel lekker makkelijk haha, nee.. ik vertrouw op mijn eigen (vrouwelijke) kracht

Momenteel ben ik weer op dieet na weken van eten, eten en nog is eten.. ik hield ook behoorlijk wat vocht vast! Ik ben nu net een weekje bezig met 1 refeed, nog 5 weken te gaan tot dusver gaat het erg lekker!

Ik heb extra cardio toegevoegd, ik merk dat het nu ook vele malen sneller gaat.

Training van vandaag

warming up
      15 min. wave (hartslag 165)
      triceps
      Small bankdrukken
      3 x 20 kg
      dippen
      8 x BW
      6 x BW
      5 x BW
      Overhead extension
      8 x 8 kg
      8 x 9 kg
      5 x 10 kg
      Triceps pulldown
      8 x 10 kg
      8 x 12.5 kg
      touw
      10 x 7.5 kg (helemaal strekken onderaan en vasthouden)

biceps
      concentration curl
      8 x 6 kg
      8 x 8 kg
      4 x 10 kg + 5 excentrisch
      hammercurl
      8 x 6 kg
      8 x 8 kg
      7 x 8 kg
      Cable curl
      8 x 10 kg
      8 x 12.5 kg
      8 x 12.5 kg

abs
      hanging knee raise

10 min crosstrainer (hartslag 175)

Comment

• Respect ! Natuurlijk voor je manier van trainen en resultaten, maar vooral voor je eerlijkheid en bereidheid te delen dat eten soms best een issue is. Ook ik ben zo'n vrouwtje ;-)

Comment

• Afvallen gaat weer erg goed! Het is prima vol te houden en het werpt nu al zijn vruchten af.. gewicht gaat goed naar beneden en veel sneller dan verwacht, ik ben dus nu erg benieuwd wanneer ik op een plateau raak want dat verwacht je wel met dit tempo (1 week, 1 refeed, - 3.3 kg). Schijn bedriegt want ik woog ook van de 1 op de andere dag 1.3 kg meer, dus uiteindelijk ben ik precies 2 kilo kwijt. Een kilo vet en een kilo vocht met wat spier I guess...

Nog 5 weken te gaan en dan mag ik weer lekker veel (maar wel gezond) gaan eten Daar kan ik mij nu eerlijk gezegt al op verheugen Ik ben immers gek op eten...

Ik heb de focus gelegd op de excentrische beweging en een extra prikkel door de desbetreffende spier extra aan te spannen, hierdoor is mijn kracht voor sommige oefeningen niet heel erg toegenomen. Gelukkig weten wij op dit forum dat kracht helemaal niets zegt..

Ik pak op de hack squat tussen de 75 en 140 kg. 75 kg is diep, met mijn voeten smal helemaal bovenaan. 140 kg is een ondiepe stand (de meest uitgevoerde stand) en daar plaats ik mijn voeten onderaan. Dit is een immens groot verschil!

Mijn lichaam veranderd nu niet zo extreem meer zoals in het begin, wel begint er meer een bolling op mijn bicep te verschijnen. De hardheid is niet toegenomen, wel het volume

Comment

• kGisteren Borst / schouders

Ik begin nu qua energie het verschil wel te merken, ik heb totaal 1 oefening minder gedaan. Deze minuten zijn wel ingeruild voor een stevige dosis cardio wat ook niet verkeerd is!

totaal 20 sets
            Bankdrukken
            max. 7 x 30 kg (1 rep minder)
            Schuin bankdrukken
            max. 8 x 20 (2.5 kg minder)
            schuine flyes
            max. 8 x 6 kg
            flyes machine (geen peck deck, maar 1 met gestrekte arm)
            max. 8 x 37.5 kg PR (daarop dus wel een pr :P)
            schouderdrukken
            max. 8 x 8 kg
            upright rows
            max. 8 x 17.5 kg
            front raise
            max. 8 x 4 kg dumbbell

Dieet gaat verder prima, ik verheug me nu wel flink op mijn refeed morgen!!!

Gewicht staat nu op 58.9 kg, ik hoef dus nog maar 2.9 kg eraf te hebben alleen gaan die latste kilo's niet zo snel.... tenminste, dat moet ik nu gaan zien.. volgens mij gaat dat alleen op als je in een bepaald vet% terecht komt en zo laag zal ik zelfs met 56 kg er niet voor staan.. ik moet dus eerst meer spieren kweken voordat ik naar de 15% toe ga.. ik gok dat ik nu op 20% gemiddeld sta.

Qua centimetersn word mijn taile wel slanker, billen ook.. mijn benen daarentegen worden steeds voller (gespierder)..

Comment

• Door omstandigheden ging het niet zo goed de laatste tijd met trainen en gezond eten. Ik heb 2 trainingen moeten missen (wat overigens nog wel mee valt) en qua eten heb ik het veel te bont gemaakt. Eigenlijk heb ik een overdosis aan suiker en verzadigde vetten gehad. Ik voel mij momenteel ook niet helemaal goed, slecht voedsel maakt je ziek!

Vandaag pak ik de draad weer op. Ik ga letten op GI & voldoende vitamines en eiwitten. Mijn dieet zal dus bestaan uit eieren, kwark, noten, vette vis, gamba's, mager vlees, meergranenrijst (deze bevat veel meer vezels dan zilvervliesrijst), avocado, groente, fruit, whey, zoete aardappel, witte aardappel (beperkt), bonen, pitten/zaden etc. Zoals al eerder de bedoeling was.

Ik sta qua kracht momenteel aardig stil, extra focus en wat meer afwisseling kan ik in dit stadium wel gebruiken. De benen zijn de afgelopen weken wel in massa en kracht vooruit gegaan, dit komt mede door de extreme squat sessies (8 sets aflopend tot een gewicht van 1 x 70 kg).

Mijn rug maakt het minste progressie, vooral voor de rug zal ik meer uit de kast moeten halen. Ik vind dit ook een lastig te trainen spiergroep.

Van de week nog een spinningles gehad van ongeveer 75 minuten. Daarna nog een soort van krachtmeting gedaan met een getrainde fietser op de leg extension. Ik kwam uit op 5 x 105 kg, 3 reps minder dan de getrainde fietser. Zeker niet slecht dus! Ik zie tot dusver nog niemand boven de 60 kg gaan. Gelukkig zijn ook mijn armen vanaf het begin flink in kracht toegenomen, max. 8 x 9 kg (concentration curl).

Dat was het voor nu!
              Last edited by Katlyn; 18-11-2010, 13:15.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X