Op naar de 17% vet & 5+ kg spiermassa!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• RUG (niet mijn standaard trainingsvolgorde, zoiets als afwisseling van spijs doet eten )

Deadlift
    8 x 40 kg
    7 x 50 kg PR
    6 x 50 kg (gewicht glipte weg ondanks handschoentjes en omgekeerde greep)

Rug extension
    18 x BW
    8 x BW +10 kg
    8 x BW +10 kg

Seated cable row
    8 x 26 kg
    8 x 33 kg
    8 x 35.5 kg PR

Dumbbell row
    8 x 8 kg
    8 x 10 kg
    8 x 12 kg PR

BOR
    8 x 20 kg
    8 x 25 kg
    8 x 25 kg

Pulldown (wijde greep)
    8 x 26 kg
    8 x 28.5 kg PR
    8 x 28.5 kg

Pulldown smalle greep
    8 x 26 kg
    8 x 33 kg
    8 x 33 kg

(tijd over en ik wou nog niet stoppen )
    Life fitness row
    2 x 8 x 25 kg

Hammer strength (voelde erg lekker! die hou ik er in!)
    2 x 8 x 30 kg

Comment

• Kleine update nog, mijn borstspier begint te groeien

Comment

• Ik wist niet dat er bij vrouwen ook dingen konden groeien,

Comment

• Bij mij is het bijna weg en er zat al niet zoveel, whahaha!
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
            Bij mij is het bijna weg en er zat al niet zoveel, whahaha!
            Hoe kan dat weg zijn :P?

Ik heb nauwelijks borsten dus ik ben blij dat dat wat voller word (het is iets). In de toekomst overweeg ik miss een borstvergroting..

Comment

• Originally posted by Katlyn View Post

Ik heb nauwelijks borsten dus ik ben blij dat dat wat voller word (het is iets). In de toekomst overweeg ik miss een borstvergroting..
              hoe lager je vet% hoe kleiner de borsten van een vrouw.
              dus had ze eerst 30% en nu 15% dan zijn ze wel een stukje kleiner
              Calisthenics / Street workout

Comment

• vriendin van me heeft een borstvergoting gehad, ik weet niet.. ik vond haar 'echter' toen ze naturel was... Geen idee, alsof er iets, ja, .. ik weet niet.. Een soort kunstmatige zelfverzekerdheid .. kan het niet anders beschrijven

ik raad het je niet af, daar heb ik niet het recht toe
                ~love what you do, do what you love~

Comment

• Ik had het over de borstspier he

Maarre ff weer over die borstvergroting, ik heb nu een cup AA en ik was zo gelukkig met mijn (schrik niet) cup E tijdens de borstvoeding!

Voor mij stralen stevige borsten ook kracht uit, ik hou helemaal niet van nep en ik vind siliconen vaak ook niet mooi (vooral als ze te groot zijn).. maar het zou mij echt gelukkiger maken, ondanks dat ze nep zijn..

Comment

• jep, mn vriendin had ook echt heel klein, en nu heeft ze C, maar toch.. ik weet niet, je ziet het gewoon

misschien omdat ik haar borsten ken en weet dat het zo is, zou heel goed kunnen

het voelt ook vrij raar haha beetje harder dan natuurlijke borsten..
                    ~love what you do, do what you love~

Comment

Borsten zelf zijn voornamelijk vetweefsel. Ik ben veel vetweefsel verloren het laatste half jaar dus daaaag borstjes! Maar ach, toen ik nog klassiek danste, had ik ook niets, ik weet feitelijk niet beter, het stoort me ook niet eigenlijk.
                      Ik kreeg pas wat toen ik zwanger was en toen ik wat zwaarder werd zoals de laatste 2 jaar. Ondanks dat ben ik toch blij dat ik dat extra vet kwijt ben, hoor.
                      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
                        Borsten zelf zijn voornamelijk vetweefsel. Ik ben veel vetweefsel verloren het laatste half jaar dus daaaag borstjes! Maar ach, toen ik nog klassiek danste, had ik ook niets, ik weet feitelijk niet beter, het stoort me ook niet eigenlijk.
                        Ik kreeg pas wat toen ik zwanger was en toen ik wat zwaarder werd zoals de laatste 2 jaar. Ondanks dat ben ik toch blij dat ik dat extra vet kwijt ben, hoor.
                        Ik dacht dat je het over borspier had (lol)..

Ik heb dat ook, ik had na mijn borstvoeding nog een vrij nette b-cup over.. helaas zit daar inmiddels niets geen vet meer (mijn borst is echt super droog, helaas lijk ik daardoor ook heel erg snel mager. Daarom wil ik ook zo graag dat daar wat meer massa komt. Tot dusver lukt dat nog!

Weet iemand hoelang je nog beginnersgains hebt? Tot dusver ga ik nog steeds vooruit! in november stop ik met cutten, hopelijk blijf ik tot die tijd nog gewoon lekker vooruit gaan qua kracht en spiermassa

Qua afvallen sta ik weer even op een plateau (60.5 kg), maar dat is alsnog 0.8 minder dan 2 weken geleden.. Ik heb in de afgelopen 2 weken 1 refeed gehad van 2700 kcal en 1 junkdag van 3800 kcal O.O en gisteren 1900 kcal.. de rest van de dagen zat ik rond de 1500-1700 kcal..

Comment

• Zeer goed bezig

Comment

Ik had het over de borstspier he

Maarre ff weer over die borstvergroting, ik heb nu een cup AA en ik was zo gelukkig met mijn (schrik niet) cup E tijdens de borstvoeding!

Voor mij stralen stevige borsten ook kracht uit, ik hou helemaal niet van nep en ik vind siliconen vaak ook niet mooi (vooral als ze te groot zijn).. maar het zou mij echt gelukkiger maken, ondanks dat ze nep zijn..
                            cup E tijdens je zwangerschap? wel een verschilletje
                            Calisthenics / Street workout

Comment

• Originally posted by melvinafca View Post
                              Zeer goed bezig
                              Thanks

Comment

• Originally posted by IJsBlok View Post
                                cup E tijdens je zwangerschap? wel een verschilletje
                                Haha, klopt.. ik was toen ook 15 kilo zwaarder + liters melk haha

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X