Okee dan, iedereen zo'n beetje houd een log bij, dus ga ik ook maar af en toe wat plaatsen.
Mijn road to big, hard and ripped.
Het is allemaal maar relatief natuurlijk, want wat is big, wat is hard en wat is ripped. En hoe makkelijk gaat het worden om mijn doelen te ereiken, ik wordt er ook niet echt jonger op, wordt dit jaar wel al 45,...dussss.
Ripped zal meestal geassocieerd worden met minder dan 7% bf, maar daar ben ik nog lang niet.
Ik ga wel nog een stuk drogen de komende tijd, maar niet in contestshape. Op ca.10%bf is mijn eerstvolgende doel, dus heb nog wel wat procentjes te gaan.
Probleem is nu wel, ik wil boven de 110 kilo blijven en zelfs omhoog naar de 120kg en dat op 10%. 120 kilo dat is imo wel big en hard,.... tja weinig vet en vocht tussen de spiervezels en vezelbanen.
Dat gaat wel naar wens, wordt steeds harder, gebruik een goede fatburner.
Maar maakt het wel weer moeilijker om zwaarder en groter te worden.
De stats van de gewichten in de trainingen is op dit moment vrij laag maar de intensiteit in tempo is relatief dan wel weer hoog. Betekent wel dat er weinig groei in zit, omdat er veel te weinig rust tussen de sets zit en de gewichten te laag zijn.
Maar dat maakt heel even niet uit, ik ga eerst voor droger worden.
Ik heb geen vast schema, train op gevoel op wat ik op dat moment nodig vind.
Mijn pec's lopen wat achter, dus die pak ik extra. Dat kan ook wel, ik ben ON dus dan werkt het ook zoals ik dat wil.
Gisteren wat benen gedaan, op zondags is het voor mij te vroeg, dus is de intensiteit al een stuk lager en dan de warmte er bij pffff, vroeg trainen sucks.
Benen;
standing calf raises, 4x10 x 200 meer kan daar niet op.
seated legpress 4x10 x 220 kan ook niet meer op
incline seated legpress
warmdraaien op 15x200
1x10x300
1x10x320
1x10x360
1x10x380
vond ik ff genoeg voor benen, vandaag geen Zercher gedaan.
paar setjes nog wat borst tri's en schouders gedaan.
pec press machine
warmdraaien op 15x80
4 x 10 x 110
flymachine opwarmen 15x80
sets 4x10x110
triceps 4x10 x?30kg
de press machine, flye machine en triceps pushdown doe ik altijd achter elkaar als supersets (triple sets), zonder rust om en om doorgaan. Alleen korte rust als buiten adem, dan max 30 tot 60 seconden.
schouders frontpress machine
ff pompen op 1x10 x60
1x10x70
1x10x80
1x10x90
klote zondag ochtenden, ik heb toch liever de avond om te trainen.
Was het wel ff zat na die paar oefeningetjes, ondanks de lichte gewichten.
BW was zondag 111kilo, shit veel te licht dus.
Mijn road to big, hard and ripped.
Het is allemaal maar relatief natuurlijk, want wat is big, wat is hard en wat is ripped. En hoe makkelijk gaat het worden om mijn doelen te ereiken, ik wordt er ook niet echt jonger op, wordt dit jaar wel al 45,...dussss.
Ripped zal meestal geassocieerd worden met minder dan 7% bf, maar daar ben ik nog lang niet.
Ik ga wel nog een stuk drogen de komende tijd, maar niet in contestshape. Op ca.10%bf is mijn eerstvolgende doel, dus heb nog wel wat procentjes te gaan.
Probleem is nu wel, ik wil boven de 110 kilo blijven en zelfs omhoog naar de 120kg en dat op 10%. 120 kilo dat is imo wel big en hard,.... tja weinig vet en vocht tussen de spiervezels en vezelbanen.
Dat gaat wel naar wens, wordt steeds harder, gebruik een goede fatburner.
Maar maakt het wel weer moeilijker om zwaarder en groter te worden.
De stats van de gewichten in de trainingen is op dit moment vrij laag maar de intensiteit in tempo is relatief dan wel weer hoog. Betekent wel dat er weinig groei in zit, omdat er veel te weinig rust tussen de sets zit en de gewichten te laag zijn.
Maar dat maakt heel even niet uit, ik ga eerst voor droger worden.
Ik heb geen vast schema, train op gevoel op wat ik op dat moment nodig vind.
Mijn pec's lopen wat achter, dus die pak ik extra. Dat kan ook wel, ik ben ON dus dan werkt het ook zoals ik dat wil.
Gisteren wat benen gedaan, op zondags is het voor mij te vroeg, dus is de intensiteit al een stuk lager en dan de warmte er bij pffff, vroeg trainen sucks.
Benen;
standing calf raises, 4x10 x 200 meer kan daar niet op.
seated legpress 4x10 x 220 kan ook niet meer op
incline seated legpress
warmdraaien op 15x200
1x10x300
1x10x320
1x10x360
1x10x380
vond ik ff genoeg voor benen, vandaag geen Zercher gedaan.
paar setjes nog wat borst tri's en schouders gedaan.
pec press machine
warmdraaien op 15x80
4 x 10 x 110
flymachine opwarmen 15x80
sets 4x10x110
triceps 4x10 x?30kg
de press machine, flye machine en triceps pushdown doe ik altijd achter elkaar als supersets (triple sets), zonder rust om en om doorgaan. Alleen korte rust als buiten adem, dan max 30 tot 60 seconden.
schouders frontpress machine
ff pompen op 1x10 x60
1x10x70
1x10x80
1x10x90
klote zondag ochtenden, ik heb toch liever de avond om te trainen.
Was het wel ff zat na die paar oefeningetjes, ondanks de lichte gewichten.
BW was zondag 111kilo, shit veel te licht dus.
Comment