Op naar de 17% vet & 5+ kg spiermassa!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• @ Katlyn
    Niet om je uit de droom te trappen, maar geloof maar dat Pauline Nordin gebruikt.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
      @ Katlyn
      Niet om je uit de droom te trappen, maar geloof maar dat Pauline Nordin gebruikt.
      Nuja, ze beweert zelf van niet.. ik zeg dat er ook altijd bij

Ik geloof alleen persoonlijk dat het wel naturel mogelijk is omdat ze 12 jaar traint als een beest, eet als een beest en nooit.. maar ook nooit afwijkt van haar dieet/training etc.

Ze is niet monsterlijk groot en ze heeft nog een vrouwlijke stem (en gezicht)..
      Het zou kunnen dat ze kort gekuurd heeft, maar ik geloof eerder dat ze naturel is.. Vooral als ik haar progressie zie en haar toewijding

Comment

• ik vind het wel lastig zodra we weer gaan wokken (onbeperkt eten)
        Dat is natuurlijk ook lastig met een heerlijke wok in barger-oosterveld .
        Leuk logje, ga zo door!!!!!
        Ben liever lui dan moe, behalve om te sporten!!!!!!!

Comment

• Originally posted by Seals View Post
          Dat is natuurlijk ook lastig met een heerlijke wok in barger-oosterveld .
          Leuk logje, ga zo door!!!!!
          Ik ga meestal naar Flamingo plaza Niet dat dat qua smaken veel verschil maakt

en verder bedankt voor je reply

Comment

• Kleine tegenslag op dit moment, ik heb deze maand extra last van mijn hormonen. Dit uit zich in een heftige menstruatie met heel veel pijn. Ik voel mij ook behoorlijk ziek. Ik zit eraan te denken om te gaan voor een spiraaltje, even uitzoeken of dat invloed heeft op mijn trainingen. Ik ben dan iig wel af van die zware menstruaties. Ik heb daar afgelopen maanden geen last van gehad, maar helaas is het deze maand wel flink raak!

Ik heb mijzelf 1 ding beloofd. Ik sla niet 1 training over tenzij ik al kotsend naar de gym toe moet. Ik ben dus ondanks dat ik echt geen zin had in sporten wel heen gegaan. Ik had wel last van krachtverlies en ik merkte dat ik sneller naar adem zat te happen. Al met al heb ik heel veel rust tussen de reps genomen en dat ging op die manier prima! Af en toe schuif ik de training een dag op als dat beter uit komt, maar overslaan.. dat nooit!

Helaas wel paar zwakke momenten gehad qua voeding (mac flurry, 75 g snoep, halve noten koek en gisteren een halve pizza gehad als avond eten gevuld met ossehaas, ham, salami, paprika, gorgonzola etc. ).

Ik heb de hele week rond behoefte gegeten en dit uit zich niet in een flinke gewichtstoename gelukkig. Vandaag stond ik op 59.5 kg. Ik heb de hele week vocht vast gehouden, maar dat ben ik nu wel weer kwijt.

Training vandaag (biceps + triceps + overig)

Ik ben van plan mijn squattechniek te verbeteren + de extra groeihormonen die vrijkomen. Dus als eerste...

Squat
            2 x 8 x 40 kg

BICEPS

Barbbell curl
            8 x 12.5 kg
            8 x 15 kg
            6 x 17.5 kg

Concentration curl
            8 x 5 kg
            8 x 7 kg
            6 x 8 kg

Hammer curl (focus moet de volgende keer meer liggen op de uitvoering!)
            8 x 6 kg
            8 x 7 kg
            5 x 8 kg

Cable curl
            8 x 10 kg
            8 x 11 kg
            5 x 13.5 kg

TRICEPS

Dit keer geen hulp bij het dippen, ik heb gekozen voor machine dips
            8 x 25 kg
            8 x 35 kg
            8 x 40 kg

Overhead extension
            8 x 8 kg
            8 x 8 kg
            5 x 10 kg

Tricep pulldown
            8 x 10 kg
            8 x 15 kg
            (touw, helemaal strekken)
            8 x 7.5 kg
            8 x 7.5 kg

Staande legcurl
            (gewicht per been, niet tot max)
            8 x 15 kg

Zittend kuitdrukken
            8 x 30 kg
            8 x 35 kg

Eigenlijk een baggere training, veel te weinig energie en ook krachtverlies.. erg jammer, maar volgende keer beter! Na 2 dagen voel ik mij meestal stukken beter. Morgen heb ik eigenlijk de benendag. Mocht ik mij net zo voelen als vandaag dan schuif ik mijn training door naar dinsdag. Ik heb alk mijn energie nodig voor de benen!

Comment

• Ben je nu aan de pil dan, dat je een spiraaltje overweegt?
              Volgens mij is je menstruatie bij de meeste spiraaltjes juist nog heftiger en dempt de pil het juist omdat dit eigenlijk maar een kunstmatige menstruatie is.
              Alleen het Mirena spiraal dempt de menstruatie omdat het hormonen afgeeft en soms blijft het na verloop van tijd helemaal weg. Maar bij mijn weten is dat de enige, bij de rest kan het juist nog vervelender worden.

Top dat je toch bent gaan trainen!
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
                Ben je nu aan de pil dan, dat je een spiraaltje overweegt?
                Volgens mij is je menstruatie bij de meeste spiraaltjes juist nog heftiger en dempt de pil het juist omdat dit eigenlijk maar een kunstmatige menstruatie is.
                Alleen het Mirena spiraal dempt de menstruatie omdat het hormonen afgeeft en soms blijft het na verloop van tijd helemaal weg. Maar bij mijn weten is dat de enige, bij de rest kan het juist nog vervelender worden.

Top dat je toch bent gaan trainen!
                Ik kreeg nare bijwerkingen van de pil, ik dacht daarom inderdaad aan mirena. Deze geeft weinig hormonen af en morrelt niet aan je hypofyse (dit doet de pil wel).

Comment

• Originally posted by Katlyn View Post
                  Nuja, ze beweert zelf van niet.. ik zeg dat er ook altijd bij

Ik geloof alleen persoonlijk dat het wel naturel mogelijk is omdat ze 12 jaar traint als een beest, eet als een beest en nooit.. maar ook nooit afwijkt van haar dieet/training etc.

Ze is niet monsterlijk groot en ze heeft nog een vrouwlijke stem (en gezicht)..
                  Het zou kunnen dat ze kort gekuurd heeft, maar ik geloof eerder dat ze naturel is.. Vooral als ik haar progressie zie en haar toewijding
                  Arnold was ook natural tot zijn vijftigste zegmaar. En ze heeft echt een fabelachtig fysiek. Vergis je niet: de massa is haalbaar, maar die massa op dat vetpercentage zonder wat dan ook te gebruiken, ik heb mijn twijfels. Aan de andere kant ben ik redelijk cynisch in dat opzicht, dus wellicht heb jij gelijk.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Beetje Anavar en de meeste vrouwen lijken nog naturel :P

Comment

• Tot hun broek omlaag gaat en de reserve lul tevoorschijn komt.
                      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Fabelachtig of niet, aanleg doet natuurlijk ook heel veel. Ik zie met mijn smalle lichaam ook geen wonderen gebeuren, maar ik ga wel voor het maximale. Het geeft niet als dat een heel stuk minder is dan mijn voorbeelden, het gaat er om wat bij mij past.

Vandaag de benen getraind, ik moet zeggen dat je veeeel meer kan hebben als je niet in de cut zit!!! Ik merkte dat mijn weerstand minder was dus ik ben nog maar niet in de cut gegaan. Ik ben dus al meer dan een week aan het bulken (niet helemaal clean, maar goed). Ik heb inmiddels alleen nog keelpijn (helaas daardoor iets teveel dropjes en keelsnoepjes gehad "shame on me!").

Squat (full)
                        8 x 30 kg
                        8 x 40 kg
                        6 x 50 kg

Lunges (totaal 2 dumbbells)
                        16 x 20 kg
                        L 8 x 24 kg
                        R 8 x 24 kg
                        L 8 x 28 kg PR
                        R 8 x 28 kg PR

Leg press (hammer strength / 2 losse voetstukken)
                        8 x 90 kg
                        8 x 110 kg PR
                        8 x 120 kg PR
                        8 x 130 kg PR
                        8 x 140 kg PR

Leg extension
                        8 x 55 kg
                        8 x 65 kg
                        8 x 75 kg PR

Hip adduction
                        8 x 85 kg
                        8 x 105 kg
                        8 x 115 kg PR

Hip abduction
                        8 x 85 kg
                        8 x 95 kg
                        5 x 105 kg PR

Leg curl (gewicht per been)
                        8 x 15 kg
                        8 x 20 kg
                        8 x 20 kg (even rustig aan gedaan na de blessure van laatst)

Zittend kuitdrukken (even gelet op een betere uitvoering)
                        8 x 30 kg
                        8 x 35 kg
                        8 x 40 kg

10 min. hardlopen (9 - 10 km/uur)

Comment

• Ik ben de afgelopen trainingen vergeten in te vullen :P

Ik heb een aantal PR's gehad afgelopen week, maar vandaag ging het niet lekker. Ik werd maar moeilijk wakker en ik stond binnen een uur met mijn slaperige hoofd in de gym. Niet slim :P

Mijn huidige krachtstats:

Squat (full)
                          6 x 50 kg
                          Deadlift
                          8 x 60 kg
                          Leg press
                          8 x 140 kg
                          Leg extension
                          8 x 75 kg
                          Bench press
                          6 x 30 kg
                          Low seated cable row
                          6 x 40 kg
                          Schouderdrukken
                          8 x 7 kg (gewicht per dumbbell)
                          Barbell curl
                          8 x 17.5 kg
                          Tricep pulldown
                          8 x 15 kg

Ik ben op het moment even niet op dieet, morgen pak ik de draad weer op. Ik woog vandaag 60.6 kg, dat is dus alweer 1.6 kg zwaarder dan mijn minimum. Ik heb daar geen problemen mee, ik zie nog voldoende definitie dus heel erg veel vet zal het niet zijn.
                          Last edited by Katlyn; 03-10-2010, 19:00.

Comment

• Vandaag fullbody gedaan en 3 nieuwe records gehaald!!!

Bench press
                            8 x 30 kg !! Yes, eindelijk!!! Ging nog vrij makkelijk ook

Low seated cable rows
                            8 x 40 kg

Hammer strength schouder drukken
                            8 x 35 kg

I'm so proud

Comment

• Huidige gewicht staat op 60.7 kg, 1.8 kg minder dan iets minder dan 3 maand geleden...

Comment

• En je mag met recht trots zijn. Jeetje; de aanhouder wint :-)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X